• İhale No
    2017/421368
  • İhale Adı
    ÖZEL GÜVENLİK VE PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
    Güvenlik Personel Hizmetleri
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Eylül 2017 09:00
  • İdare
    ERZİNCAN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Erzincan
  • İşin İli
    Erzincan
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    24 Ağustos 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ÖZEL GÜVENLİK VE PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

ERZİNCAN İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

Hastane Genel Temizliği, İlaçlama, Çamaşır Yıkama, Malzeme Taşıma Elemanı - Özel Güvenlik Elemanı - Hastane Bilgi Yönetim Sistemi Veri Giriş Elemanı - Hasta ve Ziyaretçileri Yönlendirme Elemanı ve Klinik Destek Personeli hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/421368

1-İdarenin

a) Adresi : Bahçelievler Mah. Adnan Menderes Cad. Eski SSK Hastanesi Merkez/ERZİNCAN
b) Telefon ve faks numarası : 4462246061 - 4462126063
c) Elektronik Posta Adresi : erzincantkhk@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 3 Grup 36 Ay Süreli 425 Personel İle Hastane Genel Temizliği, İlaçlama, Çamaşır Yıkama, Malzeme Taşıma Elemanı - Özel Güvenlik Elemanı - Veri Giriş Elemanı - Hasta ve Ziyaretçileri Yönlendirme Elemanı ve Klinik Destek Elemanı Hizmet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Erzincan Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği- Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Dörtyol Yerleşkesi Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Işıkpınar Yerleşkesi - Ağız ve Diş Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesi - Tercan Devlet Hastanesi - Refahiye Dr.Fahrettin Uğur Devlet Hastanesi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2020


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bahçelievler Mahallesi Adnan Menderes Caddesi Eski SSK Hastanesi Toplantı Salonu - Erzincan
b) Tarihi ve saati : 27.09.2017 - 09:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

2 inci Kısım İçin Özel Güvenlik Şirketi Faaliyet İzin Belgesi


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektrörde yapılmış her türlü personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alım işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Erzincan İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Başkanlığı Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Erzincan İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Hastane Genel Temizliği, İlaçlama, Çamaşır Yıkama, Malzeme Taşıma Elemanı(Brüt asgari ücret) 172,00 36,000 Ay
Hastane Genel Temizliği, İlaçlama, Çamaşır Yıkama, Malzeme Taşıma Elemanı (Engelli İşçi)(Brüt asgari ücret) 5,00 36,000 Ay
Cam Sil (Sprey 500 gr) 2.325,000 adet
Çamaşır Suyu (Jel Bazlı Kokusuz) 38.700,000 kilogram
Çöp Kutusu (Küçük Boy Masa Altı Pedall) 915,000 adet
Çöp Kovası (Büyük Boy) 2.415,000 adet
Çöp Torbası (Orta Boy 55x60-20 lik rulo) 19.275,000 rulo
Evsel Atık Poşeti (Siyah) 80*110 39.225,000 kilogram
Cam Şişe Atık Poşeti (Mavi Renk) 80*110 34.050,000 kilogram
Tıbbi Atık Poşeti (Kırmızı) 80*110 41.775,000 kilogram
Yedek Paspas (Kalın Örgülü) 10.515,000 adet
Çift Kovalı Presli Paspas Seti 315,000 adet
İş eldiveni iki renkli olmalıdır 2.415,000 çift
Lavabo Fırçası 1.065,000 adet
Sıvı El Sabunu (Gliserinli) 34.650,000 kilogram
Renkli Temizlik Kovası (Dört ayrı renkte) 369,000 adet
Renkli Temizlik Bezi (Dört ayrı Renkte) 51.900,000 adet
Klozet Fırça takımı (Fırça + Altlık) 1.110,000 takım
WC Koku Giderici 5.100,000 adet
Çok Yönlü Yüzey Temizleyici 34.650,000 kilogram
Kireç Çözücü 2.505,000 kilogram
Yüzey Temizleyici (Yer Yıkama Makineleri için) 3.825,000 kilogram
Oda ve Salon Parfümü 1.875,000 kilogram
MOP İpi 8.610,000 adet
Mop Sapı 825,000 adet
Çek-Pas 1.545,000 adet
Çek-Pas Sapı 1.170,000 adet
Naylon Kıllı Yer Fırçası 960,000 adet
Maşrapa 1.080,000 adet
Cila Pedi (siyah) 117,000 adet
Zemin Parlatma Cilası (Kristalize) 15,000 kilogram
Kâğıt havlu 607.500,000 rulo
Lastik Çizme 168,000 çift
Sıvı Sabunluk 1.020,000 adet
Tuvalet Kâğıdı 266.400,000 rulo
Kaygan Zemin Tabelası 120,000 adet
Kâğıt havlu Aparatı 810,000 adet
Tuvalet Kâğıdı Aparatı 705,000 adet
Paspas Aparatı ve Sapı+İpi (1 Takım) 2.565,000 adet
Benzin 795,000 litre
Sıvı yüzey temizleyici 1.140,000 kilogram
Uzun Saplı Faraşlı Süpürge 1.659,000 adet
Çift Kovalı Paspas (Presi Sıkıcısı) 300,000 adet
Fotoselli Otomatik Kağıt Havlu Makinesi Sensörlü 213,000 adet
Kağıt Havlu (Fotoselli makine için) 109.500,000 rulo
Kıvırcık Paspas (Dış mekan) 900,000 metre
Kıvırcık Paspas (İç mekan) 792,000 metre
Kar Küreği 48,000 adet
Bahçe sulama sprink 450,000 adet
Bahçe Sulama Hortumu 720,000 metre
Kürek 54,000 adet
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günlerinde Esas Alınan Çalışma 2.092,500 gün
Özel Güvenlik Personeli(Brüt asgari ücret) 65,00 36,000 Ay
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günlerinde Esas Alınan Çalışma 1.674,000 gün
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi Veri Giriş Elemanı(Brüt asgari ücret) 143,00 36,000 Ay
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi Veri Giriş Elemanı (Engelli Personel)(Brüt asgari ücret) 5,00 36,000 Ay
Hasta ve Ziyaretçileri Yönlendirme Elemanı(Brüt asgari ücret) 15,00 36,000 Ay
Klinik Destek Personeli(Brüt asgari ücret) 20,00 36,000 Ay
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi Veri Giriş Elemanı için Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günlerinde Esas Alınan Çalışma 558,000 gün
Klinik Destek Elemanı için Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günlerinde Esas Alınan Çalışma 93,000 gün