TEDAŞ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
TEDAŞ Genel Müdürlüğü sorumluluğundaki tesislerine ait hizmet binaları ve açık alanların temizlik ve destek hizmetlerinin 337 personel ile karşılanması işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/461433 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Nasuh Akar Mah.Türkocağı Cad. No:2 Balgat 06520 Balgat ÇANKAYA/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3122126900 - 3122129867 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | TEDAŞ Genel Müdürlüğü sorumluluğundaki tesislerine ait hizmet binaları ve açık alanların temizlik ve destek hizmetlerinin 337 personel ile idari şartnamede belirtilen sürelerde karşılanması işi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Ankara İli Çankaya İlçesi Nasuh Akar Mahallesi Türkocağı Caddesi No:2 adresindeki TEDAŞ Genel Müdürlüğü Bahçelievler Yerleşkesi ve Teknik Şartnamede belirtilen diğer yerler. |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 03.12.2017, işin bitiş tarihi 30.11.2019 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Nasuh Akar Mah. Türkocağı Cad. Giriş Kat Sefer KUL İhale Komisyon Salonu Balgat/ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 23.10.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
Gıda Üretim İzin Belgesi/Sertifikası |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu veya özel sektörde; temizlik, yemek hazırlama, yemek pişirme, yemek servisi, bahçe bakım, bakım-onarım şeklindeki personel çalıştırılmasına dayalı işlerden herhangi birini yapmış olmak. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Nasuh AKAR Mah. Türkocağı Cad. No:2 A Blok Kat: 11 Oda No:5 06520 Balgat-Çankaya/ANKARA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 65 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 90 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıflar Bankası T.A.O. / TEK Ankara Şubesi TR69 0001 5001 5800 7294 3933 65 IBAN no.lu TEDAŞ Genel Müdürlüğü hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TEDAŞ Genel Müdürlüğü Mali İşler ve Satınalma Daire Başkanlığı Nasuh Akar Mah. Türkocağı Cad. No:2 A/Blok 11. Kat Oda No:38/A Balgat-Çankaya/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
HİZMET EKİP ŞEFİ(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) | 3 | 21 | Ay |
HİZMET EKİP ŞEFİ (Artık gün)(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) | 3 | 85 | Gün |
HİZMET EKİP ŞEFİ Bakım Onarım Hizmetleri(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) | 1 | 16 | Ay |
HİZMET EKİP ŞEFİ (Artık gün) Bakım Onarım Hizmetleri (Brüt asgari ücretin %110 fazlası) | 1 | 28 | Gün |
GIDA UZMANI (Brüt asgari ücretin %140 fazlası) | 2 | 21 | Ay |
GIDA UZMANI (Artık gün) (Brüt asgari ücretin %140 fazlası) | 2 | 85 | Gün |
BÜRO YARDIMCI PERSONELİ-1 (Brüt asgari ücretin %60 fazlası) | 40 | 21 | Ay |
BÜRO YARDIMCI PERSONELİ-1 (Artık gün) (Brüt asgari ücretin %60 fazlası) | 40 | 85 | Gün |
BÜRO YARDIMCI PERSONELİ-2 (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) | 69 | 21 | Ay |
BÜRO YARDIMCI PERSONELİ-2 (Artık gün) (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) | 69 | 85 | Gün |
SERVİS HİZMETLERİ PERSONELİ (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 32 | 21 | Ay |
SERVİS HİZMETLERİ PERSONELİ (Artık gün) (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 32 | 85 | Gün |
BAHÇE HİZMETLERİ PERSONELİ (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 7 | 21 | Ay |
BAHÇE HİZMETLERİ PERSONELİ (Artık gün) (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 7 | 85 | Gün |
TEMİZLİK HİZMETLERİ PERSONELİ (Brüt asgari ücretin %30 fazlası) | 85 | 21 | Ay |
TEMİZLİK HİZMETLERİ PERSONELİ (Artık gün) (Brüt asgari ücretin %30 fazlası) | 85 | 85 | Gün |
MUTFAK PERSONELİ-1 (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) | 8 | 21 | Ay |
MUTFAK PERSONELİ-1 (Artık gün) (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) | 8 | 85 | Gün |
MUTFAK PERSONELİ-2 (Brüt asgari ücretin %80 fazlası) | 5 | 21 | Ay |
MUTFAK PERSONELİ-2 (Artık gün) (Brüt asgari ücretin %80 fazlası) | 5 | 85 | Gün |
MUTFAK PERSONELİ-3 (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 25 | 21 | Ay |
MUTFAK PERSONELİ-3 (Artık gün) (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 25 | 85 | Gün |
CAM TEMİZLİK HİZMETLERİ PERSONELİ (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 7 | 21 | Ay |
CAM TEMİZLİK HİZMETLERİ PERSONELİ (Artık gün) (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 7 | 85 | Gün |
AĞIR TEMİZLİK HİZMETLERİ PERSONELİ (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 12 | 21 | Ay |
AĞIR TEMİZLİK HİZMETLERİ PERSONELİ (Artık gün) (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 12 | 85 | Gün |
USTA (Aylık)(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) | 24 | 16 | Ay |
USTA (Artık gün) (Brüt asgari ücretin %60 fazlası) | 24 | 28 | Gün |
İŞ MAKİNASI OPERATÖRÜ (Aylık)(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 1 | 16 | Ay |
İŞ MAKİNASI OPERATÖRÜ (Artık gün) (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 1 | 28 | Gün |
İNŞAAT İŞÇİSİ (Aylık)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) | 4 | 16 | Ay |
İNŞAAT İŞÇİSİ (Artık gün) (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) | 4 | 28 | Gün |
ENGELLİ PERSONEL (Aylık) (Brüt asgari ücretin %30 fazlası) | 12 | 21 | Ay |
ENGELLİ PERSONEL (Artık gün) (Brüt asgari ücretin %30 fazlası) | 12 | 85 | Gün |
İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2017/461433
İptal Nedeni : Diğer - İdari Şartnamenin 7.5.3. maddesinde belirtilen ve yürürlükten kaldırılan Gıda Üretim İzin Belgesinin/Sertifikasının yeterlik kriteri olarak istenilmesinin gerekli rekabet koşullarının oluşumunu engellediği
İptal Tarihi : 03 Kasım 2017