• İhale No
    2017/461812
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
    Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Ekim 2017 10:00
  • İdare
    ETİMESGUT BELEDİYESİ SAĞLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    22 Eylül 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

ETİMESGUT BELEDİYESİ SAĞLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

SAĞLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI TIP MERKEZİ HİZMETLERİ İLE HUZUR EVİ BAKIM, GİYİM, YEMEK VE PERSONEL HİZMETLERİ ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/461812

1-İdarenin

a) Adresi : 30 AGUSTOS MAHALLESI SEHIT HASAN ÖZTÜRK CADDESI 5 06790 ETİMESGUT/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122441000 - 3122461112
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 12 ay süreyle, Sağlık İşleri Müdürlüğü Tıp Merkezi Hizmetleri (45 kişi) ile Huzurevi Bakım, Giyim, Yemek ve Personel Hizmetleri (17 kişi)Alımı işi (66 kişilik personel çalıştırma ve malzemeli yemek hizmetleri alımı)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Etimesğut Belediyesi sınırları içerisindeki Sağlık İşleri Müdürlüğü Sorumluluğundaki iş ve işlemler, Belediye Tıp Merkezi ile İl Bİlge Hatun Erinç Huzur evi ve Yaşlı Bakım Merkezi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 30 Agustos Mahallesi Ş.Hasan Öztürk Caddesi No: 5 Etimesgut ANKARA
b) Tarihi ve saati : 25.10.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İhaleye katılacak İstekliler Yemek Üretimi ile ilgili İşletme Kayıt Belgesini teklifleri ile birlikte sunacaklardır. 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

Yemek üretimiile ilgili günlük 100 kişilik kapasite raporu sunulması zorunludur. 

Yemek üretimi ile ilgili TSE den alınmış TS8985 ve TS13075 Hizmet Yeterlik belgesi sununlacaktır. 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Sağlık Personeli Hizmeti ve yemek hizmeti birlikte benzer iş olarak kabul edilecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 300 TRY (Türk Lirası) karşılığı Etimesgut Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Etimesgut Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Uzman Hekim-Kısmi zamanlı- Günlük 5 saat - Yıllık 1260 saat(Brüt asgari ücretin %470 fazlası) 8 1.260 Saat
Diş Hekimi (Brüt asgari ücretin %175 fazlası) 3 12 Ay
Pratisyen Hekim(Brüt asgari ücretin %200 fazlası) 5 12 Ay
Sağlık Personeli (Hemşire/ATT/Röntgen Teknisyeni/Laborant/ Kimya Teknikeri/Diş Teknikeri(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 20 12 Ay
Gassal, Büro Personeli, Temizlik Personeli(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 11 12 Ay
Sosyal Çalışmacı(Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 1 12 Ay
Halkla İlişkiler ve Büro Personeli(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 1 12 Ay
Hemşire/Yaşlı Bakım Elemanı/BÜro Personeli/ Aşçı(Aşçı Yardımcısı-Aşçı Yamağı) Hizmetli /Şöför(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 17 12 Ay
Pratisyen Hekim 15,5 gün
Sağlık Personeli (Hemşire/ATT/Röntgen Teknisyeni/Laborant/ Kimya Teknikeri/Diş Teknikeri(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 124 gün
Gassal, Büro Personeli, Temizlik Personeli (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 46,5 gün
Sosyal Çalışmacı (Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 15,5 gün
Halkla İlişkiler ve Büro Personeli (Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 15,5 gün
Hemşire/Yaşlı Bakım Elemanı/Büro Personeli/ Aşçı(Aşçı Yardımcısı-Aşçı Yamağı) Hizmetli /Şöför(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 155 gün
HUZUREVİ SAKİNLERİNE 3 ANA ÖĞÜN, 2 ARA ÖĞÜN OLMAK ÜZERE GÜNDE 5 ÖĞÜN YEMEK BEDELİ 12 ay
PERSONELE 1 ÖĞÜN YEMEK BEDELİ 12 ay
50 Personel için Forma (Alt-üst, üst V yaka kısa kol, cepli pantolon belden lastikli cepli) 50 adet
50 Personel için Terlik (önü kapalı) 50 adet
50 Personel için Kışlık Polar 50 adet