• İhale No
    2011/166308
  • İhale Adı
    PARK VE REKREASYON ALANLARI BAKIM, ONARIM VE TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Kasım 2011 10:00
  • İdare
    TEPEBAŞI BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Eskişehir
  • İşin İli
    Eskişehir
  • Yayın Tarihi
    25 Ekim 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


PARK VE REKREASYON ALANLARI BAKIM, ONARIM VE TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
Tepeba ş ı B elediy e B a şka nlığ ı
Park ve Rekreasyon Alanları Bakım, Onarım ve Temizliği, Zincirlikuyu Şantiyesi‘ndeki Sera, Fidanlık ve Atölyelerde Üretim İşi İçin Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/166308
1-İda re nin
a) Adresi : Hoşnudiye Mh.Şahin Cd.No:84 Eskişehir
b) Telefon ve faks numarası : 2222114000 - 2223204920
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@tepebasi.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
Eskişehir Tepebaşı Belediyesi sınırları içerisindeki Park ve Rekreasyon
b) Yapılacağı yer : alanları ile Zincirlikuyu Şantiyesindeki Atölyeler, Seralar ve Fidanlık
Alanı
c) Süresi : İşe başlama tarihi 02.01.2012, işin bitiş tarihi 31.12.2012
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Tepebaşı Belediyesi Encümen Salonu(Hoşnudiye Mh.Şahin Cd.No:84
Eskişehir)
b) Tarihi ve saati : 22.11.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50‘den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç
kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın
parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
İstekliler ihale konusu işle ilgili geçerli ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesini teklifleri ekinde sunulacaktır.
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen
belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi
gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Park ve rekreasyon alanların bakım, onarım ve temizlik hizmeti işleri ve/veya sera, fidanlık ve atölyelerde bitki üretim hizmeti işi kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tepebaşı Belediyesi
Destek Hizmetler Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tepebaşı Belediyesi Encümen Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
PEYZAJ MİMARI - ZİRAAT MÜHENDİSİ 2,00 12 kişixay
TEKNİKER 3,00 12 kişixay
OPERATÖR 3,00 12 kişixay
ŞOFÖR 6,00 12 kişixay
İNŞAAT USTASI 7,00 12 kişixay
KAYNAK USTASI 5,00 12 kişixay
MARANGOZ 2,00 12 kişixay
SIHHI TESİSAT USTASI 2,00 12 kişixay
ELEKTRİKÇİ 3,00 12 kişixay
BOYACI 4,00 12 kişixay
ERBAP İŞÇİ 5,00 12 kişixay
ARAZİ İŞÇİSİ 30,00 12 kişixay
SERA-FİDANLIK İŞÇİSİ 15,00 12 kişixay
PARK BİÇİM İŞÇİSİ 26,00 8 kişixay
PARK BİÇİM İŞÇİSİ 27,00 7 kişixay
DÜZ İŞÇİ 30,00 10 kişixay
DÜZ İŞÇİ 30,00 9 kişixay
DÜZ İŞÇİ 70,00 7 kişixay
KONTROL BİNEK ARACI En az silindir hacmi 1600 cm3 En az 2010 model 120 km. günlük limitli Şoförsüz 1212 gün
KONTROL BİNEK ARACI Kombi Van tipi En az silindir hacmi 1.600 cm3 En az 2010 model 120 km. günlük limitli Şoförsüz 909 gün
KONTROL BİNEK ARACI Panel Van tipi En az silindir hacmi 2.400 cm3 En az 2010 model 120 km. günlük limitli Şoförsüz 346 gün
PİCK UP Çift Kabin En Az Silindir Hacmi 2.400 cm3 En Az 2010 Model 120 Km. Günlük Limitli Şoförsüz 303 gün
PİCK UP Çift Kabin En Az Silindir Hacmi 2.400 cm3 En Az 2010 Model 120 Km. Günlük Limitli Şoförsüz 200 gün
PİCK UP Çift Kabin En Az Silindir Hacmi 2.400 cm3 En Az 2010 Model 120 Km. Günlük Limitli Şoförsüz 173 gün
ÇİM BİÇME TRAKTÖRÜ > 22 HP SÜRÜCÜSÜZ HER TÜRLÜ TAMİR VE BAKIM GİDERLERİ İLE AKARYAKIT YÜKLENİCİDEN 200 gün
ÇİM BİÇME TRAKTÖRÜ > 22 HP SÜRÜCÜSÜZ HER TÜRLÜ TAMİR VE BAKIM GİDERLERİ İLE AKARYAKIT YÜKLENİCİDEN 346 gün
ÇİM BİÇME MAKİNESİ > 7 HP SÜRÜCÜSÜZ HER TÜRLÜ TAMİR VE BAKIM GİDERLERİ İLE AKARYAKIT YÜKLENİCİDEN 3000 gün
ÇİM BİÇME MAKİNESİ > 7 HP SÜRÜCÜSÜZ HER TÜRLÜ TAMİR VE BAKIM GİDERLERİ İLE AKARYAKIT YÜKLENİCİDEN 2595 gün
MOTORLU SIRT TIRPANI HER TÜRLÜ TAMİR VE BAKIM GİDERLERİ İLE AKARYAKIT YÜKLENİCİDEN 2000 gün
MOTORLU SIRT TIRPANI HER TÜRLÜ TAMİR VE BAKIM GİDERLERİ İLE AKARYAKIT YÜKLENİCİDEN 1730 gün