• İhale No
    2015/142032
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Kasım 2015 11:00
  • İdare
    KIRKLARELİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Kırklareli
  • İşin İli
    Kırklareli
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    23 Ekim 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

KIRKLARELİ KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Kırklareli İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği 01/01/2016 - 31/12/2018 Tarihleri Arası 34 (Otuzdört) Personel ile Yemek Hazırlama, Pişirme, Dağıtım ve Bulaşık Yıkama hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/142032

1-İdarenin

a) Adresi : Karakaş Mahallesi Hastane Caddesi C Blok No:9 39100 - KIRKLARELİ MERKEZ/KIRKLARELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2882120120 - 2882120985
c) Elektronik Posta Adresi : khb39.mb@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Kırklareli İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği 01/01/2016 - 31/12/2018 Tarihleri Arası 34 (Otuzdört) Personel ile Yemek Hazırlama, Pişirme, Dağıtım ve Bulaşık Yıkama Hizmeti Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Kırklareli, Lüleburgaz, Babaeski, Vize, Pınarhisar Devlet Hastaneleri.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kırklareli İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Toplantı Salonu - Karakaş Mahallesi Hastane Caddesi C Blok No:9 KIRKLARELİ
b) Tarihi ve saati : 23.11.2015 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektörde Gerçekleştirilmiş olan Personel Çalıştırılmasına Dayalı Malzemeli ve/veya Malzemesiz Yemek hazırlama veya Yemek Pişirme, Yemek Dağıtım ve Sonrası Hizmetleri Benzer iş Olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kırklareli İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Başkanlığı Satın Alma Birimi Karakaş Mah. Hastane Cad. No: 9 KIRKLARELİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kırklareli İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi vasıtasıyla İhale Komisyonu Karakaş Mahallesi Hastane Caddesi No: 9 KIRKLARELİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
////

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Kırklareli Devlet Hastanesi Aşçıbaşı(Brüt asgari ücretin %100,000 fazlası) 1 36 Ay
Kırklareli Devlet Hastanesi Aşçı(Brüt asgari ücretin %75,000 fazlası) 4 36 Ay
Kırklareli Devlet Hastanesi Dağıtım, Temizlik, Bulaşık Yıkama Personeli(Brüt asgari ücretin %4,000 fazlası) 14 36 Ay
Lüleburgaz Devlet Hastanesi Aşçı(Brüt asgari ücretin %75,000 fazlası) 2 36 Ay
Lüleburgaz Devlet Hastanesi Dağıtım, Temizlik, Bulaşık Yıkama Personeli(Brüt asgari ücretin %4,000 fazlası) 4 36 Ay
Babaeski Devlet Hastanesi Aşçı Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %40,000 fazlası) 2 36 Ay
Babaeski Devlet Hastanesi Dağıtım, Temizlik, Bulaşık Yıkama Personeli(Brüt asgari ücretin %4,000 fazlası) 4 36 Ay
Vize Devlet Hastanesi Aşçı Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %40,000 fazlası) 2 36 Ay
Pınarhisar Devlet Hastanesi Dağıtım, Temizlik, Bulaşık Yıkama Personeli(Brüt asgari ücretin %4,000 fazlası) 1 36 Ay
Kırklareli Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Resmi Tatil Günleri Aşçıbaşı Brüt Asgari Ücretin % 100 Fazlası Çalışan 29 gün
Kırklareli Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Resmi Tatil Günleri Aşçı Brüt Asgari Ücretin % 75 Fazlası Çalışan 87 gün
Kırklareli Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Resmi Tatil Günleri Dağıtım Personeli Brüt Asgari Ücretin % 4 Fazlası Çalışan 435 gün
Kırklareli Devlet Hastanesi Fazla çalışma Aşçı Brüt Asgari Ücretin % 75 Fazlası Çalışan 360 saat
Kırklareli Devlet Hastanesi Fazla çalışma Dağıtım Personeli Brüt Asgari Ücretin % 4 Fazlası Çalışan 3.456 saat
Lüleburgaz Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Resmi Tatil Günleri Aşçı Brüt Asgari Ücretin % 75 Fazlası Çalışan 43,5 gün
Lüleburgaz Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Resmi Tatil Günleri Dağıtım Personeli Brüt Asgari Ücretin % 4 Fazlası Çalışan 43,5 gün
Lüleburgaz Devlet Hastanesi Fazla çalışma Aşçı Brüt Asgari Ücretin % 75 Fazlası Çalışan 1.440 saat
Lüleburgaz Devlet Hastanesi Fazla çalışma Dağıtım Personeli Brüt Asgari Ücretin % 4 Fazlası Çalışan 1.440 saat
Babaeski Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Resmi Tatil Günleri Aşçı Yardımcısı Brüt Asgari Ücretin % 40 Fazlası Çalışan 43,5 gün
Babaeski Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Resmi Tatil Günleri Dağıtım Personeli Brüt Asgari Ücretin % 4 Fazlası Çalışan 43,5 gün
Babaeski Devlet Hastanesi Fazla çalışma Aşçı Yardımcısı Brüt Asgari Ücretin % 40 Fazlası Çalışan 288 saat
Babaeski Devlet Hastanesi Fazla çalışma Dağıtım Personeli Brüt Asgari Ücretin % 4 Fazlası Çalışan 288 saat
Vize Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Resmi Tatil Günleri Aşçı Yardımcısı Brüt Asgari Ücretin % 40 Fazlası Çalışanlar 43,5 gün
Vize Devlet Hastanesi Fazla çalışma Aşçı Yardımcısı Brüt Asgari Ücretin % 40 Fazlası Çalışanlar 600 saat
Pınarhisar Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Resmi Tatil Günleri Dağıtım Personeli Brüt Asgari Ücretin % 4 Fazlası Çalışan 20 gün