• İhale No
    2017/427831
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
    Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Eylül 2017 09:00
  • İdare
    AKSARAY KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Aksaray
  • İşin İli
    Aksaray
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    25 Ağustos 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

AKSARAY KAMU HASTANE BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

Malzemeli Genel Temizlik, Klinik Destek ve Teknik Destek Hizmetleri Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/427831

1-İdarenin

a) Adresi : ZAFER MAH.ATATÜRK BULVARI NEVŞEHİR CAD.NO: 120 68100 AKSARAY MERKEZ/AKSARAY
b) Telefon ve faks numarası : 3822220304 - 3822220307
c) Elektronik Posta Adresi : khb68.mb@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 36 Aylık 332 personelli Malzemeli Genel Temizlik, Klinik Destek ve Teknik Destek Hizmetleri Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Aksaray Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği, Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Aksaray ADSM, Ortaköy Devlet Hastanesi, Eskil Devlet Hastanesi ve Gülağaç ilçe Devlet Hastanesi, ek hizmet binaları ve bağlı klinikler
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2020


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Zafer Mh. Nevşehir Cad. No: 120 Aksaray
b) Tarihi ve saati : 26.09.2017 - 09:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve Özel Sektörde gerçekleştirilen Genel Temizlik Hizmetleri


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Aksaray Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aksaray Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Aksaray KHB Genel Sekreterliği Temizlik Personeli(Brüt asgari ücret) 4 36 Ay
Aksaray Eğit. Arş. Hast. Temizlik Personeli (Brüt asgari ücret) 239 36 Ay
Aksaray Eğit. Arş. Hast. Engelli Temizlik Personeli(Brüt asgari ücret) 10 36 Ay
Aksaray ADSM Temizlik Personeli (Brüt asgari ücret) 7 36 Ay
Ortaköy Dev. Hast. Temizlik Personeli(Brüt asgari ücret) 17 36 Ay
Eskil Dev. Hast. Temizlik Personeli(Brüt asgari ücret) 8 36 Ay
Gülağaç İlçe Dev. Hast. Temizlik Personeli (Brüt asgari ücret) 5 36 Ay
Aksaray Eğit. Arş. Hast. Klinik Destek Personeli (Brüt asgari ücret) 27 36 Ay
Aksaray Eğit.Arş. Hast. Teknik Destek Personeli (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 15 36 Ay
Aksaray Eğit.Arş. Hast. Temizlik Personeli Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma Ücreti 8.370 gün
Aksaray Eğit.Arş. Hast. Klinik Destek Personeli Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma Ücreti 930 gün
Aksaray ADSM Temizlik Personeli Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma Ücreti 139,5 gün
Ortaköy Dev. Hast. Temizlik Personeli Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma Ücreti 558 gün
Eskil Dev. Hast. Temizlik Personeli Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma Ücreti 139,5 gün
Gülağaç İlçe Dev. Hast. Temizlik Personeli Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma Ücreti 139,5 gün
Aksaray Eğit.Arş. Hast. Teknik Destek Personeli Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma Ücreti 279 gün
TEMİZLİK BEZİ ( MİCROFİBER ) 82.050 adet
JUMBO BOY ÇÖP POŞETİ (80 x 110 SİYAH) 89.000 adet
ÇÖP TORBASI (55 x 60 SİYAH ) 36.800 rulo
TIBBİ ATIK POŞETİ ( 80 x 110 JUMBO) 24.200 rulo
TIBBİ ATIK POŞETİ ( 65 x 80 BÜYÜK BOY ) 18.450 rulo
ASKILI WC KOKUSU 2.450 adet
PİSUVAR TABLET ( 1 KĞ LIK ) 350 paket
ODA SPREYİ ( CİHAZA UYGUN ) 7.575 adet
KÖPÜK EL SABUNU ( Poşet Kartuş ) 63.000 litre
HAREKETLİ HAVLU KAĞIDI 108.000 rulo
MİNİ JUMBO WC KAĞIDI (JUMBO) 77.500 rulo
BULAŞIK TELİ ÇELİK 1.600 adet
BULAŞIK SÜNGERİ ( Tekli ) 2.950 adet
POŞET ELDİVEN 3.550 paket
MUAYENE ELDİVENİ ( VİNİL ) 8.600 paket
ISLAK MOP PÜSKÜLÜ ( DAR ) 17.150 adet
ISLAK MOP APARATI ( DAR ) 1.685 adet
OTO FIRÇASI ( BATTAL ) 1.710 adet
ORLON MOP YEDEK ( 50 CM ) 16.510 adet
NEMLİ MOB MİKRO YEDEK ( 50 CM ) 13.280 adet
NEMLİ MOB PALET TAKIM ( 50 CM ) 1.715 adet
CAM JİLETİ 800 paket
CAM JİLET TUTUCU 625 adet
KAT SERVİS ARABASI 57 adet
METAL YER KAZIMA APARATI 635 adet
METAL YER KAZIMA JİLETİ 805 adet
DİSPENSER HAVLU 29.700 paket
ALKALİN PİL ( KALEM PİL) 1.700 adet
ALKALİN PİL ( BÜYÜK PİL ) 1.350 adet
DİJİTAL OTOMATİK PARFÜM MAKİNASI 665 adet
NİTRİL ELDİVEN 1.640 çift
KUSMA POŞETİ 936 paket
LASTİK ÇİZME 118 çift
MUAYENE MASA ÖRTÜSÜ 7.800 koli
SİNEK İLACI 1.620 adet
JUMBO BOY ÇÖP POŞETİ (Mavi geri dönüşüm) 38.600 rulo
KIVIRCIK PAS PAS ( 16 ml ) 500 metre
KAYGAN ZEMİN UYARI LEVHASI 96 adet
DİSPENSER HAVLU MAKİNESİ 215 adet
ZEMİN YIKAMA PEDİ 35 adet
ZEMİN CİLA PEDİ 50 adet
WC MATİK 1.050 adet
TEMİZLİK KOVASI ( MAVİ KIRMIZI SARI YEŞİL) 2.065 adet
KÖPÜK MAKİNESİ APARATI ( 1000 ml Kartuş ) 1.605 adet
BAHÇE HORTUMU 950 metre
DİNAMO HORTUMU 600 metre
GENİŞ ALAN AROMA DİFÜZÜR KARTUJ 220 ML 131 adet
GENİŞ ALAN AROMA DİFÜZÜR MAKİNASI 19 adet
OTOMATİK HAVLU DİSPENSERİ ( 2 foksiyonlu ) 1.005 adet
TEHLİKELİ ATIK POŞETİ( 80 x 110 JUMBO ) 3.125 rulo
PLASTİK MAŞRABA 1.750 adet
HAZNELİ FARAŞ 1.640 adet
LAVABO FIRÇASI 950 adet
GÜRGEN SAP 1.000 adet
METAL SAP 1.595 adet
TIBBİ ATIK KOVASI ( İĞNE UCU 5 LT ) 21.950 adet
TIBBİ ATIK KOVASI ( İĞNE UCU 20 LT ) 2.150 adet
CAM-ÇEK ( 34 cm ) 366 adet
TIBBİ MASKE 65.080 adet
PEDALLI ÇÖP KOVASI (12 Litre) 950 adet
PEDALLI ÇÖP KOVASI (50 Litre) 845 adet
PEDALLI ÇÖP KOVASI (60 Litre) 905 adet
PEDALLI TIBBİ ATIK KOVASI 890 adet
KLOZET KAPAK ÖRTÜSÜ 820 paket
KLOZET KAPAK ÖRTÜSÜ APARATI 1.516 adet
METAL YEDEK PRES 495 adet
MİNİ JUMBO TUVALET KAĞIDI APARATI 1.656 adet
EL ARABASI 19 adet
CİM BİÇME MAKASI 19 adet
KAZMA SAPLI 22 adet
KÜREK SAPLI 33 adet
ÇAPA SAPLI 23 adet
TIRMIK SAPLI 26 adet
BEL KÜREĞİ SAPLI 31 adet
HAZNELİ FARAŞ (Dış ortam) 168 adet
SANAYİ TUZU 10.280 kilogram
BENZİN 575 litre
20W-50 MOTOR YAĞI 58 litre