• İhale No
    2016/41865
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Mart 2016 10:00
  • İdare
    BAYRAMPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    19 Şubat 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

BAYRAMPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Bilim Merkezi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/41865

1-İdarenin

a) Adresi : YENIDOGAN MAH. ABDI IPEKÇI CAD. 2 34030 BAYRAMPAŞA/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124671900/1303 - 2124671951
c) Elektronik Posta Adresi : falyakut@bayrampasa.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 33 ay boyunca toplam 36 personelle Bilim Merkezinde araştırma, proje geliştirme ve laboratuvar çalıştırma işi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : 1) Bilim Merkezi : Murat Mah. Tuna Caddesi Sinema Sk. No: 1 2) NFK Gençlik Merkezi : Altıntepsi Mah. Merkez Sk. No: 1 Bayrampaşa-İstanbul
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.04.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Yenidoğan Mah. Abdi İpekçi Cad. No: 2 Bayrampaşa/İST.
b) Tarihi ve saati : 21.03.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Araştırma, proje geliştirme ve en az dört branşta laboratuar çalışmaları benzer iş olarak kabul edilecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bayrampaşa Belediyesi Destek Hizmetler Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bayrampaşa Belediyesi Destek Hizmetler Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Genel Yönetici (Brüt asgari ücretin %180 fazlası) 1 33 Ay
Yönetici Yardımcısı (Brüt asgari ücretin %140 fazlası) 2 33 Ay
Rehber Öğretmen (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 3 33 Ay
Bilgisayar ve Data Toplama Sorumlusu (Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1 33 Ay
Laboratuar Öğretmeni (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 8 33 Ay
Kütüphane ve Arşiv Sorumlusu (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 4 33 Ay
Sekreterya Kayıt Kabul Sorumlusu (Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 1 33 Ay
Misafirhane Sorumlusu (Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 2 33 Ay
Genel Hizmetli (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 6 33 Ay
Temizlik Personeli (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 6 33 Ay
Yardımcı Teknik Eleman (Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 2 33 Ay
Personel Devam Defteri 12 adet
Yoklama Defteri 150 adet
Kayıt Defteri 15 adet
A4 (80 gr) Çizgisiz Kağıt 660 paket
Geniş Klasör 150 adet
Dar Klasör 150 adet
Şeffaf Telli Dosya 66 paket
Şeffaf Dosya 66 paket
Tükenmez Kalem 600 adet
Yazı Tahtası 9 adet
Yazı Tahtası Kalemi 1.500 adet
Yazı Tahtası Silgisi 150 adet
Kağıt Makası 60 adet
Fosforlu Kalem 150 adet
Kurşun Kalem Silgisi 150 adet
Delgeç 60 adet
Maket Bıçağı 450 adet
Zımba Makinesi 20 adet
Zımba Makinesi Teli 120 paket
Sıvı Yapıştırıcı (20gr) 300 adet
Kuru Yapıştırıcı 300 adet
Yapıştırıcı Bant 100 adet
Yapıştırıcı Bant (Çift Taraflı) 60 adet
Boş CD 5 paket
Yazılabilir Boş DVD 15 paket
Printer Siyah Toner 120 adet
Printer Renkli Toner 75 adet
Fotokopi Makinesi Toneri (Renkli+Siyah) 24 adet
Şerit Silgi 40 adet
Flash Disk 30 adet
Küp Bloknot 100 adet
Kayıt Formu 36.000 adet
Kâğıt Afiş 30 basım
Bez Afiş 90 adet
Branda 18 adet
El ilanı 6 basım
Broşür 12 basım
Davetiye ve zarf 12 basım
Stant Brandası 30 adet
Bilboard 210 adet
Katılım Belgesi 6 basım
Sertifika 3 basım
E-Dergi 6 adet
Tanıtım Filmi 3 adet
Tanıtım Çıkartmaları 3 basım
Faaliyet Bülteni 6 basım
Bilim Toplum Projeleri Bülteni 15 basım
Bilimsel Projeler Bülteni 30 basım
Web Portalı 8 adet
Eğitim Dönemi Sonu Tanıtım Ve Organizasyon Faaliyetleri 3 adet
Piknik Organizasyonu 3 adet
Yüzey Temizleme Deterjanı 330 litre
Çamaşır Suyu (Kokulu) 300 litre
Sıvı El Sabunu 330 litre
Bulaşık Süngeri (Endüstriyel) 66 paket
Mineralli Sıvı Ovma Maddesi 165 litre
Büyük Çöp Poşeti 66 koli
Orta Boy Çöp Poşeti 33 koli
Bulaşık Deterjanı 165 litre
Temizlik Eldiveni ( 8 ve 10 numara) 400 çift
Havlu Peçete-Z Katlama 264 koli
Tuvalet Kağıdı 792 koli
Askılı Koku Giderici 4 koli
Paspas Aparatı (50 cm) 20 adet
Paspas Aparatı (80 cm) 20 adet
Tuvalet Fırçası (takım, plastik) 20 adet
Lavabo Fırçası (plastik) 20 adet
Pas Pas Püskülü 60 adet
Temizlik Bezi (45x45) 50 düzine
Mikrofiber Bez 15 düzine
Cam Bezi 240 adet
Oda Parfümü 66 adet
Pisuar Misket Bilyesi 50 paket
Temizlik Kovası 20 adet
Lavabo Pompası 20 adet
İnce Plastik Tek Kullanımlık Eldiven 240 paket
Cam Silme Suyu 165 litre
Orlon Mop (50-80 cm) 150 adet
Temizlik Arabası 4 adet
Çöp Kovası (orta boy) 25 adet
Çöp Kovası (küçük boy) 20 adet
Sıvı Sabun Makinesi 25 adet
Püsküllü Toz Fırçası 10 adet
Peçete (100’lü) 10 koli
Genel Giderler 33 ay
Zemin Döşeme (Laminat Parke metre kare) 500 metrekare
Renkli Perde 30 metrekare
Tül Perde 30 metrekare
Güneşlik Perde 30 metrekare
Terlik (Ön tarafı kapalı) 100 çift
Kapı kilidi 100 adet
Kapı Kilidi Anahtarı 200 adet
Elektrik Prizi ve Anahtarı 200 adet
Üçlü Priz 50 adet
Enerji Tasarruflu Ampul 150 adet
Florasan Lamba 150 adet
Duş Takımı 50 adet