• İhale No
    2017/591743
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Aralık 2017 14:00
  • İdare
    SULTANGAZİ BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    20 Kasım 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

SULTANGAZİ BELEDİYESİ

2018 yılı halkla ilişkiler ve çağrı merkezi hizmetlerinin yürütülmesi için yardımcı destek hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/591743

1-İdarenin

a) Adresi : Uğur Mumcu Mahallesi Atatürk Bulvarı Nu:54 P.K.34265 - Sultangazi Belediyesi Hizmet Binası Kat:1 Sultangazi/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 02124593535 - 02124593539
c) Elektronik Posta Adresi : destekhizmetleri@sultangazi.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 25 kişi ile 2018 yılı halkla ilişkiler ve çağrı merkezi hizmetlerinin yürütülmesi için yardımcı destek hizmeti
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Sultangazi/İSTANBUL
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uğur Mumcu Mahallesi Atatürk Bulvarı Nu:54 P.K.34265 - Sultangazi Belediyesi Hizmet Binası Kat:1 Destek Hizmetleri Müdürlüğü - Sultangazi / İstanbul
b) Tarihi ve saati : 11.12.2017 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilmiş olan her türlü personel çalıştırılması hizmetleri


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uğur Mumcu Mahallesi Atatürk Bulvarı Nu:54 P.K.34265 - Sultangazi Belediyesi Hizmet Binası Kat:1 Destek Hizmetleri Müdürlüğü - Sultangazi / İstanbul adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uğur Mumcu Mahallesi Atatürk Bulvarı Nu:54 P.K.34265 - Sultangazi Belediyesi Hizmet Binası Kat:1 Destek Hizmetleri Müdürlüğü - Sultangazi / İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Elemanı(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 13 12 Ay
Çağrı Merkezi Görevlisi(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 5 12 Ay
Çağrı Merkezi Görevlisi Engelli(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 12 Ay
Çağrı Merkezi Şefi(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 12 Ay
Telefon Santral Operatörü Engelli(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 12 Ay
Büro Yönetimi Elemanı(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 4 12 Ay
Fazla Çalışma Çağrı Merkezi Görevlisi 1.080 saat
Fazla Çalışma Çağrı Merkezi Şefi 180 saat
Fazla Çalışma Telefon Santral Operatörü Engelli 180 saat
28 Aralık 2017

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2017/591743
İptal Nedeni : Diğer - 24.12.2017 tarih ve 30280 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 696 sayılı "Olağanüstü Hal Kapsamında Bazı Düzenlemeler Yapılması Hakkında Kanun Hükmünde Kararname"nin 127. maddesinde yer alan hükümler gereğince harcama yetkilisi tarafından ihale iptal edilmiştir.
İptal Tarihi : 28 Aralık 2017