• İhale No
    2013/150079
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Kasım 2013 09:00
  • İdare
    FATSA BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    26 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
FATSA BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

FATSA BELEDİYESİ KANALİZASYON HAT TEMİZLİĞİ, TEKNİK HİZMET VE BELEDİYE BÜNYESİNDE ÇALIŞACAK OLAN PERSONEL ( İŞÇİLİK) hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/150079
1-İdarenin
a) Adresi:MUSTAFA KEMAL PASA MAH. PLEVNE CAD. 6 52400 FATSA FATSA/ORDU
b) Telefon ve faks numarası:4524236300 - 4524239992
c) Elektronik Posta Adresi:fatsa@fatsa.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:FATSA BELEDİYE SINIRLARI
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2014, işin bitiş tarihi 31.12.2014

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:FATSA BELEDİYE BAŞKANLIĞI M.K.PAŞA MAH. PLEVNE CAD.NO:6 FATSA/ORDU
b) Tarihi ve saati:21.11.2013 - 09:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

ULAŞTIRMA BAKANLIĞINDAN ONAYLI K1 YETKİ BELGESİ ASLI VEYA NOTER ONAYLI SURETİ


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

1- KANAL AÇMA ARACI 1 ADET ( 160 HP YAKIT DAHİL TÜM GİDERLER YÜKLENİCİYE AİT. (ASGARİ  2010 MODEL)

2- KANAL AÇMA ARACI 1 ADET ( 240 HP YAKIT DAHİL TÜM GİDERLER YÜKLENİCİYE AİT.( ASGARİ  2010 MODEL)

3- LASTİKLİ BEKO-LODER 125 HP'E KADAR  YAKIT İDAREDEN DİĞER TÜM GİDERLER YÜKLENİCİYE AİT (ASGARİ  MODEL 2009)

4- MİNİ PALETLİ ESKAVATÖR ( MAX 60 HP GÜCÜNDE  YAKIT İDAREDEN TÜM GİDERLER YÜKLENİCİYE AİT (ASGARİ  MODEL 2009)

YÜKLENİCİNİN KENDİ MALI OLACAKTIR.

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

1- ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM BELGESİ

2- ISO 14001:2004 ÇEVRE YÖNETİM SİSTEM BELGESİ

3- TSE 13111 HİZMET YERİ YETERLİLİK BELGESİ


Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

KAMU VEYA ÖZEL SEKTÖRDE YAPILMIŞ TEK SÖZLEŞMEYE DAYALI  ARAÇLI HİZMET ALIM İŞİNİ  YAPMIŞ OLMASI İDARECE  BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı FATSA BELEDİYE BAŞKANLIĞI M.K.PAŞA MAH. PLEVNE CAD.NO: 6 FATSA/ORDU adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar FATSA BELEDİYE BAŞKANLIĞI M.K.PAŞA MAH. PLEVNE CAD.NO:6 FATSA/ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
BİRİNCİGRUP PERSONEL ( ASGARİ ÜCRETİN %233 FAZLASI ) 1 12 İŞÇİXAY
BİRİNCİGRUP PERSONEL ASGARİ ÜCRETİN %233 FAZLASI ( ULUSAL BAYRAM VEGENEL TATİL ÇALIŞMASI ) 1 14,5 İŞÇİXGÜN
İKİNCİGRUP PERSONEL ( ASGARİ ÜCRETİN %163 FAZLASI ) 3 12 İŞÇİXAY
İKİNCİGRUP PERSONEL ASGARİ ÜCRETİN %163 FAZLASI ( ULUSAL BAYRAM VEGENEL TATİL ÇALIŞMASI ) 3 14,5 İŞÇİXGÜN
ÜÇÜNCÜGRUP PERSONEL ( ASGARİ ÜCRETİN %128 FAZLASI ) 1 12 İŞÇİXAY
ÜÇÜNCÜGRUP PERSONEL ASGARİ ÜCRETİN %128 FAZLASI ( ULUSAL BAYRAM VEGENEL TATİL ÇALIŞMASI ) 1 14,5 İŞÇİXGÜN
DÖRDÜNCÜGRUP PERSONEL ( ASGARİ ÜCRETİN %75 FAZLASI ) 3 12 İŞÇİXAY
DÖRDÜNCÜGRUP PERSONEL ASGARİ ÜCRETİN %75 FAZLASI ( ULUSAL BAYRAM VEGENEL TATİL ÇALIŞMASI 3 14,5 İŞÇİXGÜN
BEŞİNCİGRUP PERSONEL ( ASGARİ ÜCRETİN %40FAZLASI ) 17 12 İŞÇİXAY
BEŞİNCİGRUP PERSONEL ASGARİ ÜCRETİN 40 FAZLASI ( ULUSAL BAYRAM VEGENEL TATİL ÇALIŞMASI 17 14,5 İŞÇİXGÜN
ALTINCIGRUP PERSONEL ( ASGARİ ÜCRET ) 114 12 İŞÇİXAY
ALTINCIGRUP PERSONEL ASGARİ ÜCRET ( ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİLÇALIŞMASI ) 114 14,5 İŞÇİXGÜN
YEDİNCİGRUP PERSONEL ( ASGARİ ÜCRETİN %275 FAZLASI) 1 12 İŞÇİXAY
YEDİNCİGRUP PERSONEL ASGARİ ÜCRETİN %275 FAZLASI ( ULUSAL BAYRAM VEGENEL TATİL ÇALIŞMASI ) 1 14,5 İŞÇİXGÜN
SEKİNCİGRUP PERSONEL ( ASGARİ ÜCRETİN %240 FAZLASI) 1 12 İŞÇİXAY
SEKİNCİGRUP PERSONEL ASGARİ ÜCRETİN %240 FAZLASI ( ULUSAL BAYRAM VEGENEL TATİL ÇALIŞMASI 1 14,5 İŞÇİXGÜN
DOKUZUNCUGRUP PERSONEL ( ASGARİ ÜCRETİN %110 FAZLASI) 2 12 İŞÇİXAY
DOKUZUNCUGRUP PERSONEL ASGARİ ÜCRETİN %110 FAZLASI ( ULUSAL BAYRAM VEGENEL TATİL ÇALIŞMASI 2 14,5 İŞÇİXGÜN
ONUNCUGRUP PERSONEL ( ASGARİ ÜCRETİN %57 FAZLASI) 2 12 İŞÇİXAY
ONUNCUGRUP PERSONEL ASGARİ ÜCRETİN %57 FAZLASI ( ULUSAL BAYRAM VEGENEL TATİL ÇALIŞMASI 2 14,5 İŞÇİXGÜN
ONBİRİNCİGRUP PERSONEL ( ASGARİ ÜCRETİN %120 FAZLASI) 1 12 İŞÇİXAY
ONBİRİNCİGRUP PERSONEL ASGARİ ÜCRETİN %120 FAZLASI ( ULUSAL BAYRAM VEGENEL TATİL ÇALIŞMASI 1 14,5 İŞÇİXGÜN
ONİKİNCİGRUP PERSONEL ( ASGARİ ÜCRETİN %50 FAZLASI) 26 12 İŞÇİXAY
ONİKİNCİGRUP PERSONEL ASGARİ ÜCRETİN %50 FAZLASI ( ULUSAL BAYRAM VEGENEL TATİL ÇALIŞMASI 26 14,5 İŞÇİXGÜN
ONÜÇÜNCÜGRUP PERSONEL ( ASGARİ ÜCRETİN %85 FAZLASI) 1 12 İŞÇİXAY
ONÜÇÜNCÜGRUP PERSONEL ASGARİ ÜCRETİN %85 FAZLASI ( ULUSAL BAYRAM VEGENEL TATİL ÇALIŞMASI 1 14,5 İŞÇİXGÜN
ONDÖRDÜNCÜGRUP PERSONEL ( ASGARİ ÜCRETİN %20 FAZLASI) 1 12 İŞÇİXAY
ONDÖRDÜNCÜGRUP PERSONEL ASGARİ ÜCRETİN %20 FAZLASI ( ULUSAL BAYRAM VEGENEL TATİL ÇALIŞMASI 1 14,5 İŞÇİXGÜN
ONBEŞİNCİGRUP PERSONEL ( ASGARİ ÜCRETİN %15 FAZLASI) 6 12 İŞÇİXAY
ONBEŞİNCİGRUP PERSONEL ASGARİ ÜCRETİN %15 FAZLASI ( ULUSAL BAYRAM VEGENEL TATİL ÇALIŞMASI 6 14,5 İŞÇİXGÜN
KANALAÇMA ARACI ( İDARE MALI 152 HP AYLIK KİRA BEDELİ 1.500,00.-TLYAKIT VE TÜM GİDERLER YÜKLENİCİYE AİTTİR) ( 1 ADET) 12 AY
KANALAÇMA ARACI ( 160 HP YAKIT VE TÜM GİDERLER YÜKLENİCİYEAİTTİR.) ( 1 ADET) 12 AY
KANALAÇMA ARACI ( 240 HP YAKIT VE TÜM GİDERLER YÜKLENİCİYE AİT1 ADET) 12 AY
ÇİFTKABİN MİNİBÜS ( MAX 155 HP GÜCÜNDEN YAKIT İDAREDEN DİĞERTÜM GİDERLER YÜKLENİCİYE AİT) ( 3 ADET) 12 AY
ÇİFTKABİN KAMYONET ( 144-178 HP GÜCÜNDE YAKIT İDAREDEN DİĞERTÜM GİDERLER YÜKLENİCİYE AİT) ( 2 ADET) 12 AY
MİNİPALETLİ EKSKAVATÖR ( MAX 60 HP GÜCÜNDE YAKIT İDAREDEN DİĞERTÜM GİDERLER YÜKLENİCİYE AİT ) ( 1 ADET) 12 AY
LASTİKLİBEKO-LODER ( 125 HP'YE KADAR YAKIT İDAREDEN DİĞER TÜMGİDERLER YÜKLENİCİYE AİT ) ( 2 ADET) 12 AY
MOTORSİKLET( YAKIT DAHİL TÜM GİDERLER YÜKLENİCİYE AİT) ( 4 ADET) 12 AY
BOMLUÇİFT KABİN ARAÇ ( YAKIT İDAREDEN DİĞER TÜM GİDERLERYÜKLENİCİYE AİT) ( 1 ADET) 9 AY