• İhale No
    2011/98787
  • İhale Adı
    PATOLOJİ MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Temmuz 2011 11:00
  • İdare
    Ordu Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    04 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


PATOLOJİ MALZEMESİ ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık O rd u De v let H a st a nesi
Patoloji Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/98787
1-İda re nin
a) Adresi : Şahincili Mah.Dr.Fahrettin ÖNSEL Cad. 52200 Merkez Ordu
b) Telefon ve faks numarası : 4522343232 - 4522339327
c) Elektronik Posta Adresi : ordudhs9@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ordu Devlet Hastanesi Tıbbi Malzeme Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır. İşin süresi
156 (yüzellialtı) takvim günüdür. Sözleşmenin yürürlüğe girmesine müteakip 31.12.2011 tarihine (bu tarih dahil) kadar, hastanenin ihtiyacına istinaden peyder pey teslim edilecektir. İşe başlama tarihi
29/07/2011; işi bitirme tarihi 31/12/2011 dir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Ordu Devlet Hastanesi Şahincili Mah. Dr. Fahrettin Önsel Cad.
(Başhekim Yardımcıları Odası) 52200 Ordu
b) Tarihi ve saati : 11.07.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
1.a) UBB (ulusal bilgi Bankası Kaydı) : İstekliler, teklif ettikleri Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (İn Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamındaki ihale konusu malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası‘na (TITUBB) kayıtlı olduğunu gösteren ürün (barkod) numaralarına ait belge veya belgeleri (internet çıktısı olarak sunulabilir) ihale teklif zarfında sunacaktır. b) Ana Bayi/Bayi Bilgi Formu : İsteklilerin teklif etmiş oldukları malzemelerin tedarikçisi veya tedarikçisi tarafından yetkilendirilmiş bayisi olduğunu gösteren, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası‘ndan (TITUBB) alınmış belge (internet çıktısı olarak sunulabilir). c) İstekliler tarafından teklif edilen tüm malzemlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında kayıtlı olduğuna dair teklif zarfında sunulan U.B.B. çıktısı üzerinde ihtiyaç listesi kalem numaralarıı belirtilecektir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
I.Numune : İstekli tarafından teklif edilen malzemelerden 1`er adet/kg/litre/kutu numune ihale teklif zarfı ile
birlikte teslim edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ordu Devlet Hastanesi
Şahincili Mah. Dr. Fahrettin ÖNSEL Cad. (Satın Alma Ünitesi) 52200 Ordu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu Devlet Hastanesi Şahincili Mah. Dr. Fahrettin Önsel Cad. (Satın Alma Ünitesi) 52200 Ordu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İstekliler, Kamu İhale Genel Tebliği`nin 16.5.2 maddesi gereğince; birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden
fazla olacak şekilde verebileceklerdir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Hidrojen Peroxide Block / 125 ml 15,000 Adet
Pap-Pen 3,000 Adet
Aqueous Mount (Low sicosity) 2,000 Adet
Citrat Bufer 1000ml 2,000 Adet
Ultra Tek HRP Anti -Polyvalent 125 ml 2,000 Adet
Lam Pozitif Şarjlı 72 Adet 40,000 Adet
Vimentin 3,000 Adet
CD-34 3,000 Adet
PSA 3,000 Adet
PSM-A 3,000 Adet
LCA 3,000 Adet
Hmb45 3,000 Adet
EMA 6,000 Adet
Pan Cytokeratin 4,000 Adet
S-100 4,000 Adet
Multi Cytokeratin 3,000 Adet
Cytokeratin-19 1,000 Adet
Ki-67 5,000 Adet
P-53 3,000 Adet
NSE 2,000 Adet
Melan- A 3,000 Adet
P-63 5,000 Adet
P5045 (P) 1,000 Adet
CD-68 2,000 Adet
TTF-1 1,000 Adet
EA50 (Pap boyama) 1000 ml 3,000 Adet
O-G6 (Pap boyama) 1000 ml 4,000 Adet
Giemsa 1000 ml 3,000 Adet
May-Grünwald 1000 ml 3,000 Adet
Trichrome Stain Kit 125 ml 1,000 Adet
Alcian Blue PH 2,5 125 ml 1,000 Adet
Ziehl-Neelsben 15 ml 2,000 Adet
PAS Stain Kit 125 ml 1,000 Adet