• İhale No
    2017/436435
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Ekim 2017 10:00
  • İdare
    MURATPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    12 Eylül 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

MURATPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ 21 AYLIK 78 KİŞİLİK PERSONEL ÇALIŞTIRMAYA DAYALI HİZMET ALIM İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/436435

1-İdarenin

a) Adresi : MURATPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ Tekelioğlu Cad. Fener Mah. No:63 ANTALYA 07160 MURATPAŞA/ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası : 2423202222 - 2423242398
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@muratpasa-bld.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 78 Kişilik Personel Çalıştırmaya Dayalı Hizmet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Antalya ili Merkez Muratpaşa Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü hizmet alanları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 30.09.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ANTALYA MURATPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ FENER MAH. TEKELİOĞLU CAD. NO:63
b) Tarihi ve saati : 13.10.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İhaleye katılan tüm istekliler, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 11 inci maddesinin birinci fıkrasının (g) bendinde ihaleye katılamayacak olanlar şeklinde belirtilen “Terör örgütlerine iltisakı yahut bunlarla irtibatı olduğu Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından bildirilen gerçek ve tüzel kişiler ile bu kapsamda olduğu Millî İstihbarat Teşkilatı Müsteşarlığı tarafından bildirilen yurt dışı bağlantılı gerçek ve tüzel kişiler” kapsamında olmadıklarını beyan ve taahhüt etmek zorundadır. Bu işlem Antalya Valiliği İl Olağanüstü Hal Bürosunun 06.04.2017 tarihli ve 52058254-534-E.13789 sayılı talimatında yer alan ve ihale dokümanı Ek-1’de örneği bulunan beyan ve taahhütnameyi ihale aşamasında teklif dosyasında sunmak suretiyle gerçekleştirilecektir. Bu beyan ve taahhütnameyi vermeyenler doğrudan ve dolaylı veya alt yüklenici olarak kendileri veya başkaları adına hiçbir şekilde ihalelere katılamazlar. Bahse konu beyan ve taahhütname, ihale üzerinde kalan isteklilerden sözleşme imzalanmadan önce de alınacaktır. Ayrıca ihaleye ilişkin sözleşmenin uygulanması sırasında alt yükleniciler tarafından yapılacak işler olması halinde, alt yüklenicilerden de beyan ve taahhütname alınır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektör alanında personel çalıştırmaya dayalı iş yapmış olmak


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı ANTALYA MURATPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ Fener Mah. Tekelioğlu cad. no:63 adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ANTALYA MURATPAŞA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ FENER MAH. TEKELİOĞLU CAD. NO:63 adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Proje Koordinatörü(Brüt asgari ücretin %132 fazlası) 1 21 Ay
Grafik Tasarımcısı(Brüt asgari ücretin %132 fazlası) 1 21 Ay
Yönetici Asistanı(Brüt asgari ücretin %81 fazlası) 1 21 Ay
Etkinlik Organizasyon ve Dağıtım Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %81 fazlası) 1 21 Ay
Ekip sorumlusu(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 8 21 Ay
Çağrı Merkezi Personeli(Brüt asgari ücretin %43 fazlası) 18 21 Ay
Çağrı Merkezi Personeli(engelli)(Brüt asgari ücretin %43 fazlası) 1 21 Ay
Destek personeli (Brüt asgari ücretin %34 fazlası) 29 21 Ay
Destek personeli(engelli) (Brüt asgari ücretin %34 fazlası) 1 21 Ay
Taşıma ve Montaj Personeli (Brüt asgari ücretin %34 fazlası) 6 21 Ay
Elektrik Tesisat ve Pano Montörü(Brüt asgari ücretin %34 fazlası) 2 21 Ay
Kaynakçı(Brüt asgari ücretin %34 fazlası) 2 21 Ay
Reklam Tabelacısı(Brüt asgari ücretin %34 fazlası) 1 21 Ay
Düz İşçi (Brüt asgari ücretin %26 fazlası) 2 21 Ay
Şöför(Brüt asgari ücretin %34 fazlası) 4 21 Ay
Proje Koordinatörü(Brüt asgari ücretin %132 fazlası)Fazla mesai 540 saat
Grafik Tasarımcısı(Brüt asgari ücretin %132 fazlası)Fazla Mesai 540 saat
Yönetici Asistanı(Brüt asgari ücretin %81 fazlası)Fazla Mesai 540 saat
Etkinlik Organizasyon ve Dağıtım Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %81 fazlası)Fazla Mesai 540 saat
Ekip sorumlusu(Brüt asgari ücretin %60 fazlası)Fazla Mesai 4.320 saat
Çağrı Merkezi Personeli(Brüt asgari ücretin %43 fazlası)Fazla mesai 8.100 saat
Çağrı Merkezi Personeli(engelli)(Brüt asgari ücretin %43 fazlası)Fazla mesai 540 saat
Destek personeli (Brüt asgari ücretin %34 fazlası)Fazla Mesai 15.660 saat
Destek personeli (engelli)(Brüt asgari ücretin %34 fazlası)fazla mesai 540 saat
Taşıma ve Montaj Personeli (Brüt asgari ücretin %34 fazlası)Fazla Mesai 3.240 saat
Elektrik Tesisat ve Pano Montörü(Brüt asgari ücretin %34 fazlası)Fazla Mesai 1.080 saat
Kaynakçı(Brüt asgari ücretin %34 fazlası)Fazla Mesai 1.080 saat
Reklam Tabelacısı(Brüt asgari ücretin %34 fazlası)Fazla Mesai 540 saat
Düz İşçi (Brüt asgari ücretin %26 fazlası)Fazla Mesai 1.080 saat
Şöför(Brüt asgari ücretin %34 fazlası)Fazla mesai 2.160 saat
Grafik Tasarımcısı(Brüt asgari ücretin %132 fazlası)Resmi Tatil çalışması 29,5 gün
Yönetici Asistanı(Brüt asgari ücretin %81 fazlası)Resmi tatil çalışması 29,5 gün
Etkinlik Organizasyon ve Dağıtım Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %81 fazlası)Resmi tatil çalışması 29,5 gün
Ekip sorumlusu(Brüt asgari ücretin %60 fazlası)Resmi tatil çalışması 177 gün
Çağrı Merkezi Personeli(Brüt asgari ücretin %43 fazlası)Resmi tatil çalışması 413 gün
Çağrı Merkezi Personeli(engelli)(Brüt asgari ücretin %43 fazlası)Resmi tatil çalışması 29,5 gün
Destek personeli (Brüt asgari ücretin %34 fazlası)Resmi tatil çalışması 590 gün
Taşıma ve Montaj Personeli (Brüt asgari ücretin %34 fazlası)Resmi tatil çalışması 177 gün
Elektrik Tesisat ve Pano Montörü(Brüt asgari ücretin %34 fazlası)Resmi tatil çalışması 59 gün
Kaynakçı(Brüt asgari ücretin %34 fazlası)Resmi tatil çalışması 59 gün
Reklam Tabelacısı(Brüt asgari ücretin %34 fazlası)Resmi tatil çalışması 29,5 gün
Düz İşçi (Brüt asgari ücretin %26 fazlası)Resmi tatil çalışması 59 gün
Şöför(Brüt asgari ücretin %34 fazlası)Resmi tatil çalışması 118 gün
Çağrı Merkezi Personeli(Brüt asgari ücretin %43 fazlası) Gece vardiyası çalışması(teknik şartnamenin 12.maddesinde öngörüldüğü üzere gece primi olarak ödenecek ücret fark tutarıdır.) 2.434 gün
Çağrı Merkezi Personeli(engelli)(Brüt asgari ücretin %43 fazlası)Gece vardiyası çalışması(teknik şartnamenin 12.maddesinde öngörüldüğü üzere gece primi olarak ödenecek ücret fark tutarıdır.) 609 gün
59 personel için ulaşım bedeli 437 gün
7 gün 24 saat 3 vardiya sisteminde çalışan Çağrı merkezi personeli için (toplam 19 kişi ) ulaşım bedeli 638 gün