• İhale No
    2011/29135
  • İhale Adı
    PERDELEME SİSTEMLERİ ALIMI
  • Sektör
    Konfeksiyon, Tekstil, İş Güvenliği Malzeme ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Mart 2011 10:00
  • İdare
    Hatay Antakya Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
PERDELEME SİSTEMLERİ SATIN ALINACAKTIR
Hatay Antakya Devlet Hastanesi Baştabipliği

PERDELEME SİSTEMLERİ ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/29135
1-İdarenin
a) Adresi:Altınçay Mah.M.Kafadar Cad.No:53 Antakya/HATAY
b) Telefon ve faks numarası:3262194000 - 3262274435
c) Elektronik Posta Adresi:hataydhs1@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.antakyadh.saglik.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Hatay Antakya Devlet Hastanesi Baştabipliği Ambarı
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 30(otuz) gün içerisinde teslimat yapılacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Hatay Antakya Devlet Hastanesi Baştabipliği Toplantı Salonu-Altınçay Mah.M.Kafadar Cad.No:53 Antakya/HATAY
b) Tarihi ve saati:25.03.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


1-Yedek parça: Sistemi oluşturan parçaların ve yedek parçaların 10(On) yıl boyunca geçerli olacak döviz bazındaki fiyatlı parça listelerini ve yıllık periyodik bakım bedellerini parça dahil ve parça hariç olmak üzere hazırlanacak olan belgeyi onaylı bir şekilde teklifle birlikte vereceklerdir.



2-Garanti: Teklif edilen ürünler en az 5(Beş) yıl garantili olacak ve bu garanti Türkiye Temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından muayene aşamasında verilecektir.Garanti bitiminden sonra ayrıca en az 10(On) yıl süreyle ücreti mukabilinde yedek parça sağlamayı Türkiye Temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından hazırlanan belgeyi onaylı bir şekilde muayene komisyonuna sunacaklardır. Ayrıca kullanma klavuzu ve etiket belgeleri Türkçe olacak ve Türkçe kullanım klavuzu ve etiket belgeleri muayene komisyonuna sunacaklardır.


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Demonstrasyon:İstekliler tarafından sunulan tekliflerin en düşük olanından başlamak üzere ihale sonrasında komisyon tarafından belirlenecek tarih ve saatte idarece belirlenecek bir yere demonstrasyon amaçlı kurulum sağlanacaktır.Demonstrasyon sonucu teknik şartnameye uygun olan en düşük teklif değerlendirmeye alınacak ve  ihale sonuçlandırılacaktır.



Katalog:Teknik şartname maddelerinin işaretlenmiş olduğu katalog teklif ile birlikte sunulacaktır.



Teknik Şartnameye Cevap Yazısı:İstekliler ihale konusu malzemeye ait teknik şartnamede yazılı maddelerin sıralanışına göre hazırlayacakları teknik şartnameye cevap şeklindeki yazılarını onaylı bir şekilde teklif ile birlikte sunacaklardır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

200 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Hatay Antakya Devlet Hastanesi Baştabipliği Satınalma Birimi-Ayrıca Antakya Ziraat Bankası Merkez Şubesi TR310001000306 393670815001 Iban No'lu hesbaa ücreti yatırılmak ve dekontu idareye fakslanmak üzere ihale dokümanı karşı ödemeli olarak kargo yoluyla gönderilebilecektir. adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Hatay Antakya Devlet Hastanesi Baştabipliği Satınalma Birimi-Altınçay Mah.M.Kafadar Cad.No:53 Antakya/HATAY
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
1-Birim Fiyat Teklif Mektubu ekli cetvelinde teklif edilen birim fiyatlarda virgülden sonra iki haneden daha fazla haneli olarak verilen teklifler de kabul edilecektir.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HASTA SEPERATÖR PERDE SİSTEMİ 264,00 ADET
ALEMİNYUM RAY SİSTEMLİ PERDE 29,00 ADET
DUŞ PERDE SİSTEMİ 65,00 ADET