• İhale No
    2016/435018
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Kasım 2016 09:30
  • İdare
    BURULAŞ BURSA ULAŞIM TOPLU TAŞIM İŞLETMECİLİĞİ TURİZM SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Şikayet Bedeli
    118.286,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    26.293.115 ile 197.198.246 TL arası
  • Yayın Tarihi
    25 Ekim 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

BURULAŞ BURSA ULAŞIM TOPLU TAŞIM İŞLETMECİLİĞİ TURİZM SANAYİ VE TİCARET A.Ş.

MUHTELİF PERSONEL ÇALIŞTIRMAYA DAYALI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/435018

1-İdarenin

a) Adresi : BursaRay Isletme Bakim Merkezi Odunluk Mah Izmir Yolu 16130 NİLÜFER/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 2244525244 - 2244525243
c) Elektronik Posta Adresi : burulas@burulas.com.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : TOPLAM 386 KİŞİ İLE 01.01.2017-31.12.2017 TARİHLERİ ARASINDA MUHTELİF PERSONEL ÇALIŞTIRMAYA DAYALI HİZMET ALIMI İŞİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : BURULAŞ hizmet alanları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : BURULAŞ - BursaRay İşletme Merkezi - Odunluk Mah. İzmir Yolu 16130 Nilüfer/BURSA
b) Tarihi ve saati : 22.11.2016 - 09:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu/özel sektöre yapılan şoförlük hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.

Personel çalıştırılmasına dayalı hizmetlerde isteklinin yüksek personel devir hızına sahip olması, hizmetin kalitesini olumsuz olarak etkilediğinden ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesinde aşağıdaki formülle hesaplanacak puan dikkate alınacaktır.

PÇ= 2016 yılı Eylül ayına kadar (Eylül ayı dahil) işten ayrılan/çıkan personel sayısı

PT= Eylül 2016 bordrosunda yer alan personel sayısı

PÇ/PT<=0,1 ise %3 ağırlıklı puan

0,1<PÇ/PT<=0,2 ise %2 ağırlıklı puan

0,2<PÇ/PT<=0,5 ise %1 ağırlıklı puan

0,5<PÇ/PT ise %0 ağırlıklı puan

PÇ' nin hesaplanmasında 2016 yılı Ocak ayından, Eylül ayı sonuna kadar olan (9 aylık) dönem dikkate alınacaktır. İstekli, SGK da kayıtlı tüm işyerlerinde çalışan personelini kapsayan PÇ ve PT değerlerini hesaplayacaktır. Hesaplanan bu değerlerin doğruluğunu teklif dosyasında beyan edecektir.

İsteklilerin SGK da kayıtlı tüm işyerlerinde çalışan personeline ait 2016 yılı Ocak-Eylül dönemini kapsayan 9 aylık Sigortalı Hizmet Listeleri (barkodlu) teklif dosyasında idareye ibraz edilecektir.

35.1.2. Personel çalıştırılmasına dayalı hizmetlerde isteklinin personelinin tecrübe ve kıdemi, hizmetin kalitesini arttırdığından

K= Mevcut personelin isteklinin bünyesinde çalıştığı sürelerin yıl cinsinden aritmetik ortalaması (kıdem)

K<=0,5 ise %0 ağırlıklı puan

0,5<K<=1 ise %1 ağırlıklı puan

1<K<=1,5 ise %1 ağırlıklı puan

1,5<K<=3 ise %2 ağırlıklı puan

3<K<=5 ise %2,5 ağırlıklı puan

5<K ise %3 ağırlıklı puan

İstekli SGK da kayıtlı tüm işyerlerinde çalışan personelini kapsayan kıdem tablosunu hazırlayacak ve teklif dosyasında idareye ibraz edecektir. İstekli tarafından kıdem tablosu esas alınarak K değeri hesaplanacaktır. İstekli, hesapladığı K değerini teklif dosyasında beyan edecektir.
35.1.3. Standart form KIK15.3/H Birim fiyat Teklif Mektubu formunda teklif edilen fiyat toplamı için %94 ağırlıklı puan aşağıdaki şekilde hesaplanır.

Mali Tekliflerin Puana Dönüştürülmesi:

PM=94X(Mmin/M)

PM=Mali teklif puanı

M=İsteklinin mali teklif fiyatı

Mmin=İstekliler arasında teklif edilen en düşük mali teklif fiyatını ifade eder.

35.1.4. Yukarıdaki 35.1.1., 35.1.2., 35.1.3. bentlerinde hesaplanan puanlar toplanır, en yüksek alandan en düşüğe göre sıralanır. En yüksek puan alan istekli Ekonomik açıdan en avantajlı teklif veren istekli olarak belirlenmiş olur.



6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Burulaş Satınalma Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar BURULAŞ - BursaRay İşletme Merkezi - Odunluk Mah. İzmir Yolu 16130 Nilüfer/BURSA (Burulaş Satınalma Müdürlüğü) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Denetim personeli normal çalışma ücreti(Brüt asgari ücretin %32 fazlası) 3 12 Ay
otomasyon personeli normal çalışma ücreti (Brüt asgari ücretin %24 fazlası) 25 12 Ay
teknik servis görevlisi normal çalışma ücreti(Brüt asgari ücretin %49 fazlası) 2 12 Ay
sağlık görevlisi normal çalışma ücreti (Brüt asgari ücretin %49 fazlası) 1 12 Ay
malzeme ve lojistik personeli normal çalışma ücreti (Brüt asgari ücretin %53 fazlası) 1 12 Ay
bakım formeni normal çalışma ücreti(Brüt asgari ücretin %101 fazlası) 1 12 Ay
ofis personeli normal çalışma ücreti (Brüt asgari ücretin %83 fazlası) 1 12 Ay
iş makinası operatörü normal çalışma ücreti(Brüt asgari ücretin %97 fazlası) 60 12 Ay
kamyon sürücüsü normal çalışma ücreti (Brüt asgari ücretin %29 fazlası) 22 12 Ay
tır sürücüsü normal çalışma ücreti (Brüt asgari ücretin %42 fazlası) 1 12 Ay
kamyonet ve araç sürücüsü normal çalışma ücreti (Brüt asgari ücret) 257 12 Ay
kamyonet ve araç şoförü engelli personel normal çalışma ücreti (Brüt asgari ücret) 12 12 Ay
denetim personeli resmi tatil ve dini günler ile yılbaşı günü çalışma ücreti 43,5 gün
denetim personeli fazla mesai çalışma ücreti 180 saat
otomasyon personeli resmi tatil ve dini günler ile yılbaşı günü çalışma ücreti 304,5 gün
otomasyon personeli fazla mesai çalışma ücreti 900 saat
teknik servis görevlisi resmi tatil ve dini günler ile yılbaşı günü çalışma ücreti 29 gün
teknik servis görevlisi fazla mesai çalışma ücreti 360 saat
sağlık görevlisi resmi tatil ve dini günler ile yılbaşı günü çalışma ücreti 14,5 gün
sağlık görevlisi fazla mesai çalışma ücreti 270 saat
malzeme ve lojistik personeli resmi tatil ve dini günler ile yılbaşı günü çalışma ücreti 14,5 gün
malzeme ve lojistik personeli fazla mesai çalışma ücreti 0 270 saat
bakım formeni resmi tatil ve dini günler ile yılbaşı günü çalışma ücreti 14,5 gün
bakım formeni fazla mesai çalışma ücreti 270 saat
ofis personeli resmi tatil ve dini günler ile yılbaşı günü çalışma ücreti 14,5 gün
ofis personeli fazla mesai çalışma ücreti 270 saat
iş makinaları operatörü resmi tatil ve dini günler ile yılbaşı günü çalışma ücreti 739,5 gün
iş makinaları operatörü fazla mesai çalışma ücreti 16.200 saat
kamyon sürücüsü resmi tatil ve dini günler ile yılbaşı günü çalışma ücreti 275,5 gün
kamyon sürücüsü fazla mesai çalışma ücreti 5.940 saat
tır sürücüsü resmi tatil ve dini günler ile yılbaşı günü çalışma ücreti 14,5 gün
tır sürücüsü fazla mesai çalışma ücreti 270 saat
kamyonet ve araç şoförü resmi tatil ve dini günler ile yılbaşı günü çalışma ücreti 3.190 gün
kamyonet ve araç şoförü ( engelli personel ) resmi tatil ve dini günler ile yılbaşı günü çalışma ücreti 145 gün
otomasyon personeli için 22 kişi kasa tazminatı ( personel başına brüt 200 TL / AY verilecek ) 264 ay