• İhale No
    2017/395742
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Eylül 2017 10:00
  • İdare
    SAMSUN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    11 Ağustos 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU SAMSUN İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

Genel Sekreterliğimiz ve bağlı sağlık tesislerinin malzemesiz genel destek hizmetleri hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/395742

1-İdarenin

a) Adresi : Adalet Mh.100. Yıl Bulv.No:232 Kat:1 55060 İlkadım/SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası : 3623112500 - 3623112507
c) Elektronik Posta Adresi : khb55.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1.046 kişiyle Genel Sekreterliğimiz ve bağlı sağlık tesislerinin personel çalıştırılmasına dayalı malzemesiz genel destek hizmetleri hizmet alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği ve bağlı tüm sağlık tesisleri
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adalet Mah. 100. Yıl Bulvarı No:232 İlkadım/SAMSUN
b) Tarihi ve saati : 12.09.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her türlü personel çalıştırılmasına dayalı hizmet işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 10 12 Ay
Eğitim ve Araştırma Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 253 12 Ay
Eğitim ve Araştırma Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli ( Engelli Personel)(Brüt asgari ücret) 13 12 Ay
Gazi Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 144 12 Ay
Gazi Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli ( Engelli Personel )(Brüt asgari ücret) 5 12 Ay
Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 116 12 Ay
Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli ( Engelli Personel )(Brüt asgari ücret) 2 12 Ay
Bafra Ağız Diş Sağlığı Merkezi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 8 12 Ay
Vezirköprü Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 3 12 Ay
Salıpazarı Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 5 12 Ay
Çarşamba Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 55 12 Ay
Çarşamba Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli( Engelli Personel)(Brüt asgari ücret) 1 12 Ay
Dr.Kamil FURTUN Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 44 12 Ay
Dr.Kamil FURTUN Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli (Engelli Personel)(Brüt asgari ücret) 2 12 Ay
Kavak Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 8 12 Ay
Vezirköprü Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 41 2 Ay
Vezirköprü Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli (Brüt asgari ücret) 2 12 Ay
Havza Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 25 12 Ay
Havza Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli (Brüt asgari ücret) 1 12 Ay
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 52 12 Ay
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli (Engelli Personel)(Brüt asgari ücret) 1 12 Ay
Terme Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 32 12 Ay
Asarcık Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 6 12 Ay
Fiziksel Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 32 12 Ay
Fiziksel Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli (Engelli Personel)(Brüt asgari ücret) 1 12 Ay
Ladik Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 10 12 Ay
Ladik Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli (Engelli Personel)(Brüt asgari ücret) 1 12 Ay
19 Mayıs Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 2 12 Ay
Ayvacık Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 1 12 Ay
Ayvacık Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli (Engelli Personel)(Brüt asgari ücret) 1 12 Ay
Alaçam Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 11 12 Ay
Samsun Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 44 12 Ay
Bafra Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli(Brüt asgari ücret) 112 12 Ay
Bafra Devlet Hastanesi Genel Destek Hizmet Personeli (Engelli Personel)(Brüt asgari ücret) 2 12 Ay
Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri 2.015 gün
Gazi Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri 1.317,5 gün
Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri 930 gün
Bafra Ağız Diş Sağlığı Merkezi Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri 46,5 gün
Vezirköprü Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri 15,5 gün
Salıpazarı Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri 31 gün
Çarşamba Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri 372 gün
Dr.Kamil FURTUN Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri 248 gün
Kavak Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri 62 gün
Vezirköprü Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri 372 gün
Havza Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri 217 gün
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri 542,5 gün
Terme Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri 248 gün
Asarcık Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri 31 gün
Fiziksel Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri 139,5 gün
Ladik Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri 77,5 gün
19 Mayıs Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri 15,5 gün
Ayvacık Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri 15,5 gün
Alaçam Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri 46,5 gün
Samsun Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri 93 gün
Bafra Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri 930 gün
Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği ( Fazla Çalışma Saati ) 500 saat
SBÜ Eğitim ve Araştırma Hastanesi ( Fazla Çalışma Saati ) 13.300 saat
Gazi Devlet Hastanesi ( Fazla Çalışma Saati ) 7.450 saat
Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi ( Fazla Çalışma Saati ) 5.900 saat
Bafra Ağız Diş Sağlığı Merkezi ( Fazla Çalışma Saati ) 400 saat
Vezirköprü Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi ( Fazla Çalışma Saati ) 150 saat
Salıpazarı Devlet Hastanesi ( Fazla Çalışma Saati) 250 saat
Çarşamba Devlet Hastanesi ( Fazla Çalışma Saati) 2.800 saat
Dr.Kamil FURTUN Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Hastanesi (Fazla Çalışma Saati) 2.300 saat
Kavak Devlet Hastanesi (Fazla Çalışma Saati) 400 saat
Vezirköprü Devlet Hastanesi (Fazla Çalışma Saati) 2.150 saat
Havza Devlet Hastanesi (Fazla Çalışma Saati) 1.300 saat
Ruh Sağlığı ve Sinir Hastalıkları Hastanesi (Fazla Çalışma Saati) 2.650 saat
Terme Devlet Hastanesi (Fazla Çalışma Saati) 1.600 saat
Asarcık Devlet Hastanesi (Fazla Çalışma Saati) 300 saat
Fiziksel Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi (Fazla Çalışma Saati) 1.650 saat
Ladik Devlet Hastanesi (Fazla Çalışma Saati) 550 saat
19 Mayıs Devlet Hastanesi (Fazla Çalışma Saati) 100 saat
Ayvacık Devlet Hastanesi (Fazla Çalışma Saati) 100 saat
Alaçam Devlet Hastanesi (Fazla Çalışma Saati) 550 saat
Samsun Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi (Fazla Çalışma Saati) 2.200 saat
Bafra Devlet Hastanesi (Fazla Çalışma Saati) 5.700 saat