• İhale No
    2013/33495
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Nisan 2013 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    22 Mart 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
YÖNETİM HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

Sağlık Bakanlığı yemekhane hizmetlerinde görevlendirilmek üzere personel hizmet alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/33495
1-İdarenin
a) Adresi: Mithatpaşa Cad. No: 3 06640 Sıhhiye ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3125851925 - 3125851965
c) Elektronik Posta Adresi:yhgm.ihale@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü İhale Birimi C Blok 1. Kat Mithatpaşa Cad. No:3 Sıhhiye/ANKARA
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.06.2013, işin bitiş tarihi 31.12.2013

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü İhale Birimi C Blok 1. Kat Mithatpaşa Cad. No:3 Sıhhiye/ANKARA
b) Tarihi ve saati:15.04.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve Özel Sektörde gerçekleştirilmiş yemek servis ve servis sonrası personel çalıştırılmasına dayalı hizmetler benzer iş olarak kabul edilecektir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü İhale birimi C Blok 1. Kat Mithatpaşa Cad. No:3 Sıhhiye/ANKARA adresinden alınabilir. Doküman bedeli Merkez Bankası TR 42 0000 1001 0000 0350 1210 14 nolu Sağlık Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğü hesabına yatırılması halinde makbuz karşılığında verilecektir. Ayrıca Konur Sokak 37 numarada bulunan Merkez Saymanlık Müdürlüğü veznesine de doküman bedeli yatırılabilecektir adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü İhale Birimi C Blok 1. Kat Mithatpaşa Cad. No:3 Sıhhiye/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Sorumlu (Asgari ücretin % 80 fazlası) üniversite mezunu (Gıda Mühendisliği ) 1 7 Ay
Aşçı Yardımcısı (Asgari ücretin % 20 fazlası) bu konuda eğitim veren okulların ilgili bölümlerinden mezun olması veya mesleki eğitim merkezlerinden ustalık belgesini sahip olması ya da asgari 3 yıl süresince bu işi yaptığına dair bonservis belgelerine sah 4 7 Ay
Yemek servis dağıtım elemanı (Asgari ücretin % 10 fazlası)bu konuda eğitim veren okulların ilgili bölümlerinden mezun olması veya mesleki eğitim merkezlerinden ustalık belgesini sahip olması ya da asgari 2 yıl süresince bu işi yaptığına dair bonservis bel 14 7 Ay
Bulaşıkcı (Asgari ücretin %10 fazlası) En az İlkokul mezunu 7 7 Ay
İş elbisesi Teknik Şartnamede belirtilen cins , miktar ve özelliklerde 24 Kalem
Temizlik malzemesi Teknik şartnamenin 8. maddesinde belirtilen 25 Kalem
Portör muayene gideri 26 Kişi