• İhale No
    2017/117610
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Nisan 2017 10:00
  • İdare
    Adana Öğretmenevi ve ASO müdürlüğü
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    15 Mart 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

ADANA ÖĞRETMENEVİ VE ASO MÜDÜRLÜĞÜ

OTEL, RESTAURANT VE KAFETERYA PERSONEL HİZMETİ ALIM İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/117610

1-İdarenin

a) Adresi : Reşatbey mah. Ordu cad. 85 01120 Stadyum Civarı SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3224533158 - 3224538296
c) Elektronik Posta Adresi : adanaogretmenevi@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 14 personel, 1360 saat fazla çalışma, 140 gün ulusal ve dini bayram çalışması Ayrıntılı bilgi idari şartnamenin ekinde yer almaktadır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Adana Öğretmenevi ve ASO Müdürlüğü Seyhan/Adana
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.05.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adana Öğretmenevi ve ASO müdürlüğü Reşatbey mah. Ordu Cad. No:85 Seyhan/Adana
b) Tarihi ve saati : 10.04.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve özel sektörde her türlü turistik tesis, otel, restaurant ve kafeteryalarda kat görevlisi, resepsiyon görevlisi, aşçı, bulaşıkçı,garson ve muhasebe personellerinin bir arada çalıştırıldığı personel hizmet alım işleri benzeri iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Öğretmenevi ve ASO Müdürlüğü Reşatbey mah. Ordu Cad. No:85 Seyhan/Adana adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Öğretmenevi ve ASO müdürlüğü Reşatbey mah. Ordu Cad. No:85 Seyhan/Adana adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
KAT GÖREVLİSİ(Brüt asgari ücret) 2 8 Ay
RESEPSİYON GÖREVLİSİ(Brüt asgari ücret) 2 8 Ay
GARSON(Brüt asgari ücret) 3 8 Ay
AŞÇI YAMAĞI(Brüt asgari ücret) 2 8 Ay
BULAŞIKÇI(Brüt asgari ücret) 1 8 Ay
DEPO SORUMLUSU(Brüt asgari ücret) 1 8 Ay
KİMYAGER(Brüt asgari ücret) 1 8 Ay
ÖN MUHASEBE PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 1 8 Ay
MUHASEBE PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %122,5 fazlası) 1 8 Ay
KAT GÖREVLİSİ (FAZLA MESAİ)(Brüt asgari ücret) 2 240 Saat
RESEPSİYON GÖREVLİSİ (FAZLA MESAİ)(Brüt asgari ücret) 2 160 Saat
AŞÇI YAMAĞI (FAZLA MESAİ)(Brüt asgari ücret) 2 320 Saat
GARSON (FAZLA MESAİ)(Brüt asgari ücret) 3 480 Saat
BULAŞIKÇI (FAZLA MESAİ)(Brüt asgari ücret) 1 80 Saat
ÖN MUHASEBE PERSONELİ (FAZLA MESAİ)(Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 1 80 Saat
KAT GÖREVLİSİ (DİNİ VE ULUSAL BAYRAMLAR)(Brüt asgari ücret) 2 28 Gün
RESEPSİYON GÖREVLİSİ (DİNİ VE ULUSAL BAYRAMLAR)(Brüt asgari ücret) 2 28 Gün
GARSON (DİNİ VE ULUSAL BAYRAMLAR)(Brüt asgari ücret) 3 42 Gün
AŞÇI YAMAĞI (DİNİ VE ULUSAL BAYRAMLAR)(Brüt asgari ücret) 2 28 Gün
BULAŞIKÇI (DİNİ VE ULUSAL BAYRAMLAR)(Brüt asgari ücret) 1 14 Gün
24 Mart 2017

DÜZELTME İLANI

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
ADANA ÖĞRETMENEVİ VE ASO MÜDÜRLÜĞÜ

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2017/117610
1- İdarenin
a) Adresi:Reşatbey mah. Ordu cad. 85 01120 Stadyum Civarı SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası:3224533158 -
c) Elektronik posta adresi:adanaogretmenevi@gmail.com
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :15.03.2017 - 3317
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : -
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

Düzeltilen madde, idari şartnamenin 7.6. maddesidir.

7.6. Benzer iş olarak kabul edilecek işler aşağıda belirtilmiştir:

Kamu veya özel sektörde personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alımı işleri benzeri iş olarak kabul edilecektir.

Bu değişiklik ilan metninin 4.4.1. maddesine yansımaktadır.