• İhale No
    2017/545606
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Kasım 2017 10:00
  • İdare
    BAHÇELİEVLER BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    01 Kasım 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

BAHÇELİEVLER BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

21 AY SÜRE İLE AİLE DESTEK EVİ PROJESİ HİZMETİ ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/545606

1-İdarenin

a) Adresi : Barbaros Caddesi 9 34188 Şirinevler BAHÇELİEVLER/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124843800 - 2124419999
c) Elektronik Posta Adresi : destekhizmetleri@bahcelievler.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 21 Ay süre 19 Personel 3 Araç ve Muhtelif Malzeme ile Aile Destek Evi Projesi Hizmeti Alımı.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : T.C. Bahçelievler Belediye Başkanlığı İlçe Sınırları Dahilinde.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 30.09.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : T.C.Bahçelievler Belediye Başkanlığı Encümen Toplantı Salonu Barbaros Cad.No:9 Kat:1 Ş.Evler/B.Evler/İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 30.11.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel sektöre yapılan Personel Çalıştırılmasına dayalı sosyal proje işletmecilik Hizmetleri benzer iş kapsamında değerlendirilir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.C.Bahçelievler Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü Barbaros Cad.No:9 Ş.Evler/B.Evler/İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C.Bahçelievler Belediye Başkanlığı Yazı İşleri Müdürlüğü Barbaros Cad.No:9 Kat:1 Ş.Evler/B.Evler/İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Sekreter(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 1 21 Ay
İdari Personel(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1 21 Ay
Çamaşır Yıkama Personeli(Brüt asgari ücretin %16 fazlası) 2 21 Ay
Ütü-Paketleme Elemanı(Brüt asgari ücretin %16 fazlası) 2 21 Ay
Mağaza Sorumlusu(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 2 21 Ay
Terzi(Brüt asgari ücretin %16 fazlası) 1 21 Ay
Şoför Personel(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 4 21 Ay
Yükleme Boşaltma Elemanı(Brüt asgari ücretin %16 fazlası) 4 21 Ay
Depo Elemanı(Brüt asgari ücretin %16 fazlası) 2 21 Ay
Binek Araç 126.000 kilometre
KAMYONET 52.500 kilometre
Kamyon 42.000 kilometre
A4Fotokopi Kağıdı ((80gr/,500 adetlik)) 100 paket
Ataç ((100 Adet/Kutu,nikel kaplı)) 20 kutu
Blok Not (Küp Blok, 8X8 cm. ebadında) 150 adet
Klasör (Geniş 7 cm) 150 adet
Koli Bandı 500 adet
Maket Bıçak (Falcata) 20 adet
Zımba Teli (Büyük Zımba Makinası İçin) 50 kutu
Tükenmez kalem ( Siyah) 300 adet
Tükenmez Kalem (Mavi) 300 adet
Delgeç 10 adet
Zımba Makinası 10 adet
Fosforlu Kalem 30 adet
Telli Dosya 600 adet
Naylon Poşet 300.000 adet
Ana Yıkama Deterjanı (Matik) 200 kilogram
Çamaşır Beyazlatıcı 150 kilogram
Çamaşır Yumuşatıcı 150 kilogram
Kir Sökücü Yıkama Maddesi 150 kilogram
Leke Sökücü 300 kilogram
Çöp Poşeti (Orta Boy) 400 paket
Çöp Poşeti (Battal Boy) 800 adet
Rulo Kağıt Havlu (24`Lük Kolide) 100 koli
Tuvalet Kağıdı ( Kolide 72 Rulo ) 100 koli
Bulaşık Süngeri 30 adet
Bulaşık Deterjanı 100 kilogram
Çamaşır Suyu 100 kilogram
Sıvı El Sabunu 50 kilogram
Yük Poşeti (Battal Boy) 5.000 adet
Çay ( Harmanlanmış) 150 kilogram
Kesme Şeker 300 kilogram
Damacana Su(19 Lt.`lik) 400 adet
Plastik Bardak 125 ml`lik,şeffaf 25.000 adet
Broşür 10.000 adet
Karton Koli 4.000 adet
Elbise Askısı 5.000 adet
Personel Tarama Sağlık Ve Aşı Giderleri (Teknik Şartname Hükümleri İle Belirlenen Nitelik Ve Nicelikte Tamamı İçin Toplam Tutar Yazılacaktır.) 19 adet
Ferdi Kaza Sigorta Giderleri (19 Personel x 21 Ay= 399 Ay) 399 ay