• İhale No
    2017/53107
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Mart 2017 14:00
  • İdare
    GESTAŞ DENİZ ULAŞIM TURİZM TİCARET A .Ş.
  • İhale İli
    Çanakkale
  • İşin İli
    Çanakkale
  • Şikayet Bedeli
    118.286,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    26.293.115 ile 197.198.246 TL arası
  • Yayın Tarihi
    14 Şubat 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

GESTAŞ DENİZ ULAŞIM TURİZM TİCARET A .Ş.

9 AYLIK 160 KİŞİLİK GENEL HİZMET, TEMİZLİK VE İSKELE TAŞERON PERSONEL HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/53107

1-İdarenin

a) Adresi : Cevatpaşa Mah. Kayserili Ahmet Paşa Cad. No:26 Gestaş Genel Müdürlük Binası K:1-2 ÇANAKKALE ÇANAKKALE MERKEZ/ÇANAKKALE
b) Telefon ve faks numarası : 2862174452 - 2862175852
c) Elektronik Posta Adresi : info@gdu.com.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 9 AY SÜRE İLE TOPLAM 160 KİŞİLİK GENEL HİZMET, TEMİZLİK VE İSKELE TAŞERON PERSONEL HİZMETi ALIMI YAPILACAKTIR.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Cevatpaşa Mah. Kayserili Ahmet Paşa Cad. No:26 Gestaş Genel Müdürlük Binası ÇANAKKALE
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.04.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Cevatpaşa Mah. Kayserili Ahmet Paşa Cad. No:26 Gestaş Genel Müdürlük Binası ÇANAKKALE
b) Tarihi ve saati : 15.03.2017 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

Deniz Ticaret Odası kayıt Sureti aslı veya noter onaylı sureti.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektörde Ulaşım işi ile ilgili genel hizmet personeli, Gemi ve İskele temizlik personeli çalıştırmaya dayalı her türlü hizmet alımı iş deneyim belgesi olarak kabul edilecektir.

 

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Cevatpaşa Mah. Kayserili Ahmet Paşa Cad. No:26 Gestaş Genel Müdürlük Binası ÇANAKKALE adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Cevatpaşa Mah. Kayserili Ahmet Paşa Cad. No:26 Gestaş Genel Müdürlük Binası ÇANAKKALE adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Bakım Onarım Atölyesi Şefi .(Brüt asgari ücretin %290 fazlası) 1 9 Ay
Elektrik Zabiti (Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 1 9 Ay
Atölye Personeli (Makinacı)(Brüt asgari ücretin %130 fazlası) 1 9 Ay
Atölye Personeli (Kaynakçı)(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 1 9 Ay
İdari Uzman Personel (Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 2 9 Ay
İdari Uzman Yardımcısı Personel(Brüt asgari ücretin %44 fazlası) 4 9 Ay
İskele Baş Personeli(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 4 9 Ay
İdari İşler Personeli(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 2 9 Ay
İdari Personel (Brüt asgari ücretin %9 fazlası) 2 9 Ay
İdari Personel Yardımcısı(Brüt asgari ücret) 28 9 Ay
İdari Personel Yardımcısı (Engelli)(Brüt asgari ücret) 3 9 Ay
İskele Personeli (Brüt asgari ücretin %9 fazlası) 65 9 Ay
İskele Personeli (Engelli) (Brüt asgari ücretin %9 fazlası) 2 9 Ay
Temizlik Personeli (Brüt asgari ücret) 41 9 Ay
Temizlik Personeli (Engelli)(Brüt asgari ücret) 3 9 Ay
Brüt Asgari ücretin %30 fazlasını alan 4 İskele Baş Personeline 54 Güne kadar Ulusal Bayram ve Genel Tatil Ücreti Ödemesi. 54 gün
Brüt Asgari ücretin %9 fazlasını alan 67 İskele Personeline 904,5 Güne kadar Ulusal Bayram ve Genel Tatil Ücreti Ödemesi. 904,5 gün
Brüt Asgari ücretten çalışanin 44 Temizlik Personeline 594 Güne kadar Ulusal Bayram ve Genel Tatil Ücreti Ödemesi. 594 gün
Brüt Asgari ücretin %30 fazlasını alan 4 İskele Baş Personeline 500 Saate kadar fazla mesai ödemesi 500 saat
Brüt Asgari ücretin %9 fazlasını alan 67 İskele Personeline 7.000 Saate kadar fazla mesai ödemesi. 7.000 saat
Brüt Asgari ücret alan 75 Personele 4.000 Saate kadar fazla mesai ödemesi. 4.000 saat
20 Mart 2017

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2017/53107
İptal Nedeni : Diğer - İhalede geçerli tek fiyat teklifi kalması nedeniyle rekabet ortamının oluşmaması iptal edilmiştir.
İptal Tarihi : 20 Mart 2017