• İhale No
    2011/4306
  • İhale Adı
    PERDE ALIMI
  • Sektör
    Konfeksiyon, Tekstil, İş Güvenliği Malzeme ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Ocak 2011 14:00
  • İdare
    Mardin Kızıltepe Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Mardin
  • İşin İli
    Mardin
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERDE ALIMI

SAĞLIK BAKANLIĞI Mardin Kızıltepe Devlet Hastanesi

PERDE ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/4306
1-İdarenin
a) Adresi : TEPEBASI MAHALLESI HASTANE CADDESI47400 KIZILTEPE MARDİN
b) Telefon ve faks numarası : 4823123145 -4823126492
c) Elektronik Posta Adresi : kiziltepedh@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) :  


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : KIZILTEPE DEVLET HASTANESİ POLİKLİNİKLER,SERVİSLER VE İDARİ BİRİMLER
c) Teslim tarihi : işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır.
İşin süresi 30 (otuz) takvim günüdür. Yüklenici uhdesinde kalan malzemeleri işe aitSözleşmenin imzalandığı tarihi takip eden 30 (otuz) gün içinde tamamımontaj dahilteslim edilecektir.malın tesliminde ayrıca Perdeler yeni hastane binasında bulunan toplam 560 adet pencereye ait olup pencerelerin ölçüleri ihale üzerinde kalan firma tarafından alındıktan sonra işe başlanacaktır.yapılacak ölçümde belirlenen rakamların altında veya üstündeölçü çıkması idari şartnamenin İş eksili veya İş artışına ilişkin madde hususlarına göre işlem yapılacaktır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : KIZILTEPE DEVLET HASTANESİ
b) Tarihi ve saati : 20.01.2011 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


ŞARTNAMEYE CEVAP:Teklif veren firmalar Şartname maddelerine cevap vermelidirŞartnameye cevap yazısında ürünlerin vazgeçilmez teknik özelliklerinin belirtildiği maddelerine ayrı ayrı ve türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir.Bu cevaplar.....................marka...........model..........cihaz(Listedeki malzemeler marka yerine yerli veya ithal mal olarak yazılmayacak)Teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır.Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firma teklifleri ret edilecektir.

NUMUNE:Teklif edilen Ürünlerin şartnameye uygunluğunun teyit edilmesi amacıyla istekliler tarafından en az birer adet Stor sistem perde ve Zebra sistem perde numune ihale saatinde komisyona tutanak karşılığı teslim edilecektir.Yapılacak değerlendirmede Numuneler En Düşük fiyatı veren firmadan başlayarak önce fiziksel olarak ,daha sonra uygulamalı (Leke turmazlık,Kumaşın metrekare Ağırlığı  vb) olmak üzere değerlendirme yapılacaktır.Bu değerlendirme en avantajlı teklif sahibi bulununcaya kadar devam edecektir.Numuneler üzerinde Yeterli değerlendirme yapılmaması halinde isteklilerden ikinci bir numune istenecek olup istekliler bu talebi en geç 5 (Beş) gün içinde karşılamak zorundadır.Komisyonun ikinci numune talebini karşılamayan veya süresinde getirmeyen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.Numune veren firmalar numunelerin değerlendirilmesi sırasında Hastanemizde hazır bulunup bulunmamakta serbesttir.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

25 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

KIZILTEPE DEVLET HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
35 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

ZİRAAT BANKASI MARDİN ŞB.TR580001000092377792055001 NOLU HESAP yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiğiihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler,ihale tarih ve saatine kadar
KIZILTEPE DEVLET HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ
adresine elden teslim edilebileceği gibi,aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış)takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.





 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
STOR SİSTEM PERDE 1500,00 M2
ZEBRA SİSTEM PERDE 100,00 M2