• İhale No
    2017/441988
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Savunma ve Güvenlik Ürünleri ve Hizmetleri
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
    İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
    Elektrik, Su ve Gaz Dağıtım ve İşletme Hizmetleri
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
    Sondaj, Delme, Patlatma Malzeme ve Hizmetleri
    Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Ekim 2017 10:30
  • İdare
    ILGAZ BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Çankırı
  • İşin İli
    Çankırı
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    12 Eylül 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

ILGAZ BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

2017-2018 YILI HİZMET ALIMI VE ARAÇ KİRALAMA hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/441988

1-İdarenin

a) Adresi : ILGAZ BELEDİYE BAŞKANLIĞI 18400 ILGAZ/ÇANKIRI
b) Telefon ve faks numarası : 3764161003 - 3764161571
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : BELEDİYEMİZ ÇEŞİTLİ İŞLERİNDE ÇALIŞTIRILMAK ÜZERE 31 İŞÇİNİN HİZMET ALIMI İLE 3 ARACIN KİRALANMASI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ilgaz İlçesinin Muhtelif Cadde ve Sokaklarında
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 12(on iki) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ILGAZ BELEDİYE BAŞKANLIĞI ILGAZ/ÇANKIRI
b) Tarihi ve saati : 03.10.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

1 Adet 2017 Model ve üzeri  Motor Hacmi Minimum 3800 cc  Minimum Güç 150 Bg  dizel  Manuel Vites 8+1 m3 Hidrostatik sıkıştırmalı Çöp kamyonu kendi malı

1 adet 2017  modelve üzeri Motor Hacmi :Minimum 1968 cc  Minimum Güç : 240 Bg Minimum Tork: 250 Nm .dizel (Çift Turbo Dizel) Otomatik Vites: kendi malı

1 Adet 2016 model ve üzeri Motor Gücü:49,8 Kw/2600 rpm-68,5 kw/3200rpm Dizel Seyir hızı:25 km/h Su deposu kapasitesi:360 lt  hidrostatik Çöp haznesi kapasitesi:2 m3(hacimsel)  Emiş fanı:4000 m3/saat Yol Süpürme Aracı kendi malı

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Personel çalıştırılmasına dayalı olarak gerçekleştirilen her türlü hizmet alımı işler benzer iş olarak kabul edilecek.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı ILGAZ BELEDİYE BAŞKANLIĞI FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ILGAZ BELEDİYE BAŞKANLIĞI TOPLANTI SALONU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (kırk beş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
ŞOFÖR(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 5 12 Ay
MAKAM ŞOFÖRÜ(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 1 12 Ay
BÜRO ELEMANI (Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 4 12 Ay
EKİP BAŞI(İŞÇİ ÇAVUŞU)(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 1 12 Ay
BEKO-LOADER OPERATÖRÜ(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 2 12 Ay
SU TESİSAT İŞÇİSİ(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 2 12 Ay
MAKAM SEKRETERİ(Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 1 12 Ay
YANGIN SÖNDÜRME ELEMANI(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 3 12 Ay
BEDEN İŞÇİSİ (VASIFSIZ İŞÇİ)(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 11 12 Ay
TAMİRCİ(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 1 12 Ay
1(bir) Adet 2017 Model 8+1 m3 Hidrostatik sıkıştırmalı Çöp kamyonu kiralama 12 ay
1(bir) Adet Binek Otomobil kiralama 12 ay
1(bir) Adet Hidrostatik Tip Vakumlu 2 m3 Hazneli Yol süpürme Aracı kiralama 12 ay