• İhale No
    2017/252149
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Temmuz 2017 11:00
  • İdare
    İSTANBUL SU VE KANALİZASYON İDARESİ İSKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    02 Haziran 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

İSTANBUL SU VE KANALİZASYON İDARESİ (İSKİ) GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

İSKİ Genel Müdürlüğü ve Bağlı Birimlerinde Çalıştırılmak Üzere Yardımcı Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/252149

1-İdarenin

a) Adresi : Güzeltepe Mahallesi Alibey Caddesi No:7 34060 Eyüp/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2123011146 - 2123016032
c) Elektronik Posta Adresi : yapimihale@iski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Toplam 600 personel ile İSKİ Genel Müdürlüğü ve Bağlı Birimlerinde Çalıştırılmak Üzere Yardımcı Hizmet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ) Genel Müdürlüğüne bağlı tüm birimler ve hizmet alanları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.08.2017, işin bitiş tarihi 30.09.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İSKİ Genel Müdürlüğü Güzeltepe Mah. Alibey Cad. No:7 Yeni Hizmet Binası Üst Zemin Kat 07 No'lu Oda 34060 Eyüp/İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 04.07.2017 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her türlü personele dayalı hizmet alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İSKİ Genel Müdürlüğü Güzeltepe Mah. Alibey Cad. No:7 Yeni Hizmet Binası Kat:1 1-09 Nolu Oda 34060 Eyüp/İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İSKİ Genel Müdürlüğü Güzeltepe Mah. Alibey Cad. No:7 Yeni Hizmet Binası Satınalma Şube Md.lüğü Kat:1 02 No'lu Oda 34060 Eyüp/İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüz seksen) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
PROJE MÜDÜRÜ (1 KİŞİ X 26 AY)(Brüt asgari ücretin %115 fazlası) 1 26 Ay
KOORDİNATÖR (7 KİŞİ X 26AY)(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) 7 26 Ay
TEMİZLİK PERSONELİ (298 KİŞİ X 26AY)(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 298 26 Ay
ENGELLİ TEMİZLİK PERSONELİ (18 KİŞİ X 26 AY)(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 18 26 Ay
AŞÇI (12 KİŞİ X 26AY)(Brüt asgari ücretin %105 fazlası) 12 26 Ay
AŞÇI YARDIMCISI(27 KİŞİ X 26AY)(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 27 26 Ay
KASAP (10 KİŞİ X 26AY)(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 10 26 Ay
BERBER/KUAFÖR(5 KİŞİ X 26AY)(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 5 26 Ay
CAM TEMİZLEYİCİ (6 KİŞİ X 26AY)(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 6 26 Ay
GARSON (60 KİŞİ X 26AY)(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 60 26 Ay
ÇAYCI (81 KİŞİ X 26AY)(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 81 26 Ay
BULAŞIKCI (42 KİŞİ X 26AY)(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 42 26 Ay
ÜTÜCÜ (3 KİŞİ X 26AY)(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 3 26 Ay
ARŞİVCİ (26 KİŞİ X 26AY)(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 26 26 Ay
LOJİSTİK ELEMANI (4 KİŞİ X 26AY)(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 4 26 Ay
FAZLA MESAİ ÜCRETİ (PROJE MÜDÜRÜ) (1 KİŞİ X 570 SAAT) 570 saat
FAZLA MESAİ ÜCRETİ (KOOORDİNATÖR) (7 KİŞİ X 570 SAAT) 3.990 saat
FAZLA MESAİ ÜCRETİ (TEMİZLİK PERSONELİ) (298 KİŞİ X1040 SAAT) 309.920 saat
FAZLA MESAİ ÜCRETİ (ENGELLİ TEMİZLİK PERSONELİ) (18 KİŞİ X 1040 SAAT) 18.720 saat
FAZLA MESAİ ÜCRETİ ( AŞÇI) (12 KİŞİ X1040 SAAT) 12.480 saat
FAZLA MESAİ ÜCRETİ (AŞÇI YARDIMCISI) (27 KİŞİ X1040 SAAT) 28.080 saat
FAZLA MESAİ ÜCRETİ (KASAP) (10 KİŞİ X1040 SAAT) 10.400 saat
FAZLA MESAİ ÜCRETİ (BERBER/KUAFÖR) (5 KİŞİX 1040 SAAT) 5.200 saat
FAZLA MESAİ ÜCRETİ (CAM TEMİZLEYİCİ) (6 KİŞİ X1040 SAAT) 6.240 saat
FAZLA MESAİ ÜCRETİ ( GARSON) (60 KİŞİX 1040 SAAT) 62.400 saat
FAZLA MESAİ ÜCRETİ ( ÇAYCI) (81 KİŞİ X 1040 SAAT 84.240 saat
FAZLA MESAİ ÜCRETİ ( BULAŞIKÇI) (42 KİŞİ X1040 SAAT) 43.680 saat
FAZLA MESAİ ÜCRETİ ( ÜTÜCÜ) (3 KİŞİ X 1040 SAAT) 3.120 saat
FAZLA MESAİ ÜCRETİ ( ARŞİVCİ) (26 KİŞİ X 1040 SAAT) 27.040 saat
FAZLA MESAİ ÜCRETİ ( LOJİSTİK ELEMANI) (4 KİŞİ X1040 SAAT) 4.160 saat
RESMİ DİNİ BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ (PROJE MÜDÜRÜ) (1 KİŞİX 30 GÜN) 30 gün
RESMİ DİNİ BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ (KOORDİNATÖR) (7 KİŞİ X 30 GÜN) 210 gün
RESMİ DİNİ BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ (AŞÇI) (12 KİŞİ X 30 GÜN) 360 gün
RESMİ DİNİ BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ (AŞÇI YARDIMCISI) (27 KİŞİ X 30 GÜN) 810 gün
RESMİ DİNİ BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ (KASAP) (10 KİŞİ X 30 GÜN) 300 gün
RESMİ DİNİ BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ (GARSON) (60 KİŞİ X 30 GÜN) 1.800 gün
RESMİ DİNİ BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ (ÇAYCI) ( 81 KİŞİ X 30 GÜN) 2.430 gün
AYNİ YOL ÜCRETİ (198X676X9) 133.848 adet x gün
AYNİ YOL ÜCRETİ (402X646X9) 259.692 adet x gün
AYNİ YEMEK ÜCRETİ (198X676X12) 133.848 adet x gün
AYNİ YEMEK ÜCRETİ(402X646X12) 259.692 adet x gün