BURULAŞ BURSA ULAŞIM TOPLU TAŞIM İŞLETMECİLİĞİ TURİZM SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
MUHTELİF ŞOFÖR VE OFİS PERSONELİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/554764 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | BursaRay Isletme Bakim Merkezi Odunluk Mah Izmir Yolu 16130 NİLÜFER/BURSA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2244525244 - 2244525243 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | burulas@burulas.com.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | toplam 856 kişi ile 01.01.2018 - 31.12.2018 tarihleri arasında muhtelif şoförlük ve ofis personeli hizmet alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | BursaRay İşlt. Merkezi - Odunluk Mh. İzmir Yolu 16130 Nilüfer/BURSA |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2018 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | BURULAŞ - BursaRay İşletme Merkezi - Odunluk Mah. İzmir Yolu 16130 Nilüfer/BURSA |
b) Tarihi ve saati | : | 01.12.2017 - 09:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Şehir içi yolcu taşımacılığı (toplu taşıma) hizmetlerinde yapılan şoförlük hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Burulaş Satınalma Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar BURULAŞ - BursaRay İşletme Merkezi - Odunluk Mah. İzmir Yolu 16130 Nilüfer/BURSA (Burulaş Satınalma Müdürlüğü) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
uzman otobüs şoförü normal çalışma (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) | 504 | 12 | Ay |
tecrübeli otobüs şoförü normal çalışma (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) | 173 | 12 | Ay |
otobüs şoförü normal çalışma (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) | 108 | 12 | Ay |
işletme şefi normal çalışma (Brüt asgari ücretin %205 fazlası) | 1 | 12 | Ay |
baş şoför normal çalışma (Brüt asgari ücretin %72 fazlası) | 1 | 12 | Ay |
baş şoför yardımcısı normal çalışma (Brüt asgari ücretin %52 fazlası) | 14 | 12 | Ay |
formen normal çalışma (Brüt asgari ücretin %64 fazlası) | 6 | 12 | Ay |
formen yardımcısı normal çalışma (Brüt asgari ücretin %54 fazlası) | 4 | 12 | Ay |
manevra şoförü normal çalışma (Brüt asgari ücretin %29 fazlası) | 13 | 12 | Ay |
irtibat şoförü normal çalışma (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) | 5 | 12 | Ay |
hat planlama teknik danışman normal çalışma (Brüt asgari ücretin %106,6 fazlası) | 1 | 12 | Ay |
engelli uzman otobüs şoförü normal çalışma (Brüt asgari ücretin %45 fazlası) | 5 | 12 | Ay |
engelli otobüs şoförü normal çalışma (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) | 21 | 12 | Ay |
uzman otobüs şoförü resmi ve dini günlerde çalışma | 6.696 | gün | |
uzman otobüs şoförü fazla mesai çalışması | 136.080 | saat | |
tecrübeli otobüs şoförü resmi ve dini günlerde çalışma | 2.294 | gün | |
tecrübeli otobüs şoförü fazla mesai çalışması | 46.710 | saat | |
otobüs şoförü resmi ve dini günlerde çalışma | 1.441,5 | gün | |
otobüs şoförü fazla mesai çalışması | 29.160 | saat | |
işletme şefi resmi ve dini günlerde çalışma | 15,5 | gün | |
işletme şefi fazla mesai çalışması | 60 | saat | |
baş şoför resmi ve dini günlerde çalışma | 15,5 | gün | |
baş şoför fazla mesai çalışması | 270 | saat | |
baş şoför yardımcısı resmi ve dini günlerde çalışma | 186 | gün | |
baş şoför yardımcısı fazla mesai çalışması | 3.780 | saat | |
formen resmi ve dini günlerde çalışma | 77,5 | gün | |
formen fazla mesai çalışması | 1.080 | saat | |
formen yardımcısı resmi ve dini günlerde çalışma | 46,5 | gün | |
formen yardımcısı fazla mesai çalışması | 1.080 | saat | |
manevra şoförü resmi ve dini günlerde çalışma | 170,5 | gün | |
manevra şoförü fazla mesai çalışması | 3.510 | saat | |
irtibat şoförü resmi ve dini günlerde çalışma | 62 | gün | |
irtibat şoförü fazla mesai çalışması | 1.350 | saat | |
hat planlama teknik danışman resmi ve dini günlerde çalışma | 15,5 | gün | |
hat planlama teknik danışman fazla mesai çalışması | 60 | saat | |
engelli uzman otobüs şoförü resmi ve dini günlerde çalışma | 62 | gün | |
engelli uzman otobüs şoförü fazla mesai çalışması | 1.350 | saat | |
engelli otobüs şoförü resmi ve dini günlerde çalışma | 279 | gün | |
engelli otobüs şoförü fazla mesai çalışması | 5.670 | saat |
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/554764 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | BursaRay Isletme Bakim Merkezi Odunluk Mah Izmir Yolu 16130 NİLÜFER/BURSA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2244525244 - 2244525243 |
c) Elektronik posta adresi | : | burulas@burulas.com.tr |
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 02.11.2017 - 3476 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : | : | - |
3- İhale İptal Tarihi | : | 27.11.2017 |
4- İptal nedeni veya nedenleri |
İdari Şartnamede değişiklik yapılacaktır. Yapılacak değişikliklerin ihale ilanında da yer alması ve düzeltme ilanı için yeterli sürenin kalmaması sebebi ile ihale iptal edilmiştir.