• İhale No
    2014/79632
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Ağustos 2014 09:00
  • İdare
    BAŞİSKELE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    11 Temmuz 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

BAŞİSKELE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

Park ve Bahçeler Yardımcı Personel Destek Hizmeti Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/79632

1-İdarenin

a) Adresi : BARBAROS MAH. ATATÜRK CD. 18 BAŞİSKELE/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2623432020 - 2623442061
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@basiskele.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 84 Personel İle 4 Ay 17 Gün Süreli Personel Destek Hizmeti Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Başiskele Belediye ilçe sınırları içerisindeki tüm alanlarda hizmet verilecektir.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 15.08.2014, işin bitiş tarihi 31.12.2014


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Yuvacık Hizmet Binası İhale Toplantı Salonu Fatih Mah. Hoca Ahmet Yesevi Cad. Gizem Sk. No:2 Başiskele/KOCAELİ
b) Tarihi ve saati : 04.08.2014 - 09:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her türlü personel destek hizmeti işleri


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yuvacık Hizmet Binası İhale Birimi Fatih Mah. Hoca Ahmet Yesevi Cd. No:2 Başiskele/KOCAELİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yuvacık Hizmet Binası Destek Hizmetleri Müdürlüğü-İhale Birimi -Fatih Mah.Hoca Ahmet Yesevi Cad.Gizem Sok.No:2 Başiskele/KOCAELİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Mimar-Mühendis Çalıştırılması 3 4 AyXKişi
Mimar-Mühendis Çalıştırılması 3 17 GünxKişi
Tekniker Çalıştırılması 2 4 AyXKişi
Tekniker Çalıştırılması 2 17 GünxKişi
Büro Personeli Çalıştırılması 3 4 AyXKişi
Büro Personeli Çalıştırılması 3 17 GünxKişi
Büro Personeli (Vasıflı) Çalıştırılması 2 4 AyXKişi
Büro Personeli (Vasıflı) Çalıştırılması 2 17 GünXKişi
Yönetici Asistanı (Sekreter) Çalıştırılması 1 4 AyXKişi
Yönetici Asistanı (Sekreter) Çalıştırılması 1 17 GünxKişi
Formen Çalıştırılması 2 4 AyXKişi
Formen Çalıştırılması 2 17 GünXKişi
Çim Biçme Makine Operatörü Çalıştırılması 2 4 AyXKİşi
Çim Biçme Makine Operatörü Çalıştırılması 2 17 GünxKişi
Tırpancı Çalıştırılması 12 4 AyxKişi
Tırpancı Çalıştırılması 12 17 GünxKişi
Tırmıkçı Çalıştırlması 6 4 AyXKişi
Tırmıkçı Çalıştırlması 6 17 GünxKişi
Boyacı Çalıştırılması 6 4 AyXKişi
Boyacı Çalıştırılması 6 17 GünxKişi
Park Temizlik Görevlisi Çalıştırılması 6 4 AyXKişi
Park Temizlik Görevlisi Çalıştırılması 6 17 GünxKişi
Park Bakım-Onarım Görevlisi Çalıştırılması 5 4 AyXKişi
Park Bakım-Onarım Görevlisi Çalıştırılması 5 17 GünxKişi
Yardımcı Atölye Personeli Çalıştırılması 2 4 AyXKişi
Yardımcı Atölye Personeli Çalıştırılması 2 17 GünxKişi
Park Sorumlusu Çalıştırılması 4 4 AyXKişi
Park Sorumlusu Çalıştırılması 4 17 GünxKişi
İnşaat Ekibi Personeli Çalıştırılması 2 4 AyXKişi
İnşaat Ekibi Personeli Çalıştırılması 2 17 GünxKişi
Operatör Çalıştırılması 2 4 AyXKişi
Operatör Çalıştırılması 2 17 GünxKişi
Tesisatçı Çalıştırılması 1 4 AyXKişi
Tesisatçı Çalıştırılması 1 17 GünxKişi
Depo Görevlisi Çalıştırılması 1 4 AyXKişi
Depo Görevlisi Çalıştırılması 1 17 GünxKişi
Makine Bakımcısı Çalıştırılması 1 4 AyXKişi
Makine Bakımcısı Çalıştırılması 1 17 GünxKişi
Gassal Çalıştırılması 4 4 AyXKişi
Gassal Çalıştırılması 4 17 GünxKişi
Binek Araç Şoförü Çalıştırılması 2 4 AyXKişi
Binek Araç Şoförü Çalıştırılması 2 17 GünxKişi
Ağır Vasıta Şoförü Çalıştırılması 3 4 AyXKişi
Ağır Vasıta Şoförü Çalıştırılması 3 17 GünxKişi
Bahçıvan Çalıştırılması 2 4 AyXKişi
Bahçıvan Çalıştırılması 2 17 GünxKişi
Sulama Görevlisi Çalıştırılması 4 4 AyXKişi
Sulama Görevlisi Çalıştırılması 4 17 GünxKişi
Atölye Temizlik Görevlisi Çalıştırılması 4 4 AyXKişi
Atölye Temizlik Görevlisi Çalıştırılması 4 17 GünXKişi
Ağaç Kesim-Budama Personeli Çalıştırılması 2 4 AyXKişi
Ağaç Kesim-Budama Personeli Çalıştırılması 2 17 GünxKişi
Mimar-Mühendis Fazla Çalışma Ücreti 90 Saat
Tekniker Fazla Çalışma Ücreti 60 Saat
Büro Personeli Fazla Çalışma Ücreti 90 Saat
Büro Personeli (Vasıflı) Fazla Çalışma Ücreti 60 Saat
Yönetici Asistanı (Sekreter) Fazla Çalışma Ücreti 30 Saat
Formen Fazla Çalışma Ücreti 60 Saat
Çim Biçme Makine Operatörü Fazla Çalışma Ücreti 60 Saat
Tırpancı Fazla Çalışma Ücreti 360 Saat
Tırmıkçı Fazla Çalışma Ücreti 180 Saat
Boyacı Fazla Çalışma Ücreti 180 Saat
Park Temizlik Görevlisi Fazla Çalışma Ücreti 180 Saat
Park Bakım-Onarım Görevlisi Fazla Çalışma Ücreti 150 Saat
Yardımcı Atölye Personeli Fazla Çalışma Ücreti 60 Saat
Park Sorumlusu Fazla Çalışma Ücreti 120 Saat
İnşaat Ekibi Personeli Fazla Çalışma Ücreti 60 Saat
Operatör Fazla Çalışma Ücreti 60 Saat
Tesisatçı Fazla Çalışma Ücreti 30 Saat
Depo Görevlisi Fazla Çalışma Ücreti 30 Saat
Makine Bakımcısı Fazla Çalışma Ücreti 30 Saat
Gassal Fazla Çalışma Ücreti 120 Saat
Binek Araç Şoförü Fazla Çalışma Ücreti 60 Saat
Ağır Vasıta Şoförü Fazla Çalışma Ücreti 90 Saat
Bahçıvan Fazla Çalışma Ücreti 60 Saat
Sulama Görevlisi Fazla Çalışma Ücreti 120 Saat
Atölye Temizlik Görevlisi Fazla Çalışma Ücreti 120 Saat
Ağaç Kesim-Budama Personeli Fazla Çalışma Ücreti 60 Saat