• İhale No
    2011/167644
  • İhale Adı
    PARK, BAHÇE, YEŞİL ALANLAR İLE REFÜJLERİN BAKIMI VE DÜZENLENMESİ PLANLANAN ALANLARIN, PEYZAJ UYGULAMA ÇALIŞMALARININ YAPILMASI HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Kasım 2011 11:00
  • İdare
    SİLİVRİ BELEDİYESİ PARK VE BAHÇELER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    25 Ekim 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


PARK, BAHÇE, YEŞİL ALANLAR İLE REFÜJLERİN BAKIMI VE DÜZENLENMESİ PLANLANAN ALANLARIN, PEYZAJ UYGULAMA ÇALIŞMALARININ YAPILMASI HİZMETİ ALINACAKTIR
Siliv ri B elediy esi P a r k Ve B a hçeler M üdürlüğ ü
Silivri Belediyesi Sınırlarında Bulunan Park, Bahçe, Yeşil Alanlar İle Refüjlerin Bakımı Ve Düzenlenmesi Planlanan Alanların, Peyzaj Uygulama Çalışmalarının Yapılması İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/167644
1-İda re nin
a) Adresi : Alipaşa Mah. Sanayi 2. Sok. Silivri Belediyesi Ek Hizmet Birimi Silivri
/ İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 212 727 10 02 - 212 736 10 40
c) Elektronik Posta Adresi : sonayakincioglu@silivri.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Silivri Belediyesi Sınırları İçinde Yer Alan Park, Bahçe, Yeşil Alan, Ağaçlandırılan Alanlar, Mesire Yerleri, Refüjler Ve Diğer Yeşil Alanlar
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2012, işin bitiş tarihi 31.12.2012
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Alibey Mah. Turgut Özal Bulvarı No:3 34570 Silivri / İstanbul
b) Tarihi ve saati : 23.11.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50‘den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç
kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi
dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
1.ISO 9001: 2008 (İhale veya son başvuru tarihi 13/11/2010 ve sonrası olan ihalelerde, idarelerce kalite yönetim sistem belgesinin istenilmesi durumunda ihale ilanı ve ihale dokümanında aday veya isteklilerin ihale konusu işe ilişkin ISO 9001:2008 standardına göre alınmış kalite yönetim sistem belgeleri sunulacaktır)
2.TS 12866 Peyzaj Mimarlığı- Bakım Onarım Hizmetleri; Bu standard, peyzaj mimarlığı proje ve uygulama hizmetleri kapsamında ortaya çıkan ve önceden varolan bitkisel alanların bakım işleri ile, bu alanlarda mevcut tüm bitkilerin korunması, gerektiğinde yenilenmesi, mevcut çim alanların ve çiçek parterlerinin her türlü bakım ve onarım hizmetleri ile yapısal unsurların bakım ve onarımların genel kurallarını kapsar.
3.TS 12868 Peyzaj Mimarlığı- Uygulama Hizmetleri; Bu standard, peyzaj mimarlığı mimarlığı uygulama hizmetlerinin arazi üzerinde yapılacak düzenlemeleri ve çalışmaları için gerekli malzeme standardlarını, işçiliğin kalitesi ve yapılacak işlerin teknik yöntemleri ile yeşil alan düzenleme ve bununla ilgili toprak kültürü, kazı dolgu ve hortikültürel işlerin dışına daha ekonomik yöntem ve malzemelerle, bitkisel dikimler yapılarak ağaçlık, koruluk, rüzgâr perdesi tesisi, kumsal stabilizasyonu (kumul tespiti) kara yolları bitkilendirilmesi, peyzaj onarımı vb. hususlarını kapsar.
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen
ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Park Ve Yeşil Alanların Bakım Hizmeti İşleri
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Silivri Belediyesi Park Ve
Bahçeler Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Silivri Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
01 OCAK- 30 NİSAN BAHÇIVAN 33,00 4 İŞÇİ*AY
01 OCAK- 30 NİSAN ŞOFÖR 12,00 4 İŞÇİ*AY
01 OCAK- 30 NİSAN DÜZ İŞÇİ 13,00 4 İŞÇİ*AY
01 MAYIS- 31 EKİM BAHÇIVAN 41,00 6 İŞÇİ*AY
01 MAYIS- 31 EKİM ŞOFÖR 29,00 6 İŞÇİ*AY
01 MAYIS- 31 EKİM DÜZ İŞÇİ 41,00 6 İŞÇİ*AY
01 KASIM- 31 ARALIK BAHÇIVAN 33,00 2 İŞÇİ*AY
01 KASIM- 31 ARALIK ŞOFÖR 12,00 2 İŞÇİ*AY
01 KASIM- 31 ARALIK DÜZ İŞÇİ 13,00 2 İŞÇİ*AY
01 OCAK - 31 ARALIK KAYNAK, ELEKTRİK, İNŞAAT USTASI 3,00 12 İŞÇİ*AY
01 OCAK - 31 ARALIK BÜRO ELEMANI 1,00 12 İŞÇİ*AY
01 OCAK - 31 ARALIK PEYZAJ TEKNİKERİ 1,00 12 İŞÇİ*AY
MEVSİMLİK ÇİÇEK VE YERÖRTÜCÜ DİKİM İŞÇİLİĞİ 175000 ADET
MOTORLU ARAÇ İLE ÇİM BİÇİMİ 6940 DEKAR
MOTORLU TIRPAN İLE OT BİÇİMİ 1910 DEKAR
2 ADET 3 AY 16 TONLUK ŞOFÖRLÜ TANKER ÇALIŞTIRILMASI (Üç vardiyalı sistem çalıştırılmak üzere) 6 ADET*AY