• İhale No
    2016/386305
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Kasım 2016 14:00
  • İdare
    İSTANBUL FATİH KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    05 Ekim 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

İSTANBUL FATİH KAMU HASTANE BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2017 YILI BİLGİ SİSTEMİ KULLANIM ELEMANI HİZMET ALIMI İHALESİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/386305

1-İdarenin

a) Adresi : Seyitnizam Mah. Mevlana Cad. No:85 ZEYTİNBURNU/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2125308311 - 2125229812
c) Elektronik Posta Adresi : malihizmetler@fatihkhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 801 Kişi / 12 Ay - 2017 YILI BİLGİ SİSTEMİ KULLANIM ELEMANI HİZMET ALIMI İHALESİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : 1- İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği, 2-Bayrampaşa Devlet Hastanesi, 3- Lütfiye Nuri Burat Devlet Hastanesi, 4- Arnavutköy Devlet Hastanesi, 5- İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanesi, 6- Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi, 7- Yedikule Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, 8- Süleymaniye Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi, 9- Topçular Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, 10- Sultangazi Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi ve bu hastanelerin/merkezlerin ek hizmet binalarında ve bağlı semt polikliniklerinde hizmet verilecektir.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Seyitnizam Mah. Mevlana Cad. No: 85 Zeytinburnu/ İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 03.11.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen personel çalıştırmaya dayalı her türlü Bilgi Sistemi Kullanımı veya Veri girişi (kayıt) hizmetleri veya Veri Hazırlama hizmetleri alımı işleri kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Doküman Bedeli; ihale kayıt numarası, ihalenin adı ve vergi numarasını belirtilmek suretiyle, Türkiye Halk Bankası A.Ş. Vatan Caddesi Şubesi TR 75 0001 2009 8870 0044 0000 21 IBAN numarasına Havle/EFT yapılacak olup, Doküman ise; İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği- Mali Hizmetler Başkanlığı Merkezi Satınalma Biriminden alınacaktır. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği (Mali Hizmetler Başkanlığı Merkezi Satınalma Birimi) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Bilgi Sistemi Kullanım Ekip Sorumlusu (En az 4 yıllık üniversite mezunu ve ilgili sertifika veya konusunda diploma sahibi olmalıdır.) (Brüt asgari ücretin %72,5 fazlası) 11 12 Ay
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (Tıbbi Sekreterlik ve ya tıbbi dokümantasyon bölümü önlisans mezunu olmalıdır.)(Brüt asgari ücretin %61 fazlası) 20 12 Ay
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (Hastane İşletmeciliği,Sağlık Yönetimi,Sağlık İdaresi lisans mezunları ile Hastane İşletmeciliği,Sağlık Yönetimi,Sağlık İdaresi ,İşletme,İktisat vb. alanlarda Yüksek Lisans yapanlar )(Brüt asgari ücretin %72,5 fazlası) 1 12 Ay
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (Tıbbi Sekreterlik ve ya tıbbi dokümantasyon bölümü lise mezunu olmalıdır.)(Brüt asgari ücretin %49,5 fazlası) 15 12 Ay
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (En az 4 yıllık üniversite mezunu ve ilgili sertifika veya konusunda diploma sahibi olmalıdır.(Brüt asgari ücretin %32,25 fazlası) 79 12 Ay
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (En az 2 yıllık üniversite mezunu ve ilgili sertifika veya konusunda diploma sahibi olmalıdır. )(Brüt asgari ücretin %26,5 fazlası) 188 12 Ay
Engelli Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (En az 2 yıllık üniversite mezunu ve ilgili sertifika veya konusunda diploma sahibi olmalıdır.) (Brüt asgari ücretin %26,5 fazlası) 3 12 Ay
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (En az lise mezunu ve ilgili sertifika veya konusunda diploma sahibi olmalıdır.)(Brüt asgari ücretin %20,75 fazlası) 445 12 Ay
Engelli Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (En az lise mezunu ve ilgili sertifika veya konusunda diploma sahibi olmalıdır.)(Brüt asgari ücretin %20,75 fazlası) 9 12 Ay
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (İlgili sertifika sahibi olmalıdır.)(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 26 12 Ay
Engelli Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (İlgili sertifika sahibi olmalıdır.)(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 4 12 Ay
ULUSAL BAYRAM VE RESMİ TATİL GÜNLERİ (2 Kişi Bilgi Sistemi Kullanım Ekip Sorumlusu)(ASGARİ ÜCRETİN %72,50 FAZLASI) 29 gün
ULUSAL BAYRAM VE RESMİ TATİL GÜNLERİ (4 Kişi Önlisans Tıbbi Sekreterlik veya tıbbi dokümantasyon bölümü mezunları )(ASGARİ ÜCRETİN %61 FAZLASI) 58 gün
ULUSAL BAYRAM VE RESMİ TATİL GÜNLERİ (15 Kişi Lise Tıbbi Sekreterlik veya tıbbi dokümantasyon bölümü mezunları) (ASGARİ ÜCRETİN % 49,50 FAZLASI) 217,5 gün
ULUSAL BAYRAM VE RESMİ TATİL GÜNLERİ (5 Kişi En az 4 yıllık üniversite mezunu ve ilgili sertifika veya konusunda diploma sahibi olanlar)(ASGARİ ÜCRETİN % 32,25 FAZLASI) 72,5 gün
ULUSAL BAYRAM VE RESMİ TATİL GÜNLERİ (24 Kişi En az 2 yıllık üniversite mezunu ve ilgili sertifika veya konusunda diploma sahibi olanlar )(ASGARİ ÜCRETİN % 26,50 FAZLASI) 348 gün
ULUSAL BAYRAM VE RESMİ TATİL GÜNLERİ (60 Kişi En az Lise mezunu ve ilgili sertifika veya konusunda diploma sahibi olanlar )(ASGARİ ÜCRETİN % 20,75 FAZLASI) 870 gün
ULUSAL BAYRAM VE RESMİ TATİL GÜNLERİ (2 Kişi ilgili sertifika sahibi olanlar.)(ASGARİ ÜCRETİN % 15 FAZLASI) 29 gün
Engelli Personeller Hariç Diğer Personellerin Yol Ücreti((785 İşçi x 12 Ay)) 9.420 ay