• İhale No
    2014/85118
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Ağustos 2014 11:00
  • İdare
    YALOVA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Yalova
  • İşin İli
    Yalova
  • Yayın Tarihi
    22 Temmuz 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

YALOVA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Fen İşleri Müdürlüğü Bünyesinde Çalıştırılmak Üzere Hizmet Alımı ( 37 Kişi) hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/85118

1-İdarenin

a) Adresi : Süleymanbey Mh. İstiklal Cd. No:29 77100 YALOVA MERKEZ/YALOVA
b) Telefon ve faks numarası : 2268115013 - 2268115013
c) Elektronik Posta Adresi : naci.yildiz@yalova.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Fen İşleri Müdürlüğü Bünyesinde Çalıştırılmak Üzere Hizmet Alım İşi (37 KİŞİ)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : YALOVA Belediyesi İmar Sınırları
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 4(dört) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Yalova Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Satın Alma Şefliği Süleymanbey Mahallesi İstiklal Caddesi No:29 YALOVA
b) Tarihi ve saati : 12.08.2014 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Personel Çalıştırılmaya Dayalı Hizmet Alımları


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yalova Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Satın Alma Şefliği Süleymanbey Mahallesi İstiklal Caddesi No:29 YALOVA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yalova Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü Satın Alma Şefliği Süleymanbey Mahallesi İstiklal Caddesi No:29 YALOVA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında olduğu tespit edilen isteklilerin teklifleri, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin reddedilecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Bakım Sorumlusu Ulusal Bayram Ve Genel Tatil Günleri Çalışma 10 Gün
Ambar Sorumlusu Ulusal Bayram Ve Genel Tatil Günleri Çalışma 10 Gün
Ağır Vasıta Şoförü Ulusal Bayram Ve Genel Tatil Günleri Çalışma 50 Gün
Su Ve Kanalizasyon İşçisi Ulusal Bayram Ve Genel Tatil Günleri Çalışma 200 Gün
Elektrik Ustası Ulusal Bayram Ve Genel Tatil Günleri Çalışma 40 Gün
Su Ustası Ulusal Bayram Ve Genel Tatil Günleri Çalışma 50 Gün
Kaynak Ustası Ulusal Bayram Ve Genel Tatil Günleri Çalışma 10 Gün
Bakım Sorumlusu Saat Mesaisi 50 Saat
Ambar Sorumlusu Saat Mesaisi 50 Saat
Ağır Vasıta Şoförü Saat Mesaisi 150 Saat
Su Ve Kanalizasyon İşçisi Saat Mesaisi 200 Saat
Elektrik Ustası Saat Mesaisi 100 Saat
Su Ustası Saat Mesaisi 150 Saat
Kaynak Ustası Saat Mesaisi 50 Saat