PATOLOJİ MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIRÇukurova Dr. Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesi Patoloji Malzemeleri Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2010/554483 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | Y.Baraj Mah. H.Ömer Sabanci Cad. SEYHAN ADANA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3222259329-2272066 - 3222272555 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | adanadhs6@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11,12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21. kısımlar Ayniyat Eczanesi'ne, 22.23.ve 24. kısımlar Ayniyat Ambara Teslim edilecektir. |
c) Teslim tarihleri | : | İhale konusu işe ilişkin 2, 8, 14,21 kalem ürünler sözleşmenin imzalanmasını müteakip 20 gün içerisinde tek partide teslim edilecektir. 1. kalem ürün; iki (2) parti halinde teslim edilecek olup, 1. parti teslimat sözleşmenin imzalanmasını müteakip 20 takvim günü içerisinde, 2. parti teslimat 2011 yılı Temmuz ayında yapılacaktır. 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 19,20. kalem ürünler ise 4 parti halinde teslim edilecek olup, 1. parti teslimat sözleşmenin imzalanmasını müteakip 20 takvim günü içinde, diğer teslimatlar ise 2011 yılı Nisan,Temmuz, Ekim aylarında yapılacaktır. Teslimatı yapılan ürünlerden hastanemiz erken bitenler için yeni bir teslimat programı düzenlenecek olup sonraki teslimatlar erken sipariş geçilerek belirtilen tarihlerden önce teslim alınabilecektir. İhale konusu ürünlerden 22, 23, 24. kalemler sözleşmenin imzalanmasını müteakip 45 gün içerisinde tek parti halinde yüklenici firma tarafından teslim edilecektir. İhale listesinde yer alan ürünler ihale üzerinde kalan firma elemanları tarafından uygun olan depoya teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Çukurova Dr.Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesi |
b) Tarihi ve saati | : | 20.12.2010 - 16:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekli, ihale konusu işe ilişkin ürün ilgisine göre T.C. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nün 01.05.2010 tarih 2008/36 sayılı genelgesi doğrultusunda teklif ettiği ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduğuna ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığına dair belgeyi (ilgisine göre her bir kalem için ayrı ayrı sıra numarası belirtilerek internet çıktısı) ibraz edecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
İhale konusu ürünlerden 22, 23 ve 24. kalem ürünler için alınmış Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ibraz edilecektir. (İstekli İmalatçı veya Distribitör firmaya ait belgeyi sunabilir.)
|
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21. kısım ürünler için; istekliler, teklif edilen malın ihale dökümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale konusu alıma ilişkin numunelerini ihale listesi sıra nosu üzerine yazılarak ihale esnasında imza karşığı ihale komisyonuna teslim edilecektir. 22,23,24. kalem ürünler ise katologları, fotoğrafları vb. tanıtım materyallerini ihale sıra lnosunu üzerine yazarak, ihale dosyası içerisinde ibraz edecektir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Çukurova Dr. Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesi-Malzeme Satınalma Servisi (Satınalma Komisyonu) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Çukurova Dr.Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesi-Malzeme Satınalma Servisi(Satınalma Komisyonu)
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan ) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.