• İhale No
    2020/441963
  • İhale Adı
    ÖZEL GÜVENLİK, VERİ HAZIRLAMA, TEMİZLİK VE KLİNİK DESTEK PERSONELİ KIYAFET ALIMI
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Eylül 2020 10:30
  • İdare
    Yalova İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Yalova
  • İşin İli
    Yalova
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    31 Ağustos 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GİYİM VE GİYİM EŞYASI SATIN ALINACAKTIR

T.C. YALOVA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

ÖZEL GÜVENLİK, VERİ HAZIRLAMA, TEMİZLİK VE KLİNİK DESTEK PERSONELİ KIYAFET ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/441963
1-İdarenin
a) Adresi : YALOVA SAĞLIK KOMPLEKSİ-BAHÇELİEVLER MAH.STADYUM CAD.NO:35 77100 - YALOVA MERKEZ / YALOVA YALOVA MERKEZ/YALOVA
b) Telefon ve faks numarası : 2268143118 - 2268140021
c) Elektronik Posta Adresi : yalova.imis@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : ÖZEL GÜVENLİK, VERİ HAZIRLAMA, TEMİZLİK VE KLİNİK DESTEK PERSONELİ KIYAFET ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Sözleşme imzalandıktan sonra 30 takvim günü içerisinde Yalova İl Sağlık Müdürlüğü, Yalova Devlet Hastanesi, Yalova Çınarcık Devlet Hastanesi, Yalova Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Yalova Altınova Devlet Hastanesi, Ayniyat depolarına sözleşme süresi içerisinde teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 30 takvim günü içinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : YALOVA SAĞLIK KOMPLEKSİ-SATIN ALMA SERVİSİ 2.KAT BAHÇELİEVLER MAH. STADYUM CAD. NO:35 77100 - MERKEZ / YALOVA
b) Tarihi ve saati : 15.09.2020 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İhaleden önce teklif veren tüm istekliler koli içerisinde her bir kaleme ait  numunelerini idarenin satın alma birimine teslim etmek zorundadır. Numunelerin üzerine kalem numarası yazılacaktır. Ayrıca tüm kalemlere numune vermek mecburidir. Numunesini eksik veren firmanın teklifi değerlendirmeye alınmayacaktır. Sözleşme imzalanan firmanın numuneleri iade edilmeyecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar YALOVA SAĞLIK KOMPLEKSİ-SATIN ALMA SERVİSİ 2.KAT BAHÇELİEVLER MAH. STADYUM CAD. NO:35 77100 - MERKEZ / YALOVA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Pantolon (Yazlık) 136 adet
Pantolon (Kışlık) 136 adet
Takım Elbise 1 takım
Yazlık Ayakkabı 69 çift
Kışlık Bot 69 çift
Kışlık Mont 69 adet
Tişört (Kısa Kollu) 136 adet
Tişört (Uzun Kollu) 136 adet
Şapka 69 adet
Bere 69 adet
Kaban 69 adet
Yağmurluk 69 adet
Deri Kemer 69 adet
Temizlik Personeli Yazlık Tişört 428 adet
Temizlik Personeli Kışlık Tişört 428 adet
Temizlik Personeli Yazlık Pantolon 428 adet
Temizlik Personeli Kışlık Pantolon 428 adet
Temizlik Personeli İçin Uzun Kollu Önden Düğmeli Önlük (Kışlık) 10 adet
Temizlik Personeli İçin Kısa Kollu Yazlık Önlük 10 adet
Veri Hazırlama ve Yönlendirme Personeli ve Klinik Destek Personeli Yazlık Gömlek 374 adet
Veri Hazırlama ve Yönlendirme Personeli ve Klinik Destek Personeli Kışlık Gömlek 374 adet
Veri Hazırlama ve Yönlendirme Personeli ve Klinik Destek Personeli Yazlık Pantolon 374 adet
Veri Hazırlama ve Yönlendirme Personeli ve Klinik Destek Personeli Kışlık Pantolon 374 adet
Veri Hazırlama ve Yönlendirme Personeli ve Klinik Destek Personeli Yazlık Yelek 222 adet
Veri Hazırlama ve Yönlendirme Personeli ve Klinik Destek Personeli Hırkası 222 adet
Fular 176 adet
Teknik Personel İçin Yazlık Yelek 10 adet
Teknik Personel İçin Kışlık Yelek 10 adet
Teknik Destek Hizmetleri Personeli Kışlık Sweatshirt 14 adet
Teknik Destek Hizmetleri Personeli Kışlık Pantolon 14 adet
Teknik Destek Hizmetleri Personeli Yazlık İş Elbisesi 7 adet
Teknik Destek Hizmetleri Personeli Yazlık Pantolon 14 adet
Teknik Destek Hizmetleri Personeli Ayakkabı 17 çift