• İhale No
    2012/128155
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Ekim 2012 10:30
  • İdare
    İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    14 Eylül 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı İ st a nbul İl Sa ğ lık M üdürlüğ ü - Avrupa
Müdürlüğümüz ve Bağlı Kuruluşları için 2013 Yılı 12 Aylık 530 İşçili Veri Hazırlama ve Veri Giriş Elemanı Hizmeti Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/128155
1-İda re nin
a) Adresi : Peykhane Caddesi No:10 Çemberlitaş/ Fatih/Istanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2126383000 - 2126383018
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sm34.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü Ana Hizmet Binası ve Ek Hizmet Binaları
b) Yapılacağı yer : ve İl Ambulans Servisi Başhekimliği Komuta Kontrol Merkezleri ve
Sağlık Birimleridir.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 02.01.2013, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Peykhane Cad. No:10 Çemberlitaş/Fatih/Istanbul
b) Tarihi ve saati : 19.10.2012 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak
sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait
gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır.
Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu ve Özel Sektörde gerçekleştirilen personel çalıştırılmaya dayalı hizmet işleri ( temizlik, hasta ve ziyaretçi yönlendirme, bilgisayar veri kayıt ve faturalandırma vb. hizmet işleri kabul edilecektir
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Döküman bedeli, Büyükreşitpaşa Cad. No:12 (Eski Kızılay Binası) Laleli/Fatih/ Istanbul adresindeki 1 No'lu Döner Sermaye Saymanlığına yatırıldıktan sonra, ihale dökümanı İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü 5. kat İhale ve Satınalma İşleri ile ilgili Şube Müdürlüğü Satınalma Biriminden satın alınacaktır. (Peykhane Cad. No:10
Çemberlitaş/Fatih/İstanbul) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar : İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü İhale ve Satınalma İşleri ile ilgili Şube Müdürlüğü Satınalma Birimi 5.kat adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (Tıbbi Sekreterlik veya Tıbbi Dokümantasyon Mezunu) Brüt Asgari Ücretin % 71 fazlası) 15,00 12 işçi x ay
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (En az lise mezunu ve ilgili sertifika veya konusunda diploma sahibi) Brüt Asgari Ücretin % 19 fazlası) 269,00 12 işçi x ay
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (En az 2 yıllık üniversite mezunu ve ilgili sertifika veya konusunda diploma sahibi)Brüt Asgari Ücretin % 25 fazlası) 120,00 12 işçi x ay
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (En az 4 yıllık üniversite mezunu ve ilgili sertifika veya konusunda diploma sahibi) Brüt Asgari Ücretin % 31 fazlası) 66,00 12 işçi x ay
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (Hastane İşletmeciliği, sağlık yönetimi, sağlık idaresi lisans mezunları ile hastane işletmeciliği, sağlık yönetimi, sağlık idaresi, işletme iktisat, vb. alanlarda yüksek lisans diploma sahibi) Brüt Asgari Ücretin % 71 fazla 6,00 12 işçi x ay
Bilgi Sistemi Kullanım Ekip Sorumlusu (En az 4 yıllık üniversite mezunu ve ilgili sertifika veya konusunda diploma sahibi) Brüt Asgari Ücretin % 71 fazlası 8,00 12 işçi x ay
Network, Donanım, Teknik Destek ve Yazılım - Bakım Elamanı (Network, donanım teknik destek ve yazılım bakım konusunda mesleki deneyimini gösterir ilgili belge ya da sertifika sahibi) Brüt Asgari Ücretin % 59 fazlası) 6,00 12 işçi x ay
Network, Donanım, Teknik Destek ve Yazılım - Bakım Elamanı: (En az meslek lisesi mezunu olup, Network, Donanım, Teknik destek ve Yazılım - Bakım konusunda mesleki deneyimini gösterir ilgili belge veya sertifika veyahut konusunda diploma sahibi) Brüt Asgar 7,00 12 işçi x ay
Network, Donanım, Teknik Destek ve Yazılım - Bakım Elamanı: En az 2 yıllık üniversite mezunu olup, Network, Donanım, Teknik Destek ve Yazılım - Bakım konusunda mesleki deneyimi gösterir ilgili belge veya sertifika veyahut konusunda diploma sahibi) Brüt As 5,00 12 işçi x ay
Network, Donanım, Teknik Destek ve Yazılım - Bakım Elamanı: En az 2 yıllık ilgili meslek yüksek okulu mezunu) Brüt Asgari Ücretin % 82 fazlası) 20,00 12 işçi x ay
Network, Donanım, Teknik Destek ve Yazılım - Bakım Elamanı: En az 4 yıllık üniversite mezunu olup, Network Donanım, Teknik Destek ve Yazılım - Bakım konusunda mesleki deneyimi gösterir ilgili belge veya sertifika veyahut konusunda diploma sahibi) Brüt Asg 8,00 12 işçi x ay