• İhale No
    2010/539143
  • İhale Adı
    Patates (60.000), büyük boy
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Kasım 2010 10:00
  • İdare
    Çanakkale 2. Kolordu Komutanlığı
  • İhale İli
    Çanakkale
  • İşin İli
    Çanakkale
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
PATATES (60.000), BÜYÜK BOY
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 2 KOR.K.

Patates (60.000), büyük boy
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/539143
1-İdarenin
a) Adresi:HOCA HAMZA MAH. TUGSAVUL CAD. 15 17500 GELİBOLU ÇANAKKALE
b) Telefon ve faks numarası:2865661137 - 2865666898
c) Elektronik Posta Adresi:
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Tüketim 124 Mal Saymanlığına Gelibolu/ÇANAKKALE
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasını (Sayıştay tesciline tabi işlerde ise bu tescilin yapılmasını) müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır
MALIN CİNSİ İLK MAL TESLİMATI İSTENEBİLECEK TARİHİ* İLGİLİ MAL KALEMİ İÇİN İŞİN SÜRESİ ** (GÜN)
PATATES 01.12.2010 182

* Belirtilen tarihlerden önce ilgili mal kalemi için işe başlanmayacaktır. Mal saymanlığınca bu şartnamenin tebligatla ilgili hükümleri doğrultusunda bu tarihlerden en geç üç gün öncesinden tebligat yapılacaktır.
** Her bir iş kalemi için belirtilen işin süresi ilgili iş kalemine ilişkin öngörülen ilk teslimat tarihinden itibaren mal teslimatı yapılabilecek periyodu nitelemektedir. Ancak sözleşme verilen tarihlerden sonra yürürlüğe girdiği takdirde, ilgili mal kalemi için işe (mal teslimatına) sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihte başlanacak, işin süresi de bu tarihten itibaren hesaplanacaktır.

LYM. A.liği Tüketim 124 Mal Saymanlığınca her gün ne miktarda mal alınacağı verilecek aylık tebligatlarla belirtilecektir. Bu tebligat listesi yüklenicinin şahsına veya kanuni vekiline veyahut ihalede belirttiği kanuni ikametgâhına ilk tebligat gününden en az üç (3) gün evvelden; “ Elden imza karşılığı, Belgegeçer (faks) cihazı veya Resmi İadeli Taahhütlü olarak” ulaştırılacaktır. Yüklenici aylık tebligatlarla ilgili olarak saymanlıktan mal teslim tebligatını öğrenmek zorundadır. Resmi İadeli Taahhütlü olarak gönderilen tebligatlar, postaya veriliş tarihinden sonraki 7 (yedi) takvim günü içerisinde yükleniciye tebliğ edilmiş sayılacaktır.
Aylık alınacak mal tebligatı tahmini rakamlar üzerinden hesaplandığından aylık tebligata ilaveten her gün ne miktarda ve ne cins mal getireceğini bilmesi maksadıyla yüklenici; bir iş günü öncesinden bizzat kendisi veya kanuni vekili tarafından ilgili mal saymanlığından öğrenmek zorundadır. İlgili saymanlıkça bu maksatla teslim yerinde, bir tebligat defteri tutulacaktır. Yüklenici veya kanuni vekili bu defteri imza ederek günlük erzak ihtiyaç tebligatını teslim alacaktır. Yüklenici malın güncellenmiş miktarını teyit etmediği takdirde; yüklenicinin “güncel miktarlı mal tebligatını” aldığı varsayılacak ve bu miktarlara göre işlem yapılacaktır (bir gün önceden irtibat kurarak gerçek tebligat miktarını öğrenmek tamamen yüklenicinin sorumluluğundadır). Eksik getirilen malın miktarı ve muayene neticesine göre gerekli cezai işleme tabi tutulacak, fazla getirilen mal ise teslim alınmayacaktır.(Yüklenicinin, mal tesliminden bir gün önce saymanlık ile irtibata geçmesi ve kendisine yapılan “güncel miktarlı malın tebligatı”, mal saymanlığınca bir tutanakla kayıt altına alınacak, bu tutanakta; irtibat kuran kişi, nereden aradığı, arama zamanı ve tebligatı yapan personelin kimliği kayıt edilecektir. Yüklenici ile bu konuda ihtilafa düşülmesi halinde, bu tutanak esas dayanak olarak kabul edilecektir.)
Saymanlık lüzum ve ihtiyacına göre tekrar tebligat yapmak şartı ile aylık teslimat gün ve miktarlarında değişiklik yapabilir. Yüklenici, kendisine günlük olarak tebliğ edilen miktarlardaki malı günlük normal (Saat 0830 (sekiz otuz) ile 1400 (ondört) arası olmak üzere) zamanında saymanlığa teslim edecektir. Yükleniciye, malı zamanında teslim edememesi halinde teslim edilemeyen mal için saat 15.00(onbeş)’e kadar bir saat cezalı süre verilecektir. Saymanlıkça teslim alınan mal en geç 1(bir) saat içinde muayeneye sevk edilecek ve muayeneye sevk edilen mal Muayene Komisyonu tarafından kendilerine saymanlıkça bildirimde bulunulan saatten itibaren bir saat içinde muayeneyi neticelendirmiş olacaktır. Yüklenici normal teslim ve cezalı teslim süresi içinde biri redde karşılık olmak üzere en fazla iki kez mal getirme hakkına sahiptir. Yüklenici; normal veya cezalı sürede getirdiği malın Muayene Komisyonu tarafından “ret edilmesi” halinde (redde karşılık getirilen için de dahil olmak üzere) “ret edilen” mal için itiraz etme ve yeni muayene isteme veya malı kaldırıp götürme (malı kaldırıp, götürme hali, taahhüde riayetsizlik hali olarak işlem görecektir.) hakkına sahiptir. Muayenede geçen süre, malın tesliminden muayene neticesinin yükleniciye tebliğine kadar geçen süre) normal teslim süresine ilave edilecektir. Cezalı süre; günlük normal teslim saatinde teslim edilen malın muayene süresi, normal teslim saatine ilave edilmesi neticesinde bulunulan zamandan itibaren başlayacaktır. Cezalı sürede teslim edilen malın muayenede geçen zaman aralığı için para cezası uygulanmayacaktır.
Saymanlıkça, normal teslim ve bu süreye ilave edilecek cezalı bir saatlik zaman bitiminden sonra getirilen mal teslim alınmayacak ancak, muayenede geçen süreler bu saate ilave edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:2’nci Kolordu Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı-Gelibolu/ ÇANAKKALE
b) Tarihi ve saati:12.11.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

25 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

2’nci Kolordu Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı-Gelibolu/ ÇANAKKALE adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
2’nci Kolordu Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı-Gelibolu/ ÇANAKKALE
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim