• İhale No
    2015/140497
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Kasım 2015 09:30
  • İdare
    DEVLET SU İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    21 Ekim 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ-DESTEK HİZMETLERİ DİĞER ÖZEL BÜTÇELİ KURULUŞLAR DEVLET SU İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

DSİ 13 BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ 140 ADET NİTELİKLİ PERSONEL ÇALIŞTIRILMAYA DAYALI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/140497

1-İdarenin

a) Adresi : Barış Mahallesi Halide Edip ADIVAR Caddesi 24 07098 Kepez KEPEZ/ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası : 2423311616 - 2423311614
c) Elektronik Posta Adresi : remzicengiz@dsi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Toplam 140 adet personelin 12 ay süreli çalıştırılması işidir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : DSİ 13.Bölge Müdürlüğü ve bağlı Şube Müdürlükleri
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2016


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : DSİ 13.Bölge Müdürlüğü Barış Mahallesi Halide Edip Adıvar Caddesi No:24 Konferans Salonu (Yemekhane Üstü) 07080 Kepez / ANTALYA
b) Tarihi ve saati : 18.11.2015 - 09:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel sektörde yapılan Laborant, Hidrolog, İnşaat ve İstimlak Teknisyeni ile usta çalıştırılmasına yönelik nitelikli personel hizmet alımları, benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı DSİ 13. Bölge Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü Satınalma Komisyonu /ANTALYA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar DSİ 13. Bölge Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü Satınalma Komisyonu Barış Mahallesi Halide Edip Adıvar Caddesi No:24 07080- Kepez / ANTALYA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
AG-OG Elektrik Ustası(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1 12 Ay
Amele(Brüt asgari ücret) 2 12 Ay
Baş Aşçı(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 12 Ay
Aşçı(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 13 12 Ay
Aşçı Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 8 12 Ay
Ofset Teknisyeni(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1 12 Ay
Bilgisayar Teknisyeni(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 3 12 Ay
Elektronik Teknisyeni(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 2 12 Ay
Boyacı(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 12 Ay
İşletme Teknisyeni(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 5 12 Ay
Elektrikçi(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 2 12 Ay
Teknik Ressam(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1 12 Ay
İstimlak Teknisyeni(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 14 12 Ay
Hidrolog (Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 2 12 Ay
Hidrolog Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 3 12 Ay
Hidrolog Yardımcısı Engelli(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 1 12 Ay
Sürveyan (İnşaat)(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 15 12 Ay
Kaloriferci(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 2 12 Ay
Elektrik Süpervizörü(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1 12 Ay
Laborant(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 5 12 Ay
Marangoz(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1 12 Ay
Maliyet Teknisyeni(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1 12 Ay
Orman Teknisyeni(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1 12 Ay
Sıhhi Tesisatçı (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 3 12 Ay
Sondaj İşçisi(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 1 12 Ay
Sondör(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1 12 Ay
Puantör(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 13 12 Ay
Puantör Engelli(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 3 12 Ay
Yeraltı Suları Teknisyeni(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1 12 Ay
Şoför(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 3 12 Ay
Dozer Operatörü(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1 12 Ay
Kaynakçı Ustası(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1 12 Ay
Baş Bahçıvan(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 2 12 Ay
Bahçıvan(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 25 12 Ay
AG-OG Elektrik Ustası 270 saat
Amele 540 saat
Baş Aşçı 270 saat
Aşçı 3.510 saat
Aşçı Yardımcısı 2.160 saat
Ofset Teknisyeni 270 saat
Bilgisayar Teknisyeni 810 saat
Elektronik Teknisyeni 540 saat
Boyacı 270 saat
İşletme Teknisyeni 1.350 saat
Elektrikçi 540 saat
Teknik Ressam 270 saat
İstimlak Teknisyeni 3.780 saat
Hidrolog 540 saat
Hidrolog Yardımcısı 810 saat
Hidrolog Yardımcısı Engelli 270 saat
Sürveyan (İnşaat) 4.050 saat
Kaloriferci 540 saat
Elektrik Süpervizörü 270 saat
Laborant 1.350 saat
Marangoz 270 saat
Maliyet Teknisyeni 270 saat
Orman Teknisyeni 270 saat
Sıhhi Tesisatçı 810 saat
Sondaj İşçisi 270 saat
Sondör 270 saat
Puantör 3.510 saat
Puantör Engelli 810 saat
Yeraltı Suları Teknisyeni 270 saat
Şoför 810 saat
Dozer Operatörü 270 saat
Kaynakçı Ustası 270 saat
Baş Bahçıvan 540 saat
Bahçıvan 6.750 saat