• İhale No
    2016/483394
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Aralık 2016 14:00
  • İdare
    Arnavutköy Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    118.286,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    26.293.115 ile 197.198.246 TL arası
  • Yayın Tarihi
    15 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ PERSONEL DESTEK HİZMET ALIM İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/483394

1-İdarenin

a) Adresi : Mehmet Akif Ersoy Mah. Atatürk Cad 79 34276 ARNAVUTKÖY/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2126820101 - 2126820409
c) Elektronik Posta Adresi : destekhizmetleri@arnavutkoy.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 150 ADET PERSONEL VE 3 ADET MİNİBÜS KİRALAMA HİZMET ALIM İŞİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : ARNAVUTKÖY İLÇESİ
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.03.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : MEHMET AKİF ERSOY MAH. ATATÜRK CADDESİ NO:79 TAŞOLUK-ARNAVUTKÖY-İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 14.12.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

4925 Sayılı Karayolu Taşıma Kanunun 5. Maddesi ve aynı kanuna dayanak olarak çıkarılan Karayolu Taşıma Yönetmeliğinin Şehirlerarası organizasyonlar için D2 belgelerine sahip olacaktır


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

Araçlardan;

1 Adet 16+1 Kişilik(  2016 Model ve üzeri) Diesel Minibüs ihale konusu işte idarenin ihtiyaçlarının zamanında karşılanması ve isteklilerin etkin olarak faaliyette bulunduklarını göstermesi için isteklilerin kendi malı olması gerekmektedir.
Adayın veya isteklinin yukarıda istenilen kendi malı makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilir.
İstekliler kendi malı istenilen araçlarla ilgili teknik şartnamede belirtilen teknik özelliklerini gösterir belgeleride teklifleri kapsamında sunmak zorundadırlar.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Personel Destek Hizmet Alım İşi


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı MEHMET AKİF ERSOY MAH. ATATÜRK CADDESİ NO:79 TAŞOLUK-ARNAVUTKÖY-İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar MEHMET AKİF ERSOY MAH. ATATÜRK CADDESİ NO:79 TAŞOLUK-ARNAVUTKÖY-İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
KOORDİNATÖR(İLETİŞİM MERKEZİ)(Brüt asgari ücretin %95 fazlası) 1 15 Ay
BİLGİ İŞLEM PERSONELİ(İLETİŞİM MERKEZİ)(Brüt asgari ücretin %79 fazlası) 8 15 Ay
DANIŞMA PERSONELİ(İLETİŞİM MERKEZİ)(Brüt asgari ücretin %63 fazlası) 22 15 Ay
BÜRO PERSONELİ(MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %74 fazlası) 3 15 Ay
EĞİTİM KOORDİNATÖRÜ(KÜLTÜR İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %94 fazlası) 1 15 Ay
PSİKOLOG(KÜLTÜR İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %94 fazlası) 2 15 Ay
SAĞLIK ELEMANI HEMŞİRE(KÜLTÜR İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %77 fazlası) 1 15 Ay
PASTA ATÖLYESİ UZMANI(KÜLTÜR İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %73 fazlası) 1 15 Ay
YEMEK ATÖLYESİ UZMANI(KÜLTÜR İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %63 fazlası) 1 15 Ay
KUAFÖR(KÜLTÜR İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %63 fazlası) 2 15 Ay
FİTNESS EĞİTMENİ(KÜLTÜR İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %63 fazlası) 3 15 Ay
OFİS ELEMANI(KÜLTÜR İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %27 fazlası) 2 15 Ay
EL SANATLARI ATÖLYELERİ UZMANI(KÜLTÜR İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %63 fazlası) 2 15 Ay
ÇOCUK GELİŞİMİ EĞİTMENİ(KÜLTÜR İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %28 fazlası) 2 15 Ay
GÜZELLİK UZMANI(Brüt asgari ücretin %63 fazlası) 2 15 Ay
TEMİZLİK ELEMANI(KÜLTÜR İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %19 fazlası) 2 15 Ay
VASIFSIZ ENGELLİ DÜZ İŞCİ(Brüt asgari ücret) 4 15 Ay
TEKNİK SERVİS PERSONELİ(BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1 15 Ay
SİSTEM YÖNETİCİSİ(BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %63 fazlası) 1 15 Ay
EĞİTİM DESTEK PERSONELİ(BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %19 fazlası) 1 15 Ay
OFİS PERSONELİ (ENGELLİ)(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 1 15 Ay
İNŞAAT USTASI(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 4 15 Ay
İNŞAAT USTASI RESMİ TATİL ÇALIŞMASI (Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 4 5 Gün
İNŞAAT USTASI FAZLA ÇALIŞMA(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 4 150 Saat
DÜZ İŞÇİ(Brüt asgari ücretin %39 fazlası) 12 15 Ay
DÜZ İŞCİ RESMİ TATİL ÇALIŞMASI(Brüt asgari ücretin %39 fazlası) 12 5 Gün
DÜZ İŞÇİ FAZLA ÇALIŞMA(Brüt asgari ücretin %39 fazlası) 12 150 Saat
TEKNİKER(Brüt asgari ücretin %69 fazlası) 2 15 Ay
TEKNİKER RESMİ TATİL ÇALIŞMASI(Brüt asgari ücretin %69 fazlası) 2 5 Gün
TEKNİKER FAZLA ÇALIŞMA(Brüt asgari ücretin %69 fazlası) 2 150 Saat
HEMŞİRE (SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ(Brüt asgari ücretin %87 fazlası) 2 15 Ay
PSİKOLOĞ (SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %94 fazlası) 2 15 Ay
İDARİ DESTEK PERSONELİ(SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %87 fazlası) 1 15 Ay
OFİS ELEMANI(SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 2 15 Ay
SOSYAL HİZMET UZMANI(SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %94 fazlası) 4 15 Ay
HASTA BAKIM PERSONELİ(SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %43 fazlası) 8 15 Ay
HASTA BAKIM PERSONELİ ENGELLİ(SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %43 fazlası) 3 15 Ay
ÖZEL EĞİTİMCİ(SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %94 fazlası) 1 15 Ay
YARDIMCI PERSONEL(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 3 15 Ay
MUHASEBE ELEMANI(SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %79 fazlası) 2 15 Ay
KASİYER(SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %55 fazlası) 3 15 Ay
ASYEM SORUMLUSU(SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %87 fazlası) 1 15 Ay
AYEM SORUMLUSU(SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %94 fazlası) 1 15 Ay
SAHA İNCELEME GÖREVLİSİ(SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %63 fazlası) 3 15 Ay
DEPO GÖREVLİSİ(SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %55 fazlası) 3 15 Ay
ACİL TIP TEKNİSYENİ(SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ)(Brüt asgari ücretin %85 fazlası) 4 15 Ay
ZABITA DESTEK PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %96 fazlası) 26 15 Ay
MİNİBÜS (16+1) (TEK TEKER) 2016 VE ÜZERİ MODEL 3 ADET 45 ay