• İhale No
    2017/82400
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Nisan 2017 10:30
  • İdare
    ÇAYIROVA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    02 Mart 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

ÇAYIROVA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Sosyal Tesis de Personel Çalıştırılmasına dayalı Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/82400

1-İdarenin

a) Adresi : ÖZGÜRLÜK MAH. MEHMET AKİF ERSOY CAD.NO:108 41420 ÇAYIROVA/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2627437909 - 2627423540
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@cayirova.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 60 Adet Personelin 36 Ay Süreli Çalıştırılması Hizmet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Çayırova Belediyesi Sosyal Tesisleri
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 36(Otuzaltı Ay) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Özgürlük mah.Mehmet Akif Ersoy cad.No:108
b) Tarihi ve saati : 03.04.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her türlü Personel çalıştırılmasına dayalı hizmet işleri


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 1 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çayırova Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Tesis Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %200 fazlası) 1 36 Ay
Salon Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %140 fazlası) 1 36 Ay
Mutfak Şefi/Aşçı Başı(Brüt asgari ücretin %160 fazlası) 3 36 Ay
Aşçı(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 5 36 Ay
Aşçı Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 3 36 Ay
Kebap Ustası(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 3 36 Ay
Hamur Ustası(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 2 36 Ay
Kahvaltı/Meze/Salata Tava Ustası(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 4 36 Ay
Temizlik Personeli Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 36 Ay
Şef Garson(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 2 36 Ay
Garson(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 6 36 Ay
Komi(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 6 36 Ay
Muhasebe Elemanı(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 2 36 Ay
İdari Koordinatör(Brüt asgari ücretin %120 fazlası) 1 36 Ay
Engelli Komi(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 2 36 Ay
Engelli Personel Garson(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 1 36 Ay
Şoför(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1 36 Ay
Kasiyer(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 2 36 Ay
Çaycı(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 2 36 Ay
Tezgahtar(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 2 36 Ay
Büro Personeli (4 Yıllık Üni)(Brüt asgari ücretin %85 fazlası) 1 36 Ay
Büro Personeli (2 Yıllık Üni)(Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 1 36 Ay
Yönlendirme Elemanı(Brüt asgari ücret) 1 36 Ay
Temizlik Personeli(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 4 36 Ay
Kebap Ustası Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 3 36 Ay
Tesis Sorumlusu Resmi Tatil Gün Ücreti 46,5 gün
Salon Sorumlusu Resmi Tatil Gün Ücreti 46,5 gün
Mutfak Şefi/Aşçı Başı Resmi Tatil Gün Ücreti 139,5 gün
Aşçı Resmi Tatil Gün Ücreti 232,5 gün
Aşçı Yardımcısı Resmi Tatil Gün Ücreti 139,5 gün
Kebap Ustası Resmi Tatil Gün Ücreti 139,5 gün
Kebap Ustası Yardımcısı Resmi Tatil Gün Ücreti 139,5 gün
Hamur Ustası Resmi Tatil Gün Ücreti 93 gün
Kahvaltı/Meze/Salata Tava Ustası Resmi Tatil Gün Ücreti 186 gün
Temizlik Personeli Sorumlusu Resmi Tatil Gün Ücreti 46,5 gün
Şef Garson Resmi Tatil Gün Ücreti 93 gün
Garson Resmi Tatil Gün Ücreti 279 gün
Komi Resmi Tatil Gün Ücreti 279 gün
Muhasebe Elemanı Resmi Tatil Gün Ücreti 93 gün
İdari Koordinatör Resmi Tatil Gün Ücreti 46,5 gün
Engelli Komi Resmi Tatil Gün Ücreti 93 gün
Engelli Personel Garson Resmi Tatil Gün Ücreti 46,5 gün
Şoför Resmi Tatil Gün Ücreti 46,5 gün
Kasiyer Resmi Tatil Gün Ücreti 93 gün
Çaycı Resmi Tatil Gün Ücreti 93 gün
Tezgahtar Resmi Tatil Gün Ücreti 93 gün
Büro Personeli (4 Yıllık Üni) Resmi Tatil Gün Ücreti 46,5 gün
Büro Personeli (2 Yıllık Üni) Resmi Tatil Gün Ücreti 46,5 gün
Yönlendirme Elamanı Resmi Tatil Gün Ücreti 46,5 gün
Temizlik Personeli Resmi Tatil Gün Ücreti 186 gün
Tesis Sorumlusu Fazla Mesai 810 saat
Salon Sorumlusu Fazla Mesai 810 saat
Mutfak Şefi/Aşçı Başı Fazla Mesai 2.430 saat
Aşçı Fazla Mesai 4.050 saat
Aşçı Yardımcısı Fazla Mesai 2.430 saat
Kebap Ustası Fazla Mesai 2.430 saat
Kebap Ustası Yardımcısı Fazla Mesai 2.430 saat
Hamur Ustası Fazla Mesai 1.620 saat
Kahvaltı/Meze/Salata Tava Ustası Fazla Mesai 3.240 saat
Temizlik Personeli Sorumlusu Fazla Mesai 810 saat
Şef garson Fazla Mesai 1.620 saat
Garson Fazla Mesai 4.860 saat
Komi Fazla Mesai 4.860 saat
Muhasebe Elemanı Fazla Mesai 1.620 saat
İdari Koordinatör Fazla Mesai 810 saat
Engelli Komi Fazla Mesai 1.620 saat
Engelli Personel Garson Fazla Mesai 810 saat
Şoför Fazla Mesai 810 saat
Kasiyer Fazla Mesai 1.620 saat
Çaycı Fazla Mesai 1.620 saat
Tezgahtar Fazla Mesai 1.620 saat
Büro Personeli(4 Yıllık Üni) Fazla Mesai 810 saat
Büro Personeli(2 Yıllık Üni) Fazla Mesai 810 saat
Yönlendirme Elamanı Fazla Mesai 810 saat
Temizlik Personeli Fazla Mesai 3.240 saat
Kontrol Aracı Çalıştırılması Ücreti (2 Adet Araç ile 36 Ay Süreyle) 72 ay