• İhale No
    2017/116427
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Nisan 2017 10:30
  • İdare
    DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Denizli
  • İşin İli
    Denizli
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    16 Mart 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SOSYAL HİZMETLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Evde Sağlık, Evde Bakım Destek ve Hasta Nakil Hizmeti Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/116427

1-İdarenin

a) Adresi : ALTINTOP MAH. LİSE CAD. NO:2 20100 MERKEZEFENDİ/DENİZLİ
b) Telefon ve faks numarası : 2582802252 - 2582802981
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 01/06/2017- 31/08/2019 tarihleri arasında; 221 personel ile Evde Sağlık, Evde Bakım Destek ve Hasta Nakil Hizmeti Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Denizli Büyükşehir Belediyesi Mücavir Alan Sınırları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.06.2017, işin bitiş tarihi 31.08.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Altıntop Mah. Lise Cad. No:2 Merkezefendi / DENİZLİ
b) Tarihi ve saati : 13.04.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İstekliler tarafından;

1-T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından verilmiş Evde Bakım Hizmetleri Sunumu Yönetmeliğine uygun ruhsat,

2-T.C. Sağlık Bakanlığı Ambulanslar ve Acil Sağlık Araçları ile Ambulans Hizmetleri Yönetmeliğine uygun ruhsat,

ihale teklif zarfında sunulacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Evde Sağlık Hizmetleri ve Ambulans ile Hasta Nakil Hizmetleri,

Ambulans ile Hasta Nakil Hizmetleri,

Evde Bakım Hizmetleri,

birlikte veya ayrı ayrı benzer iş olarak kabul edilecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Denizli Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Altıntop Mah. Lise Cad. No:2 K:4 Merkezefendi/ DENİZLİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Denizli Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı / Altıntop Mah. Lise Cad. No: 2 K:4 Merkezefendi /DENİZLİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Evde Sağlık Personeli (Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 38 27 Ay
Koordinatör(Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 1 27 Ay
Evde Bakım Destek Personeli (Brüt asgari ücret) 116 27 Ay
Sosyal Çalışmacı(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 7 27 Ay
Büro Personeli(Brüt asgari ücret) 3 27 Ay
Büro Personeli (Engelli)((Brüt asgari ücret) 7 27 Ay
Doktor(Brüt asgari ücretin %600 fazlası) 4 27 Ay
Sürücü(Brüt asgari ücret) 45 27 Ay
Evde Sağlık Personeli fazla çalışma 22.572 saat
Koordinatör fazla çalışma 594 saat
Evde Bakım Destek Personeli fazla çalışma 68.904 saat
Sosyal Çalışmacı fazla çalışma 4.158 saat
Büro Personeli fazla çalışma 1.782 saat
Doktor fazla çalışma 2.376 saat
Sürücü 26.730 saat
Evde Sağlık Personeli resmi tatil çalışması 400 gün
Büro Personeli resmi tatil çalışması 40 gün
Doktor resmi tatil çalışması 40 gün
Sürücü resmi tatil çalışması 400 gün
jilet (20`li) 2.700 kutu
Berber Talk Pudrası (500 gr.` lık) 800 adet
Kolonya 700 litre
Krem(200 ml.) 600 adet
Kan taşı (100` lü) 600 kutu
Erkek berber çantası 75 adet
Ustura 650 adet
Tırnak makası (en büyük boy) 400 adet
Boncuk Saç Fırçası 200 adet
Bıyık tarağı 200 adet
Ense fırçası 200 adet
Tıraş Fırçası (sakal için) 300 adet
Saç kesme makası 100 adet
Saç tarağı 100 adet
Penuar 400 adet
Havlu (50x80) 2.000 adet
Tıraş sabun tası 500 adet
Tıraş sabunu (75 gr.lık) 1.100 adet
Ayna 75 adet
Halı Şampuanı 11.500 litre
Cam temizleme suyu 20.500 litre
Yağ çözücü 11.500 litre
Genel temizleyici 20.500 litre
Tuz ruhu 20.500 litre
Çamaşır suyu 20.500 litre
Bulaşık deterjanı 11.500 kilogram
Kireç çözücü 11.500 kilogram
Yüzey temizleyici 11.500 kilogram
Mikro fiber temizlik bezi 11.500 adet
Kırmızı renkli bulaşık eldiveni 6.000 çift
Kağıt havlu 11.500 adet
Oluklu bulaşık süngeri 11.500 adet
Su çekeceği (büyük yüzey için) 400 adet
Battal boy siyah çöp torbası 3.600 koli
Faraş takımı 1.500 adet
Sarı ot süpürge 1.000 adet
Lavabo pompası 1.000 adet
Temizlik malzemeleri taşıma kutusu 100 adet
Bulaşık teli 5.000 adet
Lavabo temizlik fırçası 1.000 adet
Tuvalet temizleme fırçası 2.000 adet
Temizlik kovası 150 adet
Lateks eldiven (100`lü) 4.000 kutu
Sabun (4` lü) 4.500 paket
Naylon önlük 55.000 adet
Galoş 1.125.000 çift
Toz maskesi 315.000 adet
Plastik suluk 200 adet
Lavabo açıcı toz (70 gr.lık) 11.500 adet
Mikrofiber cam temizlik bezi 13.500 adet
Yüzey yıkama fırçası ve sapı 100 adet
Hijyenik banyo lifi (20` lik paket) 11.500 adet
Misket koku giderici tablet 11.500 paket
Oda parfümü 2.250 adet
Tek Kullanımlık Sedye Örtüsü Lastikli (Su Geçirmez) 18.000 adet
Evde Bakım Destek Hizmetleri Aracı 756 ay
Evde Sağlık Hizmetleri Aracı 999 ay
Hasta Nakil Ambulansı 216 ay
Evde Sağlık ve Hasta Nakil Hizmetlerine Yönelik Olarak Yazılım Programı 1 adet
Telefon İle Tıbbi Danışma Hizmeti 27 ay
Sosyal Alarm Hizmeti 5.400 adet
Cep Telefonu Görüşme Bedeli 2.025 ay
Data Ücreti (Tablet) 1.080 ay