• İhale No
    2016/482166
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Aralık 2016 10:00
  • İdare
    KONYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Şikayet Bedeli
    157.733,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    197.198.246 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    14 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

KONYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI

400 Kişi ile Park ve Bahçe Hizmetlerinin Yaptırılması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/482166

1-İdarenin

a) Adresi : Nişantaş Mh. Vatan Cd. No:2 42020 Selçuklu/KONYA
b) Telefon ve faks numarası : 3323551731 - 3323553745
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@konya.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 400 Kişi ile Park ve Bahçe Hizmetlerinin Yaptırılması
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Daire Başkanlığı Park ve Bahçeler Şube Müdürlüğü / KONYA
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Nişantaş Mh. Vatan Cd. No:2 42020 Selçuklu / KONYA
b) Tarihi ve saati : 12.12.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu ihalede, personel çalıştırmaya dayalı her türlü hizmet alımı benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 300 TRY (Türk Lirası) karşılığı Büyükşehir Belediyesi Mali Hizmetler Daire Başkanlığı veznesine şartname bedelinin yatırılmasına müteakip makbuzu ile birlikte Levazım ve Ayniyat İşleri Şube Müdürlüğü Karatay / KONYA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı tarafından görevlendirilmiş personele teslim etmek koşuluyla Büyükşehir Belediyesi Yazı İşleri ve Kararlar Daire Başkanlığı Selçuklu / KONYA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Mühendis-Mimar(Brüt asgari ücretin %116,09 fazlası) 40 12 Ay
Tekniker(Brüt asgari ücretin %46,6 fazlası) 20 12 Ay
Vasıflı Eleman(Brüt asgari ücretin %21,69 fazlası) 120 12 Ay
Şoför(Brüt asgari ücretin %46,6 fazlası) 50 12 Ay
Operatör(Brüt asgari ücretin %66,09 fazlası) 20 12 Ay
Engelli Personel(Brüt asgari ücretin %10,67 fazlası) 12 12 Ay
Vasıfsız Eleman(Brüt asgari ücretin %10,67 fazlası) 28 12 Ay
Usta-Çavuş(Brüt asgari ücretin %38,97 fazlası) 100 12 Ay
Lisans Mezunu Personel(Brüt asgari ücretin %46,6 fazlası) 5 12 Ay
Önlisans Mezunu Personel(Brüt asgari ücretin %32,62 fazlası) 5 12 Ay
Mühendisler ve Mimarlar için fazla çalışma ücreti (fazla mesai) 10.800 saat
Teknikerler için fazla çalışma ücreti (fazla mesai) 5.400 saat
Vasıflı Elemanlar için fazla çalışma ücreti (fazla mesai) 32.400 saat
Şoförler için fazla çalışma ücreti (fazla mesai) 13.500 saat
Operatörler için fazla çalışma ücreti (fazla mesai) 5.400 saat
Engelli Personel için fazla çalışma ücreti (fazla mesai) 3.240 saat
Vasıfsız Elemanlar için fazla çalışma ücreti (fazla mesai) 7.560 saat
Usta ve Çavuşlar için fazla çalışma ücreti (fazla mesai) 27.000 saat
Lisans Mezunu Personel için fazla çalışma ücreti (fazla mesai) 1.350 saat
Önlisans Mezunu Personel için fazla çalışma ücreti (fazla mesai) 1.350 saat
Mühendisler ve Mimarlar için Resmi, Ulusal, Yılbaşı ve Dini Bayram Günleri çalışacak personele fazla çalışma ücreti 174 gün
Teknikerler için Resmi, Ulusal, Yılbaşı ve Dini Bayram Günleri çalışacak personele fazla çalışma ücreti 87 gün
Vasıflı Elemanlar için Resmi, Ulusal, Yılbaşı ve Dini Bayram Günleri çalışacak personele fazla çalışma ücreti 522 gün
Şoförler için Resmi, Ulusal, Yılbaşı ve Dini Bayram Günleri çalışacak personele fazla çalışma ücreti 217,5 gün
Operatörler için Resmi, Ulusal, Yılbaşı ve Dini Bayram Günleri çalışacak personele fazla çalışma ücreti 87 gün
Engelli Personel için Resmi, Ulusal, Yılbaşı ve Dini Bayram Günleri çalışacak personele fazla çalışma ücreti 58 gün
Vasıfsız Elemanlar için Resmi, Ulusal, Yılbaşı ve Dini Bayram Günleri çalışacak personele fazla çalışma ücreti 116 gün
Usta ve Çavuşlar için Resmi, Ulusal, Yılbaşı ve Dini Bayram Günleri çalışacak personele fazla çalışma ücreti 435 gün
Lisans Mezunu Personel için Resmi, Ulusal, Yılbaşı ve Dini Bayram Günleri çalışacak personele fazla çalışma ücreti 14,5 gün
Önlisans Mezunu Personel için Resmi, Ulusal, Yılbaşı ve Dini Bayram Günleri çalışacak personele fazla çalışma ücreti 14,5 gün
22 Kasım 2016

DÜZELTME İLANI

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
KONYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2016/482166
1- İdarenin
a) Adresi:Nişantaş Mh. Vatan Cd. No:2 42020 Selçuklu/KONYA
b) Telefon ve faks numarası:3323551731 - 3323553745
c) Elektronik posta adresi:satinalma@konya.bel.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :14.11.2016 - 3230
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : -
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

İlan Metni 4.3.1. İş Deneyimini Gösteren Belgeler: Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.   

İlan Metni 4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak, ihale konusu hizmet veya hizmetin bölümleri ile nitelik ve büyüklük bakımından benzerlik gösteren aynı veya benzer usullerle gerçekleştirilen teçhizat, ekipman, mali güç ve uzmanlık ile personel ve organizasyon gerekleri bakımından benzer özellik taşıyan (parklar, yeşil alanlar ve ağaçlandırma sahalarının bakım, kontrollük ve park bahçe işleri ve buna benzer işler) ile ilgili taahhüdü altındaki ve bitirdiği işler benzer iş olarak kabul edilecektir.