• İhale No
    2017/428960
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Ekim 2017 10:00
  • İdare
    ORDU BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    29 Ağustos 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

ORDU BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

PERSONEL HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/428960

1-İdarenin

a) Adresi : Şarkiye Mahallesi Yükçülük Sokak No:2 52100 ALTINORDU/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 4526665225 - 4522332811
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@ordu.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1350 KİŞİLİK PERSONEL HİZMET ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ordu Büyükşehir Belediyesine bağlı hizmet birimleri ve hizmet alanları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 30.09.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Destek Hizmetleri Dairesi Bşk.İhale ve Satınalma Şube Müdürlüğü- Şarkiye Mahallesi Yükçülük Sokak Zemin Kat No:2 52100 Altınordu/ORDU
b) Tarihi ve saati : 05.10.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektöre gerçekleştirilmiş olan her türlü personel hizmet alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı İhale ve Satınalma Şube Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Destek Hizmetleri Dairesi Bşk.İhale ve Satınalma Şube Müdürlüğü- Şarkiye Mahallesi Yükçülük Sokak Zemin Kat No:2 52100 Altınordu/ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Mimar - Mühendis, Peyzaj Mimarı, Veteriner Hekim, Şehir Plancısı (Brüt asgari ücretin %110 fazlası) 68 21 Ay
Sosyolog, Yönetici Asistanı, Biyolog, İş güvenliği Uzmanı, Sanat Tarihçisi, Psikolog (Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 26 21 Ay
Tekniker, Restoratör, Eğitmen, Hemşire, Kameraman, Fotoğrafçı, Grafiker, Programcı, Editör, Haller Sorumlusu, Terminaller Sorumlusu, Limanlar Sorumlusu (Brüt asgari ücretin %55 fazlası) 62 21 Ay
Operatör (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 98 21 Ay
Büro Personeli (Lisans Mezunu) (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 79 21 Ay
Büro Personeli (Önlisans Mezunu) (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 35 21 Ay
Büro Personeli (En az İlkokul Mezunu) (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 51 21 Ay
Usta, Kalifiye Personel (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 104 21 Ay
Şoför (Ağır Vasıta) (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 98 21 Ay
Soför (Hafif Araç) (Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 50 21 Ay
Yardımcı İtfaiye Eri (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 171 21 Ay
Yardımcı Zabıta (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 36 21 Ay
Vasıflı Diğer Personeller (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 141 21 Ay
Gassal (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 43 21 Ay
Vasıfsız İşçi (Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 247 21 Ay
Vasıflı İşçi (Engelli) (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 31 21 Ay
Vasıfsız İşçi (Engelli) (Brüt asgari ücret) 10 21 Ay
Mimar - Mühendis, Peyzaj Mimarı, Veteriner Hekim, Şehir Plancısı Ulusal Bayram ve Genel Tatil 150 gün
Tekniker, Restoratör, Eğitmen, Hemşire, Kameraman, Fotoğrafçı, Grafiker, Programcı, Editör, Haller Sorumlusu, Terminaller Sorumlusu, Limanlar Sorumlusu Ulusal Bayram ve Genel Tatil 50 gün
Operatör Ulusal Bayram ve Genel Tatil 700 gün
Usta, Kalifiye Personel Ulusal Bayram ve Genel Tatil 240 gün
Şoför (Ağır Vasıta) Ulusal Bayram ve Genel Tatil 250 gün
Soför (Hafif Araç) Ulusal Bayram ve Genel Tatil 200 gün
Yardımcı İtfaiye Eri Ulusal Bayram ve Genel Tatil 1.000 gün
Yardımcı Zabıta Ulusal Bayram ve Genel Tatil 350 gün
Vasıflı Diğer Personeller Ulusal Bayram ve Genel Tatil 250 gün
Gassal Ulusal Bayram ve Genel Tatil 120 gün
Vasıfsız İşçi Ulusal Bayram ve Genel Tatil 600 gün
Mimar - Mühendis, Peyzaj Mimarı, Veteriner Hekim, Şehir Plancısı Fazla Çalışma 2.500 saat
Sosyolog, Yönetici Asistanı, Biyolog, İş güvenliği Uzmanı, Sanat Tarihçisi, Psikolog Fazla Çalışma 2.000 saat
Tekniker, Restoratör, Eğitmen, Hemşire, Kameraman, Fotoğrafçı, Grafiker, Programcı, Editör, Haller Sorumlusu, Terminaller Sorumlusu, Limanlar Sorumlusu Fazla Çalışma 5.200 saat
Operatör Fazla Çalışma 8.000 saat
Büro Personeli (Lisans Mezunu) Fazla Çalışma 100 saat
Büro Personeli (Önlisans Mezunu) Fazla Çalışma 100 saat
Büro Personeli (En az İlkokul Mezunu) Fazla Çalışma 100 saat
Usta, Kalifiye Personel Fazla Çalışma 12.000 saat
Şoför (Ağır Vasıta) Fazla Çalışma 12.000 saat
Soför (Hafif Araç) Fazla Çalışma 5.000 saat
Yardımcı İtfaiye Eri Fazla Çalışma 15.000 saat
Yardımcı Zabıta Fazla Çalışma 10.500 saat
Vasıflı Diğer Personeller Fazla Çalışma 1.500 saat
Gassal Fazla Çalışma 1.075 saat
Vasıfsız İşçi Fazla Çalışma 12.250 saat