ERZİNCAN İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ
Hastane Genel Temizliği, İlaçlama, Çamaşır Yıkama, Malzeme Taşıma Elemanı - Özel Güvenlik Elemanı - Hastane Bilgi Yönetim Sistemi Veri Giriş Elemanı - Hasta ve Ziyaretçileri Yönlendirme Elemanı ve Klinik Destek Personeli hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/421368 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Bahçelievler Mah. Adnan Menderes Cad. Eski SSK Hastanesi Merkez/ERZİNCAN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4462246061 - 4462126063 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | erzincantkhk@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 3 Grup 36 Ay Süreli 425 Personel İle Hastane Genel Temizliği, İlaçlama, Çamaşır Yıkama, Malzeme Taşıma Elemanı - Özel Güvenlik Elemanı - Veri Giriş Elemanı - Hasta ve Ziyaretçileri Yönlendirme Elemanı ve Klinik Destek Elemanı Hizmet Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Erzincan Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği- Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Dörtyol Yerleşkesi Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Işıkpınar Yerleşkesi - Ağız ve Diş Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesi - Tercan Devlet Hastanesi - Refahiye Dr.Fahrettin Uğur Devlet Hastanesi |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2020 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Bahçelievler Mahallesi Adnan Menderes Caddesi Eski SSK Hastanesi Toplantı Salonu - Erzincan |
b) Tarihi ve saati | : | 27.09.2017 - 09:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
2 inci Kısım İçin Özel Güvenlik Şirketi Faaliyet İzin Belgesi
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu veya özel sektrörde yapılmış her türlü personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alım işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Erzincan İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Başkanlığı Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Erzincan İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
Hastane Genel Temizliği, İlaçlama, Çamaşır Yıkama, Malzeme Taşıma Elemanı(Brüt asgari ücret) | 172,00 | 36,000 | Ay |
Hastane Genel Temizliği, İlaçlama, Çamaşır Yıkama, Malzeme Taşıma Elemanı (Engelli İşçi)(Brüt asgari ücret) | 5,00 | 36,000 | Ay |
Cam Sil (Sprey 500 gr) | 2.325,000 | adet | |
Çamaşır Suyu (Jel Bazlı Kokusuz) | 38.700,000 | kilogram | |
Çöp Kutusu (Küçük Boy Masa Altı Pedall) | 915,000 | adet | |
Çöp Kovası (Büyük Boy) | 2.415,000 | adet | |
Çöp Torbası (Orta Boy 55x60-20 lik rulo) | 19.275,000 | rulo | |
Evsel Atık Poşeti (Siyah) 80*110 | 39.225,000 | kilogram | |
Cam Şişe Atık Poşeti (Mavi Renk) 80*110 | 34.050,000 | kilogram | |
Tıbbi Atık Poşeti (Kırmızı) 80*110 | 41.775,000 | kilogram | |
Yedek Paspas (Kalın Örgülü) | 10.515,000 | adet | |
Çift Kovalı Presli Paspas Seti | 315,000 | adet | |
İş eldiveni iki renkli olmalıdır | 2.415,000 | çift | |
Lavabo Fırçası | 1.065,000 | adet | |
Sıvı El Sabunu (Gliserinli) | 34.650,000 | kilogram | |
Renkli Temizlik Kovası (Dört ayrı renkte) | 369,000 | adet | |
Renkli Temizlik Bezi (Dört ayrı Renkte) | 51.900,000 | adet | |
Klozet Fırça takımı (Fırça + Altlık) | 1.110,000 | takım | |
WC Koku Giderici | 5.100,000 | adet | |
Çok Yönlü Yüzey Temizleyici | 34.650,000 | kilogram | |
Kireç Çözücü | 2.505,000 | kilogram | |
Yüzey Temizleyici (Yer Yıkama Makineleri için) | 3.825,000 | kilogram | |
Oda ve Salon Parfümü | 1.875,000 | kilogram | |
MOP İpi | 8.610,000 | adet | |
Mop Sapı | 825,000 | adet | |
Çek-Pas | 1.545,000 | adet | |
Çek-Pas Sapı | 1.170,000 | adet | |
Naylon Kıllı Yer Fırçası | 960,000 | adet | |
Maşrapa | 1.080,000 | adet | |
Cila Pedi (siyah) | 117,000 | adet | |
Zemin Parlatma Cilası (Kristalize) | 15,000 | kilogram | |
Kâğıt havlu | 607.500,000 | rulo | |
Lastik Çizme | 168,000 | çift | |
Sıvı Sabunluk | 1.020,000 | adet | |
Tuvalet Kâğıdı | 266.400,000 | rulo | |
Kaygan Zemin Tabelası | 120,000 | adet | |
Kâğıt havlu Aparatı | 810,000 | adet | |
Tuvalet Kâğıdı Aparatı | 705,000 | adet | |
Paspas Aparatı ve Sapı+İpi (1 Takım) | 2.565,000 | adet | |
Benzin | 795,000 | litre | |
Sıvı yüzey temizleyici | 1.140,000 | kilogram | |
Uzun Saplı Faraşlı Süpürge | 1.659,000 | adet | |
Çift Kovalı Paspas (Presi Sıkıcısı) | 300,000 | adet | |
Fotoselli Otomatik Kağıt Havlu Makinesi Sensörlü | 213,000 | adet | |
Kağıt Havlu (Fotoselli makine için) | 109.500,000 | rulo | |
Kıvırcık Paspas (Dış mekan) | 900,000 | metre | |
Kıvırcık Paspas (İç mekan) | 792,000 | metre | |
Kar Küreği | 48,000 | adet | |
Bahçe sulama sprink | 450,000 | adet | |
Bahçe Sulama Hortumu | 720,000 | metre | |
Kürek | 54,000 | adet | |
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günlerinde Esas Alınan Çalışma | 2.092,500 | gün | |
Özel Güvenlik Personeli(Brüt asgari ücret) | 65,00 | 36,000 | Ay |
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günlerinde Esas Alınan Çalışma | 1.674,000 | gün | |
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi Veri Giriş Elemanı(Brüt asgari ücret) | 143,00 | 36,000 | Ay |
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi Veri Giriş Elemanı (Engelli Personel)(Brüt asgari ücret) | 5,00 | 36,000 | Ay |
Hasta ve Ziyaretçileri Yönlendirme Elemanı(Brüt asgari ücret) | 15,00 | 36,000 | Ay |
Klinik Destek Personeli(Brüt asgari ücret) | 20,00 | 36,000 | Ay |
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi Veri Giriş Elemanı için Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günlerinde Esas Alınan Çalışma | 558,000 | gün | |
Klinik Destek Elemanı için Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günlerinde Esas Alınan Çalışma | 93,000 | gün |