PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
At a şeh ir B elediy esi De st e k H iz met leri M üdürlüğ ü
2013 Yılı Belediyemizin Merkez Binası ve Ek Hizmet Binalarında Çalıştırılmak Üzere Personel hizmet alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/172127
1-İda re nin
a) Adresi : Küçükbakkalköy M. Kayışdağı Cd.No143/A İçerenköy
Ataşehir/İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2165705000 - 2165777713
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@atasehir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ataşehir Belediye Başkanlığı ve Ek Hizmet Birimleri
c) Süresi : İşe başlama tarihi 02.01.2013, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Küçükbakkalköy Mah.Kayışdağı Cad. No:143 Ataşehir/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 19.12.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine
dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına
bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal
tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın
parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel Söktörde bir sözleşme dahilinde yapılmış olan her türlü Vasıflı Personel Hizmeti Alımı işleri benzer iş olarak kabul edilir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ataşehir Belediye
Başkanlığı- Destek Hizmetleri Müdürlüğü- Satınalma Bürosu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ataşehir Belediye Başkanlığı- Destek Hizmetleri Müdürlüğü- Satınalma
Bürosu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
Acil Tıp Teknisyeni | 1 | 12 | Kişix Ay |
Afiş Elemanı | 5 | 12 | Kişix Ay |
Aşçı Yardımcısı | 5 | 12 | Kişix Ay |
Aşçı | 2 | 12 | Kişix Ay |
Arşiv Görevlisi | 3 | 12 | Kişix Ay |
Baş Aşçı | 2 | 12 | Kişix Ay |
Baş Hemşire | 1 | 12 | Kişix Ay |
Baş Hemşire Yardımcısı | 1 | 12 | Kişix Ay |
Bilgisayar İşletmeni | 14 | 12 | Kişix Ay |
Biyolog | 1 | 12 | Kişix Ay |
Bilgisayar Programcısı | 2 | 12 | Kişix Ay |
Bordür ve Tretuvar Ustası | 16 | 12 | Kişix Ay |
Boyacı | 4 | 12 | Kişix Ay |
Bulaşıkçı | 5 | 12 | Kişix Ay |
Büro Personeli | 192 | 12 | Kişix Ay |
Büro Sorumlusu | 18 | 12 | Kişix Ay |
Çağrı Merkezi Elemanı | 10 | 12 | Kişix Ay |
Çevre Mühendisi | 1 | 12 | Kişix Ay |
Çocuk Eğitmeni | 4 | 12 | Kişix Ay |
Depo Sorumlusu | 3 | 12 | Kişix Ay |
Diş Hekimi | 12 | 12 | İşçi xAy |
Dış Hekimi Yardımcı | 4 | 12 | İşçi xAy |
Dış Teknisyeni | 1 | 12 | İşçi xAy |
Diyetisyen | 1 | 12 | İşçi xAy |
Ebe | 1 | 12 | İşçi xAy |
Endüstri Mühendisi | 1 | 12 | İşçi xAy |
Elektrikçi | 6 | 12 | İşçi xAy |
Ekonomist | 1 | 12 | İşçi xAy |
Fotoğrafçı | 1 | 12 | İşçi xAy |
Garson | 3 | 12 | İşçi xAy |
Gıda Teknikeri | 1 | 12 | İşçi xAy |
Harita Mühendisi | 2 | 12 | İşçi xAy |
Harita Teknikeri | 4 | 12 | İşçi xAy |
Hemşire | 10 | 12 | İşçi xAy |
İnşaat Mühendisi | 1 | 12 | İşçi xAy |
İnşaat Teknikeri | 3 | 12 | İşçi xAy |
İşçi Şefi | 2 | 12 | İşçi xAy |
Kameraman | 1 | 12 | İşçi xAy |
Kaynak Ustası | 3 | 12 | İşçi xAy |
Koordinatör Yönetici | 20 | 12 | İşçi xAy |
Kurye | 2 | 12 | İşçixAy |
Laborant (Laboratuar Sorumlusu) | 1 | 12 | İşçixAy |
Laborant | 3 | 12 | İşçixAy |
Marangoz | 1 | 12 | İşçixAy |
Mimar | 1 | 12 | İşçixAy |
Makine Mühendisi | 1 | 12 | İşçixAy |
Operatör | 9 | 12 | İşçixAy |
Öğretmen | 8 | 12 | İşçixAy |
Pedagog | 1 | 12 | İşçixAy |
Pratisyen Hekim | 4 | 12 | İşçixAy |
Psikolog | 5 | 12 | İşçixAy |
Röntgen Teknikeri | 3 | 12 | İşçixAy |
Sağlık Teknisyeni | 1 | 12 | İşçixAy |
Sıhhi Tesisatçı | 3 | 12 | İşçixAy |
Sosyal Çalışmacı | 1 | 12 | İşçixAy |
Sosyolog | 3 | 12 | İşçixAy |
Şehir Plancısı | 1 | 12 | İşçixAy |
Şoför | 50 | 12 | İşçixAy |
Teknisyen | 3 | 12 | İşçixAy |
Uzman Doktor (Biokimya-Lab. Sorumlusu) | 1 | 12 | İşçixAy |
Uzman Doktor (Çocuk) | 1 | 12 | İşçix Ay |
Uzman Doktor (Göz) | 1 | 12 | İşçix Ay |
Uzman Doktor (K.B.B) | 1 | 12 | İşçix Ay |
Uzman Doktor (Kadın Hastalıkları) | 2 | 12 | İşçix Ay |
Uzman Doktor (Radyoloji) | 1 | 12 | İşçix Ay |
Uzman Doktor (Üroloji) | 1 | 12 | İşçix Ay |
Uzman Doktor Aile Hekimi | 1 | 12 | İşçix Ay |
Uzman Doktor(Dahiliye) | 2 | 12 | İşçix Ay |
Uzman Doktor(Dermatoloji) | 1 | 12 | İşçix Ay |
Uzman Doktor(Mikro Biyoloji) | 1 | 12 | İşçix Ay |
Vasıfsız İşçi | 82 | 12 | İşçix Ay |
Barınak işçisi | 8 | 12 | İşçix Ay |
İlaçlama İşçisi | 6 | 12 | İşçix Ay |
Veteriner Hekim | 3 | 12 | İşçix Ay |
Veteriner Hekim (Barınak Sorumlusu) | 1 | 12 | İşçix Ay |
Veteriner Teknikeri | 4 | 12 | İşçix Ay |
Yönetici Asistanı | 10 | 12 | İşçix Ay |
Zabıta Yardımcı Personel | 104 | 12 | İşçix Ay |
Tıpta Uzmanlık Mevzuatına Göre Mali Sorumluluk Sigortası | 1 | Kalem |