• İhale No
    2016/484803
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Aralık 2016 11:00
  • İdare
    Karabük İl Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Karabük
  • İşin İli
    Karabük
  • Şikayet Bedeli
    118.286,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    26.293.115 ile 197.198.246 TL arası
  • Yayın Tarihi
    15 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

KARABÜK ÖZEL İDARESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

2017 yılı Operatör, Tekniker, Düz İşçi Büro Görevlisi , Ağır vasıta ve Binek Araç Şoförü Ve Vasıflı İşçi Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/484803

1-İdarenin

a) Adresi : Ergenekon mah. Ptt. Cad. Günaylar Is Merkezi Kat:3-4 KARABÜK MERKEZ/KARABÜK
b) Telefon ve faks numarası : 3704151722 - 3704126128
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 150 Personel Çalıştırılması Hizmet Alım İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : KARABÜK İLİ
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : PTT Cad. Günaylar İş Merkezi Kat:1-3-4 Karabük
b) Tarihi ve saati : 15.12.2016 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ya da özel sektöre yapılan: Operatör, Düz İşçi, Büro Görevlisi , Ağır Vasıta Ve Binek Araç Şoförü çalıştırılmasına dayalı hizmet alımları tek sözleşme kapsamında birlikte yapılması benzer iş olarak kabul edilecektir.( Kamu İhale Genel  Tebliği 72.3 Maddesi Gereğince)


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 10 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 500 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karabük İl Özel İdaresi- Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karabük İl Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
UNVANLI PERSONEL (1. Grup) ( Makam Şoförü 1 personel ,Harita Teknikeri 1 personel) (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 2 12 Ay
ASFALT FORMENİ (Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 1 12 Ay
UNVANLI PERSONEL (2. Grup) (Ağır şase ustası 1 personel, atölye ustası 4 personel, beko loder opr. 9 personel,dozer operatörü 3 personel, ekskavatör oprt. 7 personel, elektrik ustası (oto) 1 personel ,greyder oprt. 10 personel, loder oprt. 2 personel, mob 46 12 Ay
UNVANLI PERSONEL (3. Grup ) (Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 14 12 Ay
UNVANLI PERSONEL (4. GruP)(Ağır Şase Ustası 1 personel ,greyder oprt. yrd. 1 personel ,kaporta boya ustası 1 personel) (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 3 12 Ay
UNVANLI PERSONEL (5. Grup) ( Basın personeli 2 kişi , Şoför (E) 41 personel ) (Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 43 12 Ay
UNVANLI PERSONEL (6. Grup) ( Atölye Ustası 1 personel , aşçı 1 personel ,makam sekreteri 2 personel ,silindir operatörü 6 personel) (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 10 12 Ay
UNVANLI PERSONEL (7. Grup) (Sürücü oprt.(B) 10 personel , çöp toplama işçisi 4 personel) (Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 14 12 Ay
UNVANLI PERSONEL (8. Grup ) (Kat Görevlisi İşçisi )(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 6 12 Ay
UNVANLI PERSONEL (9. Grup) ( Düz işçi )(Brüt asgari ücretin %5 fazlası) 6 12 Ay
ENGELLİ İŞÇİ ( Engelli işçi )(Brüt asgari ücretin %5 fazlası) 5 12 Ay
UNVANLI PERSONEL (1. Grup) (Asgari ücretin % 100 fazlası) (Fazla Çalışma) 540 saat
ASFALT FORMENİ (Asgari ücretin % 75 fazlası) ( Fazla Çalışma) 270 saat
UNVANLI PERSONEL (2. Grup) (Asgari ücretin % 65 fazlası) (Fazla Çalışma) 12.420 saat
UNVANLI PERSONEL (3. Grup ) ( Asgari ücretin %65 fazlası) (Fazla Çalışma) 3.780 saat
UNVANLI PERSONEL (4. Grup) (Asgari ücretn %45 fazlası) (Fazla Çalışma) 810 saat
UNVANLI PERSONEL (5. Grup) (Asgari ücretin %30 fazlası) (Fazla Çalışma) 11.610 saat
UNVANLI PERSONEL (6. Grup) (Asgari ücretin %25 fazlası) (Fazla Çalışma) 2.700 saat
UNVANLI PERSONEL (7. Grup) (Asgari ücretin %20 fazlası) (Fazla Çalışma) 3.780 saat
UNVANLI PERSONEL (8. Grup ) (Asgari ücretin %15 fazlası) (Fazla Çalışma) 1.620 saat
UNVANLI PERSONEL (9. Grup) ( Asgari ücretin %5 fazlası) (Fazla Çalışma) 1.620 saat
ENGELLİ İŞÇİ (Asgari ücretin % 5 fazlası) ( Fazla Çalışma) 1.350 saat
UNVANLI PERSONEL (1. Grup) (Asgari ücretin % 100 fazlası) (Ulusal bayram ,genel tatil günleri) 90 gün
ASFALT FORMENİ (Asgari ücretin % 75 fazlası) ( Ulusal bayram ,genel tatil günleri) 45 gün
UNVANLI PERSONEL (2. Grup) (Asgari ücretin % 65 fazlası) (Ulusal bayram ,genel tatil günleri) 2.070 gün
UNVANLI PERSONEL (3. Grup ) ( Asgari ücretin %65 fazlası) (Ulusal bayram ,genel tatil günleri) 630 gün
UNVANLI PERSONEL (4. Grup) (Asgari ücretin %45 fazlası) (Ulusal bayram ,genel tatil günleri) 135 gün
UNVANLI PERSONEL (5. Grup) (Asgari ücretin %30 fazlası) (Ulusal bayram ,genel tatil günleri) 1.935 gün
UNVANLI PERSONEL (6. Grup) (Asgari ücretin %25 fazlası) (Ulusal bayram ,genel tatil günleri) 450 gün
UNVANLI PERSONEL (7. Grup) (Asgari ücretin %20 fazlası) (Ulusal bayram ,genel tatil günleri) 630 gün
UNVANLI PERSONEL (8. Grup ) (Asgari ücretin %15 fazlası) (Ulusal bayram ,genel tatil günleri) 270 gün
UNVANLI PERSONEL (9. Grup) ( Asgari ücretin %5 fazlası) (Ulusal bayram , genel tatil günleri) 270 gün
ENGELLİ İŞÇİ (Asgari ücretin % 5 fazlası) (Ulusal bayram , genel tatil günleri) 225 gün
21 Kasım 2016

DÜZELTME İLANI

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
KARABÜK ÖZEL İDARESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2016/484803
1- İdarenin
a) Adresi:Ergenekon mah. Ptt. Cad. Günaylar Is Merkezi Kat:3-4 KARABÜK MERKEZ/KARABÜK
b) Telefon ve faks numarası:3704151722 -
c) Elektronik posta adresi:
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :15.11.2016 - 3231
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : -
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

 İhale ilanının;

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

4.4.1 ‘’Kamu ya da özel sektöre yönelik gerçekleştirilen her türlü personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alım işleri benzer iş olarak kabul edilecektir’’ 

06 Mart 2017

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2016/484803
İptal Nedeni : Şikayet Üzerine Kamu İhale Kurulu Kararı ile İptal -
İptal Tarihi : 06 Mart 2017