• İhale No
    2014/55735
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Haziran 2014 11:00
  • İdare
    BURULAŞ BURSA ULAŞIM TOPLU TAŞIM İŞLETMECİLİĞİ TURİZM SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    22 Mayıs 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

BURULAŞ-BURSA ULAŞIM TOPLU TAŞ.İŞLT.TURİZM SAN.VE TİC.A.Ş.

BURULAŞ Uzmanlık alanlarında kontrol ve yönlendirme hizmetleri, bakım onarım hizmetleri, terminal işletme hizmetleri, gişe hizmetlerinin yürütülmesi ve koordinasyonuna destek isi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/55735

1-İdarenin

a) Adresi : BursaRay Isletme Bakim Merkezi Odunluk Mah Izmir Yolu 16130 NİLÜFER/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 2244525244 - 2244525243
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@burulas.com.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Toplam 93 kişi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : BURULAŞ Muhtelif Birimleri
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.08.2014, işin bitiş tarihi 31.07.2015


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : BURULAŞ -BursaRay İşletme Merkezi Odunluk Mah. İzmir Yolu 16130 Nilüfer/BURSA
b) Tarihi ve saati : 20.06.2014 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

- Şehir içi veya şehirlerarası veya uluslar arası, karayolu veya demiryolu veya havayolu ulaşım hizmetlerinde kalkış - varış hareketlerinin kontrol ve yönlendirme hizmetleri,
- Karayolu veya demiryolu veya havayolu toplu taşıma araçlarının bakım veya onarım hizmetleri,
- Otobüs Terminalleri veya Demiryolu istasyonları veya havaalanları gibi toplu ulaşım tesislerinde gerçekleştirilen halkla ilişkiler hizmetleri ve terminal işletme hizmetleri,
- Elektronik ücret toplama sistemleri kapsamında gerçekleştirilen her tür gişe hizmetleri veya teknik hizmetler,
birlikte benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı BURULAŞ Satınalma Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar BURULAŞ -BursaRay İşletme Merkezi Odunluk Mah. İzmir Yolu 16130 Nilüfer/BURSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
2. Sınıf Uzman Fazla Çalışma 24 Saat
2. Sınıf Uzman 1 kişi ile toplam 14,5 gün Resmi ve Dini Bayram Günleri ile Yılbaşı ve 1 Mayıs günü çalışması 14,5 İşçixGün
3. Sınıf Uzman Fazla Çalışma 24 Saat
3. Sınıf Uzman 1 kişi ile toplam 14,5 gün Resmi ve Dini Bayram Günleri ile Yılbaşı ve 1 Mayıs günü çalışması 14,5 İşçixGün
4. Sınıf Uzman Fazla Çalışma 900 Saat
4. Sınıf Uzman 3 kişi ile toplam 14,5 gün Resmi ve Dini Bayram Günleri ile Yılbaşı ve 1 Mayıs günü çalışması 43,5 İşçixGün
1. Sınıf Teknik Eleman Fazla Çalışma 225 Saat
1. Sınıf Teknik Eleman 1 kişi ile toplam 14,5 gün Resmi ve Dini Bayram Günleri ile Yılbaşı ve 1 Mayıs günü çalışması 14,5 İşçixGün
2. Sınıf Teknik Eleman Fazla Çalışma 900 Saat
2. Sınıf Teknik Eleman 3 kişi ile toplam 14,5 gün Resmi ve Dini Bayram Günleri ile Yılbaşı ve 1 Mayıs günü çalışması 43,5 İşçixGün
3. Sınıf Teknik Eleman Fazla Çalışma 6.075 Saat
3. Sınıf Teknik Eleman 23 kişi ile toplam 14,5 gün Resmi ve Dini Bayram Günleri ile Yılbaşı ve 1 Mayıs günü çalışması 333,5 İşçixGün
4.Sınıf Teknik Eleman Fazla Çalışma 1.125 Saat
4. Sınıf Teknik Eleman 4 kişi ile toplam 14,5 gün Resmi ve Dini Bayram Günleri ile Yılbaşı ve 1 Mayıs günü çalışması 58 İşçixGün
1. Sınıf Eleman Fazla Çalışma 3.150 Saat
1. Sınıf Eleman 9 kişi ile toplam 14,5 gün Resmi ve Dini Bayram Günleri ile Yılbaşı ve 1 Mayıs günü çalışması 130,5 İşçixGün
2. Sınıf Eleman Fazla Çalışma 900 Saat
2. Sınıf Eleman 3 kişi ile toplam 14,5 gün Resmi ve Dini Bayram Günleri ile Yılbaşı ve 1 Mayıs günü çalışması 43,5 İşçixGün
3. Sınıf Eleman Fazla Çalışma 225 Saat
3. Sınıf Eleman 1 kişi ile toplam 14,5 gün Resmi ve Dini Bayram Günleri ile Yılbaşı ve 1 Mayıs günü çalışması 14,5 İşçixGün
4. Sınıf Eleman Fazla Çalışma 7.425 Saat
4. Sınıf Eleman 28 kişi ile toplam 14,5 gün Resmi ve Dini Bayram Günleri ile Yılbaşı ve 1 Mayıs günü çalışması 406 İşçixGün
5. Sınıf Eleman Fazla Çalışma 24 Saat
5. Sınıf Eleman 1 kişi ile toplam 14,5 gün Resmi ve Dini Bayram Günleri ile Yılbaşı ve 1 Mayıs günü çalışması 14,5 İşçixGün
20 Haziran 2014

İhale İptal Edilmiş.
Nedeni : Şikayet Üzerine İdare Tarafından İptal -

24 Haziran 2014

İHALE İPTAL İLANI
PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
BURULAŞ-BURSA ULAŞIM TOPLU TAŞ.İŞLT.TURİZM SAN.VE TİC.A.Ş.

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2014/55735
1- İdarenin
a) Adresi:BursaRay Isletme Bakim Merkezi Odunluk Mah Izmir Yolu 16130 NİLÜFER/BURSA
b) Telefon ve faks numarası:2244525244 - 2244525243
c) Elektronik posta adresi:burulas@burulas.com.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :22.05.2014 - 2607
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) ::Yeni Dönem - 22.05.2014
3- İhale İptal Tarihi:20.06.2014
4- İptal nedeni veya nedenleri
16.06.2014 tarihinde 2041-10 kayıt numarası ile idaremize yapılan şikayetteki bazı hususlarda İstekli olabilecek haklı görüldüğünden ve zeyilname düzenlemek için yeterli sürenin kalmaması nedeniyle İhalenin iptaline karar verilmiştir.