• İhale No
    2017/280871
  • İhale Adı
    PE BORU , PVC BORU , PVC BORU EK PARÇALARI , PRİZ KOLYE , ŞİBER VANA VE STOP VANA TEPESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Temmuz 2017 11:00
  • İdare
    BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (BUSKİ)
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    09 Haziran 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PE BORU , PVC BORU , PVC BORU EK PARÇALARI , PRİZ KOLYE , ŞİBER VANA VE STOP VANA TEPESİ SATIN ALINACAKTIR

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (BUSKİ)

Muhtelif Ebatlarda PE Boru , PVC Boru , PVC Boru Ek Parçaları , Priz Kolye , Şiber Vana ve Stop Vana Tepesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/280871
1-İdarenin
a) Adresi : Sırameşeler Mh. Avrupa Konseyi Bulvarı No: 4/10 16190 Acemler- OSMANGAZİ/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 224-2702400/2702426/2702830/2702833/2702834/2702838/2702850/2702410 - 224-2339586/2702837
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@buski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 23 kalem Muhtelif Ebatlarda PE Boru , PVC Boru , PVC Boru Ek Parçaları , Priz Kolye , Şiber Vana ve Stop Vana Tepesi Satın alınacaktır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Malzemelerin tamamı termin programına uygun olarak Sırameşeler Mahallesi Avrupa konseyi Bulvarı No: 4 Acemler 'deki BUSKİ Genel Müdürlüğü İdare Ambarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : İşin Süresi 45 (kırkbeş) takvim gündür. Yüklenici sözleşme imzaladığı kısım ya da kısımlarla ilgili malzemeyi termin programına uygun olarak BUSKİ Genel Müdürlüğü İdare Ambarına teslim edecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sırameşeler Mh. Avrupa Konseyi Bulvarı No: 4/10 16190 Acemler-Osmangazi/BURSA'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü İhale Toplantı Salonu.
b) Tarihi ve saati : 03.07.2017 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sırameşeler Mh. Avrupa Konseyi Bulvarı No: 4/10 16190 Acemler-Osmangazi/Bursa'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü Ticaret İşleri Daire Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini BUSKİ Genel Müdürlüğünün Halk Bankası Uludağ Ticari Şubesinin TR280001200962800045000001 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sırameşeler Mahallesi Avrupa Konseyi Bulvarı No:4/10 16190 Acemler-Osmangazi/BURSA adresindeki BUSKİ Genel Müdürlüğü Ticaret İşleri Dairesi Başkanlığına sunulacaktır. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
POLİETİLEN BORU 63x10,5mm SDR6 PE32 PN10 7.500 metre
POLİETİLEN BORU 75x12,5mm SDR6 PE32 PN10 3.000 metre
Ø63 PVC BORU 16 ATÜ 1.500 metre
Ø75 PVC BORU 16 ATÜ 500 metre
Ø90 PVC BORU 16 ATÜ 500 metre
Ø110 PVC BORU 16 ATÜ 1.000 metre
Ø125 PVC BORU 16 ATÜ 500 metre
Ø140 PVC BORU 16 ATÜ 300 metre
PVC G-MMU 63 mm 1.500 adet
PVC G-MMU 75 mm 600 adet
PVC G-MMU 90 mm 600 adet
PVC G-MMU 110 mm 1.000 adet
PVC G-MMU 125 mm 600 adet
PVC G-MMU 140 mm 300 adet
Q63/1" SFERO PRİZ KOLYE 1.000 adet
Q75/1" SFERO PRİZ KOLYE 1.000 adet
Q90/1" SFERO PRİZ KOLYE 300 adet
Q100/1" SFERO PRİZ KOLYE 1.000 adet
ŞİBER VANA 20 mm(3/4") 3.000 adet
STOP VANA TEPESİ 20mm(3/4") 1.000 adet
GQ 63mm 35 adet
GQ 75mm 30 adet
GQ 90mm 35 adet