• İhale No
    2017/450231
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Ekim 2017 10:00
  • İdare
    BİLECİK KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Bilecik
  • İşin İli
    Bilecik
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    15 Eylül 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

BİLECİK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

2018-2019-2020 YILLARI 9 KİŞİ İLE PERSONEL ÇALIŞTIRMAYA DAYALI HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/450231

1-İdarenin

a) Adresi : ERTUĞRULGAZİ MH. MEVLANA SOK. NO:32 11100 BİLECİK MERKEZ/BİLECİK
b) Telefon ve faks numarası : 2282100254 - 2282100252
c) Elektronik Posta Adresi : khb11.malihizmet@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : GENEL DESTEK HİZMET ALIMI -4 KİŞİ İLE BİLGİ SİSTEM KULLANIM ALIMI – 3 KİŞİ İLE BİLGİ SİSTEMİ BAKIM DESTEK VE İŞLETİM HİZMET ALIMI-1 KİŞİ İLE SIHHİ TESİSAT BAKIM ONARIM VE SERVİS HİZMET ALIMI- 1 KİŞİ İLE
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : BİLECİK İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKERETERLİĞİ
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2020


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : BİLECİK İLİ KAMU HASTANELERİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATINALMA BİRİMİ (ERTUĞRULGAZİ M. MEVLANA SOK NO:32 BİLECİK)
b) Tarihi ve saati : 12.10.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşmeye dayalı olarak, Personel çalıştırmaya dayalı her türlü hizmet alım işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı BİLECİK İLİ KAMU HASTANELERİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATINALMA BİRİMİ (ERTUĞRULGAZİ M. MEVLANA SOK. NO:32 BİLECİK) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar BİLECİK İLİ KAMU HASTANELERİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATINALMA BİRİMİ (ERTUĞRULGAZİ M. MEVLANA SOK NO:32 BİLECİK) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
GENEL DESTEK HİZMET PERSONELİ (BRÜT ASGARİ ÜCRETİ +YOL) (Brüt asgari ücret) 4 36 Ay
BİLGİ SİSTEM KULLANIM PERSONELİ (BRÜT ASGARİ ÜCRETİN % 15 FAZLASI +YOL) (Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 1 36 Ay
BİLGİ SİSTEM KULLANIM PERSONELİ (BRÜT ASGARİ ÜCRETİN % 35 FAZLASI +YOL) (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 1 36 Ay
BİLGİ SİSTEM KULLANIM PERSONELİ EKİP SORUMLUSU (BRÜT ASGARİ ÜCRETİN % 35 FAZLASI +YOL) (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 1 36 Ay
BİLGİ SİSTEMİ BAKIM DESTEK VE İŞLETİM PERSONELİ (BRÜT ASGARİ ÜCRETİN % 35 FAZLASI +YOL) (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 1 36 Ay
SIHHİ TESİSAT BAKIM ONARIM VE SERVİS PERSONELİ (BRÜT ASGARİ ÜCRETİN % 20 FAZLASI +YOL) (Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 1 36 Ay
GENEL DESTEK HİZMET PERSONELİ (BRÜT ASGARİ ÜCRET) 3.240 saat
SIHHİ TESİSAT BAKIM ONARIM VE SERVİS PERSONELİ (BRÜT ASGARİ ÜCRETİN % 20 FAZLASI) 810 saat