• İhale No
    2018/377816
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Eylül 2018 14:00
  • İdare
    ELEKTRİK ÜRETİM A Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EÜAŞ Satın Alma ve Malzeme Yönetimi Daire Başkanlığı İç Satın Alma Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    06 Ağustos 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(EÜAŞ) SATIN ALMA VE MALZEME YÖNETİMİ DAİRE BAŞKANLIĞI - İÇ SATIN ALMA MÜDÜRLÜĞÜ

Kumburgaz Eğitim Müdürlüğü İhtiyacı 18 kişi ile 2 yıl süreli Temizlik , Bahçe Çevre Bakımı-Temizliği, Sosyal Tesislerdeki Çay Ocağı, Lokal, Bulaşık İşleri, Bina Tesis Bakım Onarım, Eğitim Hizmetlerinde Teknik Bakım Hizmet Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/377816

1-İdarenin

a) Adresi : Nasuh Akar Mahallesi Türkocağı Caddesi No: 2 Kat:13 06520 BAHÇELİEVLER ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 03122126900/2683 - 3122121748
c) Elektronik Posta Adresi : basinhalk@euas.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 18 kişilik 24 aylık hizmet alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : EÜAŞ Kumburgaz Eğitim Müdürlüğü Kumburgaz/İSTANBUL
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 24(yirmi dört) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : EÜAŞ Genel Müdürlüğü Ticaret Dairesi Başkanlığı Nasuh Akar Mah. Türkocağı Cad. No:2 Zemin Kat F Blok Batı Cephesi Oda No: C-3 Çankaya/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 07.09.2018 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektör de  gerçekletirilen personel çalıştırılmasına dayalı her türlü hizmet alımı işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 118 TRY (Türk Lirası) karşılığı EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve Malzeme Yönetimi Dairesi Başkanlığı Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No:2 Kat:13 Oda No:25 Bahçelievler Çankaya/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar EÜAŞ Genel Müdürlüğü Ticaret Dairesi Başkanlığı Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No:2 Zemin Kat F Blok Batı Cephesi Oda No:C-1 ÇANKAYA ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüz seksen) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
3 Kişi Teknisyen (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 3 24 Ay
2 Kişi Resepsiyonist , 5 kişi Garson ve Çaycı , 1 kişi Bulaşıkçı olmak üzere toplam 8 kişi(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 8 24 Ay
1 Kişi Telefon Santral Operatörü (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 24 Ay
1 Kişi Park Bahçe Görevlisi(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 1 24 Ay
5 Kişi Temizlik Personeli(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 5 24 Ay
Ayni Yemek Bedeli 24 ay
Brüt asgari ücretin % 25 fazlası ücret alacak 2 kişi Resepsiyonist, 1 kişi Bulaşıkçı, 5 kişi Garson ve Çaycı için) Ulusal Bayram, Resmi ve Dini Bayram günleri ile 1 Mayıs Emek ve Dayanışma günü ,Yılbaşı günü yapılacak ve 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birli 120 gün
Teknik Şartnamenin 6.1. maddesinde sayı ve nitelikleri belirtilen iş güvenliği malzeme giderleri teklif fiyatına dahil edilecektir. 24 ay
Teknik Şartnamenin 6.2. maddesindeki temizlik, bahçe ve sosyal tesisler hizmet işinde kullanılacak sarf malzemelerine ait tüm giderler teklif fiyatına dahil edilecektir. 24 ay