• İhale No
    2019/110164
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
    Güvenlik Personel Hizmetleri
    Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Nisan 2019 10:30
  • İdare
    Denizli İl Emniyet Müdürlüğü
  • İhale İli
    Denizli
  • İşin İli
    Denizli
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    11 Mart 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ POLİSEVLERİ DENİZLİ POLİSEVİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

Denizli Polisevi Şube Müdürlüğüne Malzemesiz Personel Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/110164

1-İdarenin

a) Adresi : ÇAMLARALTI MAHALLESİ ÜNİVERSİTE CADDESİ 26 PAMUKKALE/DENİZLİ
b) Telefon ve faks numarası : 2582137656 - 2582137658
c) Elektronik Posta Adresi : denizlipolisevi@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 Aşçıbaşı, 2 Aşçı,1 Aşçı Yardımcısı, 1 Teknik Personel (Doğalgaz-Elektrik-Su Tesisatçısı), 1 Bahçıvan, 1 Terzi, 1 Garson, 1 Çamaşırhane Temizlik Görevlisi, 2 Kat Temizlik Görevlisi, 1 Bulaşıkçı, 1 Cankurtaran ve 3 Kısmi Süreli Garson.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Denizli Polisevi Şube Müdürlüğü Çamlaraltı Mah. Üniversite Cad. No:26 Pamukkale/DENİZLİ
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.05.2019, işin bitiş tarihi 30.04.2020


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Polisevi Şube Müdürlüğü Çamlaraltı Mahallesi Üniversite Caddesi No:26 Pamukkale/DENİZLİ
b) Tarihi ve saati : 02.04.2019 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektörde yapılan Aşçılık, Garsonluk, Terzilik, Teknik İşler, Bahçıvanlık, Temizlik ve Cankurtaranlık işleri ile ilgili işçilik hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir. Bu işlerin bir kısmının yapılmış olması yeterlidir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Denizli Polisevi Şube Müdürlüğü Satınalma Büro Amirliği adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Polisevi Şube Müdürlüğü Çamlaraltı Mahallesi Üniversite Caddesi No:26 Pamukkale/DENİZLİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Aşçıbaşı(Brüt asgari ücretin %85 fazlası) 1 12 Ay
Aşçı(Brüt asgari ücretin %21 fazlası) 2 12 Ay
Aşçı Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 1 12 Ay
Teknik Personel (Elektrik-Su-Doğalgaz)(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 1 12 Ay
Bahçıvan(Brüt asgari ücretin %5 fazlası) 1 12 Ay
Çamaşırhane Temizlik Görevlisi(Brüt asgari ücretin %5 fazlası) 1 12 Ay
Kat Temizlik Görevlisi(Brüt asgari ücret) 2 12 Ay
Servis Elemanı (Garson)(Brüt asgari ücret) 1 12 Ay
Bulaşıkçı(Brüt asgari ücret) 1 12 Ay
Terzi(Brüt asgari ücretin %5 fazlası) 1 12 Ay
Cankurtaran (Brüt asgari ücret) 1 4 Ay
Kısmi Süreli Servis Elemanı (Garson)(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 3 150 Saat
Aşçıbaşı(Brüt asgari ücretin %85 fazlası) (Ulusal Bayram ve Resmi Tatil) 10 gün
Aşçı(2 Kişi - Brüt asgari ücretin %21 fazlası) (Ulusal Bayram ve Resmi Tatil) 20 gün
Aşçı Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) (Ulusal Bayram ve Resmi Tatil) 10 gün
Teknik Personel (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) (Ulusal Bayram ve Resmi Tatil) 10 gün
Bahçıvan (Brüt asgari ücretin %5 fazlası) (Ulusal Bayram ve Resmi Tatil) 10 gün
Çamaşırhane Temizlik Görevlisi (Brüt asgari ücretin %5 fazlası) (Ulusal Bayram ve Resmi Tatil) 10 gün
Kat Temizlik Görevlisi (2 Kişi - Brüt asgari ücret) (Ulusal Bayram ve Resmi Tatil) 20 gün
Servis Elemanı - Garson (Brüt asgari ücret) (Ulusal Bayram ve Resmi Tatil) 10 gün
Bulaşıkçı (Brüt asgari ücret) (Ulusal Bayram ve Resmi Tatil) 10 gün
Terzi (Brüt asgari ücretin %5 fazlası) (Ulusal Bayram ve Resmi Tatil) 10 gün
Cankurtaran (Brüt asgari ücret) (Ulusal Bayram ve Resmi Tatil) 10 gün
Aşçıbaşı(Brüt asgari ücretin %85 fazlası) (Fazla Mesai) 150 saat
Aşçı (2 Kişi - Brüt asgari ücretin %21 fazlası) (Fazla Mesai) 300 saat
Aşçı Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) (Fazla Mesai) 150 saat
Teknik Personel (Brüt asgari ücretin %25 fazlası) (Fazla Mesai) 150 saat
Bahçıvan (Brüt asgari ücretin %5 fazlası) (Fazla Mesai) 50 saat
Çamaşırhane Temizlik Görevlisi (Brüt asgari ücretin %5 fazlası) (Fazla Mesai) 50 saat
Kat Temizlik Görevlisi 2 Kişi (Brüt asgari ücret) (Fazla Mesai) 100 saat
Servis Elemanı - Garson (Brüt asgari ücret) (Fazla Mesai) 50 saat
Bulaşıkçı (Brüt asgari ücret) (Fazla Mesai) 150 saat
Cankurtaran (Brüt asgari ücret) (Fazla Mesai) 150 saat