• İhale No
    2018/546310
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Aralık 2018 14:00
  • İdare
    TÜRKİYE KÖMÜR İŞLETMELERİ KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TKİ) Satınalma Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    23 Kasım 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

TÜRKİYE KÖMÜR İŞLETMELERİ KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TKİ)

Malzemeli temizlik ,aşçılık,kalorifercilik,garsonluk,kasaplık, bahçıvanlık, evrak dağıtımı ve ziyaretçi yönlendirme hizmetleri hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/546310

1-İdarenin

a) Adresi : HIPODROM CADDESI NO: 12 06330 AKKÖPRÜ YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125401000 - 3125401660
c) Elektronik Posta Adresi : icsatinalma@tki.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : TKİ Genel Müd.,Eğitim ve dinlenme tesisleri ve Kontrol Müdürlüklerinin malzemeli temizlik , aşçılık,kalorifercilik,garsonluk,kasaplık, bahçıvanlık, evrak dağıtımı ve ziyaretçi yönlendirme hizmetlerinin 12 ay süreyle 250 kişi ile yapılması işidir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : TKİ Genel Müdürlüğü , Dodurga, Ilgın, Saray, Göynük , Silopi Kontrol Müdürlükleri, Akçay, Didim Eğitim ve Dinlenme Tesisleri
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 12(on iki) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : TKİ Genel Müdürlüğü Hipodrom Caddesi No:12 06330 Yenimahalle/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 25.12.2018 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Personel çalıştırmasına dayalı her türlü hizmet alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.K.İ. Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Kat 11 Oda No:1108 Hipodrom Caddesi No:12 06330 Yenimahalle / ANKARA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 125 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 450 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini VAKIFLAR BANKASI TKİ BAĞLI ŞUBE ŞUBE KODU: 983 TR 25 0001 5001 5800 7293 2940 80 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Türkiye Kömür İşletmeleri Kurumu Genel Müdürlüğü Elektronik Belge ve Arşiv Şefliği Zemin Kat Oda No: DZ-25 Hipodrom Caddesi No:12 06330 Yenimahalle/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Temizlik Personeli (Yemek bedeli ayni olarak karşılanacaktır.)(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 75 12 Ay
Başaşçı(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 1 12 Ay
Aşçı(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 18 12 Ay
Garson(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 33 12 Ay
Evrak Dağıtım ve Ziyaretçi Yönlendirme Hizmeti(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 20 12 Ay
Kasap(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 1 12 Ay
Bahçıvan(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 2 12 Ay
Kaloriferci(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 4 12 Ay
Müdür(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 12 Ay
Şef(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 1 12 Ay
Didim ve Akçay Eğitim ve Dinlenme Tesislerinde Çalışacak Aşçı (Yol Gideri Öngörülmeyen)(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 6 4 Ay
Didim ve Akçay Eğitim ve Dinlenme Tesislerinde Çalışacak Temizlik Personeli (Yol Gideri Öngörülmeyen(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 70 4 Ay
Engelli Temizlik İşçisi(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 7 12 Ay
Temizlik Personeli (Silopi ,Saray ve Dodurga Kontrol Müd. Çalışan personelin yemek bedeli nakdi olarak karşılanacaktır.)(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 5 12 Ay
Garson (Genel müdürlükte 6 ay süreyle çalışacak)(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 6 6 Ay
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri ( Temizlik Personeli ) 108,5 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri ( Aşçı) 62 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri (Garson) 139,5 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri (Kaloriferci) 46,5 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri ( Didim ve Akçay Eğitim ve Dinlenme Tesislerinde Çalışacak Temizlik Personeli (Yol Gideri Öngörülmeyen)) 700 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri ( Didim ve Akçay Eğitim ve Dinlenme Tesislerinde Çalışacak Aşçı (Yol Gideri Öngörülmeyen)) 60 gün
Yemek Bedeli (İdari Şartnamenin 25.3.2 maddesinde öngörülen ayni yemek bedeli) 59.696 öğün
Beyaz ped (Getirilen makineye uygun olacak) 120 adet
Cam çek çek lastiği 24 metre
Yer Çek çek 180 adet
Alüminyum sap 60 adet
Battal süpürge 120 adet
Havlu paspas 240 adet
Oto fırçası 120 adet
Gürgen sap vidalı 60 adet
Paletli nemli paspas aparatı 60 adet
Nemli paspas yedeği 480 adet
Islak paspas aparatı 60 adet
Islak paspas yedeği 480 adet
Kabinli Tuvalet fırçası 60 adet
Saplı faraşlı süpürge 36 adet
Mikrofiber toz bezi 1.200 adet
Bulaşık eldiveni 240 çift
Dökme Çöp Poşeti (80cm*110cm) 600 kilogram
Büyük boy çöp poşeti (80cm*110cm) 120 koli
Küçük boy çöp poşeti (55cm*60) 60 koli
Genel temizlik maddesi 1.800 litre
Köpük el sabunu 1.800 litre
Sabun (Sıvı el sabunu) 1.080 litre
Ahşap yüzey temizleyici 1.080 litre
Endüstriyel bulaşık süngeri 600 adet
Oda parfümü 60 litre
Wc oil (Koku Parçalayıcı) 60 litre
Pisuar koku giderici süzgeç 600 adet
Wc koku giderici (askılı) 600 adet
Hareketli havlu kağıt (Koli içi 6 lı) 1.200 koli
Cimri Tuvalet Kağıdı (Koli içi 12 li) 600 koli
Maşrapa 60 adet
Plastik köpük sabun aparatı 120 adet
İçten Çekmeli Tuvalet Kağıdı Aparatı 30 adet
Hareketli havlu kağıt aparatı 120 adet
Kireç sökücü 360 litre
Cam silme maddesi 720 litre
Halı şampuanı 120 litre
Sıvı mineralli ovma maddesi 720 litre
Pisuvar tableti 24 kilogram
Çamaşır suyu 1.800 litre
Lateks eldiven 24 kutu
Toz Maskesi 5 kutu
Kir ve cila sökücü 60 litre
Cila bakım solüsyonu 720 litre
Silikonlu Polimer cila 600 litre
Wc temizlik maddesi 360 litre
İş eldiveni 480 adet