• İhale No
    2017/554832
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Aralık 2017 10:30
  • İdare
    BURULAŞ BURSA ULAŞIM TOPLU TAŞIM İŞLETMECİLİĞİ TURİZM SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    02 Kasım 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

BURULAŞ BURSA ULAŞIM TOPLU TAŞIM İŞLETMECİLİĞİ TURİZM SANAYİ VE TİCARET A.Ş.

OTOBÜS BAKIM, LOJİSTİK VE AMBAR PERSONELİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/554832

1-İdarenin

a) Adresi : BursaRay Isletme Bakim Merkezi Odunluk Mah Izmir Yolu 16130 NİLÜFER/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 2244525244 - 2244525243
c) Elektronik Posta Adresi : burulas@burulas.com.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 01/01/2018-31/12/2018 tarihleri arasında toplam 65 kişi ile otobüs bakım, lojistik ve ambar personeli hizmeti alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : BursaRay İşlt. Merkezi - Odunluk Mh. İzmir Yolu 16130 Nilüfer/BURSA
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : BURULAŞ - BursaRay İşletme Merkezi - Odunluk Mah. İzmir Yolu 16130 Nilüfer/BURSA
b) Tarihi ve saati : 04.12.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Otobüs Bakım Onarım Hizmetleri Benzer İş Olarak Kabul Edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.

İsteklinin yüksek personel devir hızına sahip olması hizmetin kalitesini olumsuz olarak etkilediğinden ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesinde aşağıdaki formülle hesaplanacak puan dikkate alınacaktır.
PÇ = 2017 yılı içinde işten ayrılan/çıkarılan personel sayısı
PT = Eylül 2017 bordrosunda yer alan personel sayısı
PÇ/PT <=0.1 ise %3 ağırlıklı puan
0.1< PÇ/PT < =0.2 ise %2 ağırlıklı puan
0.2 < PÇ/PT < =0.5 ise %1 ağırlıklı puan
0.5< PÇ/PT ise %0 ağırlıklı puan
PÇ ‘nin hesaplanmasında 2017 yılı Ocak ayından, Eylül ayı sonuna kadar olan (9 aylık) dönem dikkate alınacaktır. İstekli, SGK da kayıtlı tüm işyerlerinde çalışan personelini kapsayan PÇ ve PT değerlerini hesaplayacaktır. Hesaplanan bu değerleri beyan ve doğruluğunu taahhüt edecektir.
İsteklilerin SGK da kayıtlı tüm işyerlerinde çalışan personeline ait 2017 yılı Ocak-Eylül dönemini kapsayan 9 aylık Sigortalı Hizmet Listeleri (barkodlu) teklif dosyasında İdareye ibraz edilecektir.

35.1.2. İsteklinin personelinin tecrübe ve kıdemi hizmetin kalitesini artırdığından

K<=0,5 ise %0 ağırlıklı puan
0,5 < K<=1 ise % 1 ağırlıklı puan
1 < K<=1,5 ise %1,5 ağırlıklı puan
1,5 < K<=3 ise %2 ağırlıklı puan
3 < K <=5 ise %2,5 ağırlıklı puan
5 < K ise %3 ağırlıklı puan
K = Mevcut personelin İsteklinin bünyesinde çalıştığı sürelerin yıl cinsinden aritmetik ortalaması(Kıdem)
İstekli SGK’da kayıtlı tüm işyerlerinde çalışan personelini kapsayan kıdem tablosunu hazırlayacak ve teklif dosyasında İdareye ibraz edecektir. İstekli tarafından kıdem tablosu esas alınarak K değeri hesaplanacaktır. İstekli, hesapladığı K değerini beyan ve doğruluğunu taahhüt edecektir.
35.1.3. Birim Fiyat Teklif Mektubu formunda teklif edilen fiyat toplamı için %94 ağırlıklı puan aşağıdaki şekilde hesaplanır.
Mali Tekliflerin Puana dönüştürülmesi :
PM= 94 x (Mmin/ M)
PM = Mali teklif puanını
M = İsteklinin mali teklif fiyatı
Mmin = İstekliler arasında teklif edilen en düşük mali teklif fiyatını ifade eder
35.1.4. Yukarıdaki 35.1.1; 35.1.2; 35.1.3; bentlerinde hesaplanan puanlar toplanır en yüksek alandan en düşüğe göre sıralanır. En yüksek puan alan İstekli Ekonomik açıdan en avantajlı teklif veren İstekli olarak belirlenmiş olur.



6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Burulaş Satınalma Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar BURULAŞ - BursaRay İşletme Merkezi - Odunluk Mah. İzmir Yolu 16130 Nilüfer/BURSA (Burulaş Satınalma Müdürlüğü) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
OTOBÜS BAKIM PLANLAMA UZMANI NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ (Brüt asgari ücretin %94 fazlası) 1 12 Ay
OTOBÜS BAKIM OFİS GÖREVLİSİ NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1 12 Ay
OTOBÜS BAKIM OFİS GÖREVLİSİ ENGELLİ NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ(Brüt asgari ücretin %36 fazlası) 2 12 Ay
OTOBÜS BAKIM FORMENİ NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ(Brüt asgari ücretin %105 fazlası) 1 12 Ay
OTOBÜS BAKIM VARDİYA FORMENİ NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 2 12 Ay
OTOBÜS BAKIM MEKANİK USTABAŞI 1 NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ(Brüt asgari ücretin %105 fazlası) 1 12 Ay
OTOBÜS BAKIM MEKANİK USTABAŞI 2 NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 1 12 Ay
OTOBÜS BAKIM MEKANİK USTASI 1 NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 3 12 Ay
OTOBÜS BAKIM MEKANİK USTASI 2 NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ(Brüt asgari ücretin %85 fazlası) 2 12 Ay
OTOBÜS BAKIM MEKANİK USTASI 3 NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ(Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 9 12 Ay
OTOBÜS BAKIM MEKANİK GÖREVLİSİ 1 NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ(Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 1 12 Ay
OTOBÜS BAKIM MEKANİK GÖREVLİSİ 2 NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ(Brüt asgari ücretin %66 fazlası) 6 12 Ay
OTOBÜS BAKIM MEKANİK GÖREVLİSİ 3 NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ(Brüt asgari ücretin %55 fazlası) 2 12 Ay
OTOBÜS BAKIM MEKANİK GÖREVLİSİ 4 NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ(Brüt asgari ücretin %53 fazlası) 1 12 Ay
OTOBÜS BAKIM FREN USTASI NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 1 12 Ay
OTOBÜS BAKIM FREN GÖREVLİSİ NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ(Brüt asgari ücretin %66 fazlası) 1 12 Ay
OTOBÜS BAKIM ELEKTRİK USTASI 1 NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ (Brüt asgari ücretin %85 fazlası) 4 12 Ay
OTOBÜS BAKIM ELEKTRİK USTASI 2 NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ (Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 3 12 Ay
OTOBÜS BAKIM ELEKTRİK GÖREVLİSİ NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ (Brüt asgari ücretin %66 fazlası) 5 12 Ay
OTOBÜS BAKIM KAPORTA KAROSERİ USTASI NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 1 12 Ay
OTOBÜS BAKIM KAPORTA KAROSERİ GÖREVLİSİ 1 NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ (Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 2 12 Ay
OTOBÜS BAKIM KAPORTA KAROSERİ GÖREVLİSİ 2 NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ (Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 1 12 Ay
OTOBÜS BAKIM KAPORTA KAROSERİ GÖREVLİSİ 3 NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ (Brüt asgari ücretin %53 fazlası) 2 12 Ay
OTOBÜS BAKIM BOYA USTASI NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ (Brüt asgari ücretin %62 fazlası) 4 12 Ay
OTOBÜS BAKIM LASTİK USTASI NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ (Brüt asgari ücretin %85 fazlası) 1 12 Ay
OTOBÜS BAKIM LASTİK GÖREVLİSİ NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ(Brüt asgari ücretin %53 fazlası) 1 12 Ay
MALZEME VE LOJİSTİK FORMENİ NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ (Brüt asgari ücretin %96 fazlası) 1 12 Ay
MALZEME VE LOJİSTİK UZMANI NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ (Brüt asgari ücretin %94 fazlası) 1 12 Ay
MALZEME VE LOJİSTİK GÖREVLİSİ NORMAL ÇALIŞMA ÜCRETİ (Brüt asgari ücretin %53 fazlası) 4 12 Ay
OTOBÜS BAKIM PLANLAMA UZMANI RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 15,5 gün
OTOBÜS BAKIM PLANLAMA UZMANI FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 202,5 saat
OTOBÜS BAKIM OFİS GÖREVLİSİ RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 15,5 gün
OTOBÜS BAKIM OFİS GÖREVLİSİ FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 202,5 saat
OTOBÜS BAKIM OFİS GÖREVLİSİ ENGELLİ RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 31 gün
OTOBÜS BAKIM OFİS GÖREVLİSİ FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 405 saat
OTOBÜS BAKIM FORMENİ RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 15,5 gün
OTOBÜS BAKIM FORMENİ FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 202,5 saat
OTOBÜS BAKIM VARDİYA FORMENİ RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 31 gün
OTOBÜS BAKIM VARDİYA FORMENİ FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 405 saat
OTOBÜS BAKIM MEKANİK USTABAŞI 1 RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 15,5 gün
OTOBÜS BAKIM MEKANİK USTABAŞI 1 FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 202,5 saat
OTOBÜS BAKIM MEKANİK USTABAŞI 2 RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 15,5 gün
OTOBÜS BAKIM MEKANİK USTABAŞI 2 FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 202,5 saat
OTOBÜS BAKIM MEKANİK USTASI 1 RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 46,5 gün
OTOBÜS BAKIM MEKANİK USTASI 1 FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 607,5 saat
OTOBÜS BAKIM MEKANİK USTASI 2 RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 31 gün
OTOBÜS BAKIM MEKANİK USTASI 2 FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 405 saat
OTOBÜS BAKIM MEKANİK USTASI 3 RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 124 gün
OTOBÜS BAKIM MEKANİK USTASI 3 FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 1.822,5 saat
OTOBÜS BAKIM MEKANİK GÖREVLİSİ 1 RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 15,5 gün
OTOBÜS BAKIM MEKANİK GÖREVLİSİ 1 FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 202,5 saat
OTOBÜS BAKIM MEKANİK GÖREVLİSİ 2 RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 77,5 gün
OTOBÜS BAKIM MEKANİK GÖREVLİSİ 2 FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 1.215 saat
OTOBÜS BAKIM MEKANİK GÖREVLİSİ 3 RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 31 gün
OTOBÜS BAKIM MEKANİK GÖREVLİSİ 3 FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 405 saat
OTOBÜS BAKIM MEKANİK GÖREVLİSİ 4 RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 15,5 gün
OTOBÜS BAKIM MEKANİK GÖREVLİSİ 4 FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 202,5 saat
OTOBÜS BAKIM FREN USTASI RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 15,5 gün
OTOBÜS BAKIM FREN USTASI FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 202,5 saat
OTOBÜS BAKIM FREN GÖREVLİSİ RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 15,5 gün
OTOBÜS BAKIM FREN GÖREVLİSİ FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 202,5 saat
OTOBÜS BAKIM ELEKTRİK USTASI 1 RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 46,5 gün
OTOBÜS BAKIM ELEKTRİK USTASI 1 FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 810 saat
OTOBÜS BAKIM ELEKTRİK USTASI 2 RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 46,5 gün
OTOBÜS BAKIM ELEKTRİK USTASI 2 FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 607,5 saat
OTOBÜS BAKIM ELEKTRİK GÖREVLİSİ RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 62 gün
OTOBÜS BAKIM ELEKTRİK GÖREVLİSİ FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 1.012,5 saat
OTOBÜS BAKIM KAPORTA KAROSERİ USTASI RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 15,5 gün
OTOBÜS BAKIM KAPORTA KAROSERİ USTASI FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 202,5 saat
OTOBÜS BAKIM KAPORTA KAROSERİ GÖREVLİSİ 1 RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 31 gün
OTOBÜS BAKIM KAPORTA KAROSERİ GÖREVLİSİ 1 FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 405 saat
OTOBÜS BAKIM KAPORTA KAROSERİ GÖREVLİSİ 2 RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 15,5 gün
OTOBÜS BAKIM KAPORTA KAROSERİ GÖREVLİSİ 2 FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 202,5 saat
OTOBÜS BAKIM KAPORTA KAROSERİ GÖREVLİSİ 3 RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 31 gün
OTOBÜS BAKIM KAPORTA KAROSERİ GÖREVLİSİ 3 FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 405 saat
OTOBÜS BAKIM BOYA USTASI RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 46,5 saat
OTOBÜS BAKIM BOYA USTASI FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 810 saat
OTOBÜS BAKIM LASTİK USTASI RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 15,5 gün
OTOBÜS BAKIM LASTİK USTASI FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 202,5 saat
OTOBÜS BAKIM LASTİK GÖREVLİSİ RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 15,5 gün
OTOBÜS BAKIM LASTİK GÖREVLİSİ FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 202,5 saat
MALZEME VE LOJİSTİK FORMENİ RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 15,5 gün
MALZEME VE LOJİSTİK FORMENİ FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 202,5 saat
MALZEME VE LOJİSTİK UZMANI RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 15,5 gün
MALZEME VE LOJİSTİK UZMANI FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 202,5 saat
MALZEME VE LOJİSTİK GÖREVLİSİ RESMİ VE DİNİ GÜNLERDE ÇALIŞMA ÜCRETİ 46,5 gün
MALZEME VE LOJİSTİK GÖREVLİSİ FAZLA MESAİ ÇALIŞMA ÜCRETİ 810 saat
29 Kasım 2017

İHALE İPTAL İLANI
PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
BURULAŞ BURSA ULAŞIM TOPLU TAŞIM İŞLETMECİLİĞİ TURİZM SANAYİ VE TİCARET A.Ş.

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2017/554832
1- İdarenin
a) Adresi:BursaRay Isletme Bakim Merkezi Odunluk Mah Izmir Yolu 16130 NİLÜFER/BURSA
b) Telefon ve faks numarası:2244525244 - 2244525243
c) Elektronik posta adresi:burulas@burulas.com.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :02.11.2017 - 3476
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :: -
3- İhale İptal Tarihi:27.11.2017
4- İptal nedeni veya nedenleri

İdari Şartnamede değişiklik yapılacaktır. Yapılacak değişikliklerin ihale ilanında da yer alması ve düzeltme ilanı için yeterli sürenin kalmaması sebebi ile ihale iptal edilmiştir.