• İhale No
    2016/10616
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Mart 2016 10:00
  • İdare
    BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (BUSKİ)
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    03 Şubat 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (BUSKİ)

BUSKİ Altyapı Projeleri Planlama , Uygulama ,Bilgi İşlem, Bakım, İşletim İşlerine Teknik Destek Sağlanması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/10616

1-İdarenin

a) Adresi : SIRAMEŞELER MH. AVRUPA KONSEYİ BULVARI 4/10 16190 ACEMLER OSMANGAZİ/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 224-2702400/2702426/2702833/2702834/2702838/2702850/2702410 - 224-2339586/2702837
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@buski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1409 Kişi ile BUSKİ Genel Müdürlüğü Altyapı Projeleri Planlama, Uygulama, Bilgi İşlem, Bakım İşletim Hizmetlerine Destek Sağlanması Hizmeti Alınacaktır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Bu ihale kapsamında yapılan bütün hizmetler Bursa Büyükşehir Belediye sınırları içerisinde BUSKİ'nin göstereceği birimlerdeki çalışma mahallidir. İdarenin talebi halinde yurt içi ve yurtdışında geçici süreli görevlendirme yapılabilecektir.
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 36(otuzaltı) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sırameşeler Mah. Avrupa Konseyi Bulvarı No:4/10 16190 Acemler-Osmangazi/BURSA'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü İhale Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 03.03.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Planlama, Uygulama, Bilgi İşlem, Bakım İşletim Hizmetlerine Yönelik Personel Çalıştırmaya Dayalı, Destek Hizmetleri Benzer İş Olarak Kabul Edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 300 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sırameşeler Mah. Avrupa Konseyi Bulvarı No:4/10 16190 Acemler-Osmangazi/Bursa'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü Ticaret İşleri Dairesi Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 320 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini BUSKİ Genel Müdürlüğünün Türkiye Halk Bankası A.Ş. Uludağ Ticari Şubesinin TR280001200962800045000001 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sırameşeler Mah. Avrupa Konseyi Bulvarı No:4/10 16190 Acemler-Osmangazi/BURSA'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü İhale Toplantı Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
MÜHENDİS,KİMYAGER, BİYOLOG 0-5 YIL(Brüt asgari ücretin %200 fazlası) 45 36 Ay
MÜHENDİS,KİMYAGER, BİYOLOG 5 YILDAN FAZLA(Brüt asgari ücretin %215 fazlası) 91 36 Ay
MÜHENDİS,KİMYAGER, BİYOLOG 5 YILDAN FAZLA ( ENGELLİ )(Brüt asgari ücretin %215 fazlası) 1 36 Ay
BAKIM ONARIM SORUMLUSU ( İÇME SUYU )(Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 1 36 Ay
BAKIM ONARIM SORUMLUSU ( KANAL )(Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 1 36 Ay
TEKNİKER 0-5 YIL(Brüt asgari ücretin %125 fazlası) 40 36 Ay
TEKNİKER 5 YILDAN FAZLA (Brüt asgari ücretin %130 fazlası) 129 36 Ay
TEKNİKER 5 YILDAN FAZLA ( ENGELLİ )(Brüt asgari ücretin %130 fazlası) 1 36 Ay
TEKNİSYEN 0-5 YIL(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 17 36 Ay
TEKNİSYEN 5 YILDAN FAZLA (Brüt asgari ücretin %105 fazlası) 123 36 Ay
TEKNİSYEN 5 YILDAN FAZLA ( ENGELLİ ) (Brüt asgari ücretin %105 fazlası) 4 36 Ay
GENEL İDARİ HİZMETLER YÜKSEKOKUL(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 53 36 Ay
GENEL İDARİ HİZMETLER YÜKSEKOKUL ( ENGELLİ )(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 1 36 Ay
GENEL İDARİ HİZMETLER ( İLK OKUL ) (Brüt asgari ücretin %85 fazlası) 382 36 Ay
GENEL İDARİ HİZMETLER ( İLK OKUL ENGELLİ ) (Brüt asgari ücretin %85 fazlası) 16 36 Ay
VERİ GİRİŞ - SİSTEM ( KOORDİNATÖRÜ ) (Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 5 36 Ay
VERİ GİRİŞ - SİSTEM ( OPERATÖRÜ )(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) 6 36 Ay
VERİ GİRİŞ - SİSTEM ( DÜZENLEME - KONTROL ) (Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 43 36 Ay
SAHA ( PERSONELİ ) (Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 200 36 Ay
SAHA ( HİZMETLİ ) (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 7 36 Ay
SAHA ( ENGELLİ ) (Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 7 36 Ay
OFİS - DESTEK HİZMETLERİ ( GÖREVLİSİ ) (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 224 36 Ay
OFİS - DESTEK HİZMETLERİ ( ENGELLİ ) (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 12 36 Ay
Mühendis Kimyager, Biyolog (0-5 Yıl) (45 Kişi)(Fazla Çalışma) 36.450 saat
Mühendis, Kimyager, Biyolog (5 Yıldan fazla) (91 Kişi) (Fazla Çalışma) 73.710 saat
Mühendis, Kimyager, Biyolog (5 Yıldan fazla ENGELLİ ) (1Kişi) (Fazla Çalışma) 810 saat
İçmesuyu Bakım onarım sorumlusu(1 Kişi)(Fazla çalışma) 810 saat
Kanal Bakım onarım sorumlusu(1 Kişi)(Fazla çalışma) 810 saat
Tekniker (0-5 Yıl) (40 Kişi)(Fazla çalışma) 32.400 saat
Tekniker (5 Yıldan fazla ) (129 Kişi)(Fazla çalışma) 104.490 saat
Tekniker (5 Yıldan fazla ENGELLİ ) (1 Kişi)(Fazla çalışma) 810 saat
Teknisyen (0- 5 Yıl ) (17 Kişi)(Fazla çalışma) 13.770 saat
Teknisyen (5 Yıldan fazla ) (123 Kişi)(Fazla çalışma) 99.630 saat
Teknisyen (5 Yıldan fazla ENGELLİ ) (4 Kişi)(Fazla çalışma) 3.240 saat
Genel İdari Hizmetler (Yüksek Okul) (53 Kişi) (Fazla çalışma) 42.930 saat
Genel İdari Hizmetler (Yüksek okul ENGELLİ ) (1 Kişi) (Fazla çalışma) 810 saat
Genel İdari Hizmetler (İlkOkul) (382 Kişi) (Fazla çalışma) 309.420 saat
Genel İdari Hizmetler (İlkOkul ENGELLİ ) (16 Kişi) (Fazla çalışma) 12.960 saat
Veri Giriş - Sistem Koordinatör (5 Kişi ) (Fazla çalışma) 4.050 saat
Veri Giriş - Sistem Operatör (6 Kişi ) (Fazla çalışma) 4.860 saat
Veri Giriş - Sistem Düzenleme Kontrol (43 Kişi ) (Fazla çalışma) 34.830 saat
Saha Personel (200 Kişi) (Fazla Çalışma) 162.000 saat
Saha Hizmetli (7 Kişi) (Fazla Çalışma) 5.670 saat
Saha (ENGELLİ) (7 Kişi) (Fazla Çalışma) 5.670 saat
Ofis Destek Hizmetleri Görevlisi (224 Kişi) (Fazla Çalışma) 181.440 saat
Ofis Destek Hizmetleri Görevlisi (ENGELLİ) (12 Kişi) (Fazla Çalışma) 9.720 saat
Mühendis, Kimyager, Biyolog (0-5 Yıl) (45 Kişi)(Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 1.957,5 saat
Mühendis, Kimyager, Biyolog (5 Yıldan fazla) (91 Kişi) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 3.958,5 saat
Mühendis, Kimyager, Biyolog (5 Yıldan fazla ENGELLİ ) (1Kişi) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 43,5 saat
İçmesuyu Bakım onarım sorumlusu(1 Kişi) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 43,5 saat
Kanal Bakım onarım sorumlusu(1 Kişi) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 43,5 saat
Tekniker (0-5 Yıl) (40 Kişi) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 1.740 saat
Tekniker (5 Yıldan fazla ) (129 Kişi) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 5.611,5 saat
Tekniker (5 Yıldan fazla ENGELLİ ) (1 Kişi)(Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 43,5 saat
Teknisyen (0- 5 Yıl ) (17 Kişi)(Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 739,5 saat
Teknisyen (5 Yıldan fazla ) (123 Kişi) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 5.350,5 saat
Teknisyen (5 Yıldan fazla ENGELLİ ) (4 Kişi)(Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 174 saat
Genel İdari Hizmetler (Yüksek Okul) (53 Kişi)(Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 2.305,5 saat
Genel İdari Hizmetler (Yüksek okul ENGELLİ ) (1 Kişi) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 43,5 saat
Genel İdari Hizmetler (İlkOkul) (382 Kişi) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 16.617 saat
Genel İdari Hizmetler (İlkOkul ENGELLİ ) (16 Kişi) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 696 saat
Veri Giriş - Sistem Koordinatör (5 Kişi ) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 217,5 saat
Veri Giriş - Sistem Operatör (6 Kişi ) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 261 saat
Veri Giriş - Sistem Düzenleme Kontrol (43 Kişi ) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 1.870,5 saat
Saha Personel (200 Kişi)(Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 8.700 saat
Saha Hizmetli (7 Kişi) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 304,5 saat
Saha (ENGELLİ) (7 Kişi) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 304,5 saat
Ofis Destek Hizmetleri Görevlisi (224 Kişi) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 9.744 saat
Ofis Destek Hizmetleri Görevlisi (ENGELLİ) (12 Kişi) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Çalışması) 522 saat
02 Mart 2016

İhale Tarihi 11.03.2016 11:00 olarak değişmiştir.

09 Mart 2016

İhale Tarihi 21.03.2016 10:00 olarak değişmiştir.