• İhale No
    2017/593802
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Aralık 2017 10:00
  • İdare
    GÖLPAZARI BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Bilecik
  • İşin İli
    Bilecik
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    20 Kasım 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

GÖLPAZARI BELEDİYESİ

Belediyemiz faaliyetlerinde personel ve araç çalıştırılması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/593802

1-İdarenin

a) Adresi : ORTA MAHALLE ORG. AYTAÇ YALMAN CADDESİ NO:22 GÖLPAZARI/BİLECİK
b) Telefon ve faks numarası : 2284113834 - 2284113325
c) Elektronik Posta Adresi : golpazaribelediyesi@windowslive.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1- Şartname hükümlerine göre 32 personelin 21 ay süreyle çalıştırılması 2- 2 adet binek aracın 18 ay çalıştırılması 3- Hizmet faaliyetlerinde kullanılacak 19 Kalem temizlik malzemesi temini
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Gölpazarı Mücavir alan sınırları ve Belediye Hizmetleri
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 30.09.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Belediye Hizmet Binası Orta Mah. Org. Aytaç Yalman cad. No:22 Gölpazarı / Bilecik
b) Tarihi ve saati : 18.12.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her türlü personel çalıştırmasına dayalı hizmet alım işleri ile personelli çöp toplama sokak süpürme ve personelli yol, kaldırım tamiri işleri  benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Belediye Fen İşleri Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Belediye Hizmet Binası Orta Mah. Org. Aytaç Yalman cad. No:22 Gölpazarı / Bilecik adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Personel Çalıştırılması (Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 20 21 Ay
Personel Çalıştırılması (Brüt asgari ücret) 12 21 Ay
Asgari ücretin %10 fazlası ücretli Personelin Resmi Tatil ve Bayram günü çalışma fazla mesaileri 1.131,5 gün
Asgari ücretin %0,0 fazlası ücretli Personelin Resmi Tatil ve Bayram günü çalışma fazla mesaileri 786 gün
Asgari ücretin %10 fazlası ücretli Personelin Resmi Tatil ve Bayram günü çalışma fazla mesaileri 1.680 saat
Asgari ücretin %0,0 fazlası ücretli Personelin Resmi Tatil ve Bayram günü çalışma fazla mesaileri 720 saat
Asgari ücretin %10 fazlası ücretli Personelin akşam fazla mesai ücreti 2.400 saat
Asgari ücretin %0,0 fazlası ücretli Personelin akşam fazla mesai ücreti 1.920 saat
Binek araç çalıştırılması (Min 2017 Model) 18 ay
Binek Hizmet aracı çalıştırılması (Min. 2015 Model) 18 ay
AHŞAP TEMİZLEYİCİ (30 litre bidon) 60 adet
BULAŞIK SÜNGERİ (10 LU ) 120 paket
CAM SİLME SIVISI (30 Litre bidon) 50 adet
ÇAMAŞIR SUYU (30 Litre bidon) 60 adet
ÇÖP POŞETİ (40x50 cm 40'lı rulo*10 adet paket) 120 paket
ÇÖP POŞETİ ( 55x60 20'li rulo x10 adetten oluşan paket) 80 paket
ÇÖP POŞETİ (80x110 10'li rulo* 10 adetten oluşan paket) 90 paket
EL YIKAMA KÖPÜĞÜ (30 Litre bidon) 60 adet
HAVLU PEÇETE (24 rulodan oluşan paket) 200 paket
ISLAK DAR İP PASPAS +APARAT+METAL SAP 100 takım
KİREÇ ÇÖZÜCÜ (30 Litre bidon) 90 adet
PEÇETE 24X26 (100'LÜ)X50 küçük paketten oluşan büyük paket) 100 paket
SIVI BULAŞIK DETERJANI (30 Litre bidon) 60 adet
SIVI EL SABUNU (30 Litre bidon) 200 adet
TEMİZLİK BEZİ (9 LU PAKET) 120 paket
TEMİZLİK LATEX ELDİVENİ (100 LÜ PAKET) 50 paket
TUVALET KAĞIDI ( ÇİFT KAT 32'Lİ PAKET) 500 paket
TUZ RUHU (30 Litre bidon) 120 adet
YÜZEY TEMİZLEYİCİ SERAMİK MERMER (30 litre bidon) 150 adet
19 Aralık 2017

İHALE İPTAL İLANI
PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
GÖLPAZARI BELEDİYESİ

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2017/593802
1- İdarenin
a) Adresi:ORTA MAHALLE ORG. AYTAÇ YALMAN CADDESİ NO:22 GÖLPAZARI/BİLECİK
b) Telefon ve faks numarası:2284113834 - 2284113325
c) Elektronik posta adresi:golpazaribelediyesi@windowslive.com
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :20.11.2017 - 3488
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) ::Kamu İhale Bülteni ve İlan panoları - 20.11.2017
3- İhale İptal Tarihi:11.12.2017
4- İptal nedeni veya nedenleri

Taşeron istihdam statü değişikliğine  bağlı İhalenin tür ve miktarında meydana gelen değişme nedeni ile zeyilname yapılması hasıl olduğu, ancak düzeltme ilanı için yeterli süre kalmaması nedeni ile ihalenin iptal edilmesinde kamu yararı bulunduğundan iptaline karar verilmiştir.