İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Ankara Üniversitesi ve bağlı birimlerinin (malzeme idareye ait) 3 yıl süreli (2015-2016-2017) 305 kişi genel temizlik,9 kişi büro destek personeli,12 kişi teknik destek personeli,13 kişi bahçe ekibi ve 11 kişi ile özürlü personel hizmet alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/134105 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Emniyet Mah. İnci Taşı Sk.Kat: 8 (Ord.Prof.Dr Şevket Aziz Kansu Ek Hizmet Binası) YENİMAHALLE/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3122141350/6107 - 3122127414 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | moker@ankara.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Ankara Üniversitesi ve bağlı birimlerinin (Malzeme idareye ait) 3 yıl süreli(2015-2016-2017)305 kişi Genel Temizlik, 9 kişi Büro Destek personeli, 12 kişi Teknik Destek personeli, 13 kişi bahçe ekibi ve 11 kişi özürlü personel hizmet alımı işi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Rektörlük, Eczacılık Fakültesi, Fen Fakültesi, Diş Hekimliği Fakültesi, İlahiyat Fakültesi, Mühendislik Fakültesi, Hukuk Fakültesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İletişim Fakültesi, Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi, Ziraat Fakültesi, Veteriner Fakültesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Spor Bilimleri Fakültesi, Türk İnkılâp Tarihi Enstitüsü, Adli Tıp Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Enstitüsü, Nükleer Bilimler Enstitüsü, Biyoteknoloji Enstitüsü, Kök Hücre Enstitüsü, Su Enstütüsü, Hızlandırıcı Tek. Enstitüsü Devlet Konservatuarı, Gama Meslek Yüksekokulu, Yabancı Diller Yüksekokulu, Kalecik Meslek Yüksekokulu, Nallıhan Meslek Yüksekokulu, Beypazarı Meslek Yüksekokulu, Adalet Meslek Yüksekokulu, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, Başkent Meslek Yüksekokulu, Ev Ekonomisi Yüksekokulu, Haymana Meslek Yüksekokulu, Elmadağ Meslek Yüksekokulu, Güzel sanatlar bölümü, Belge Yönetim ve Arşiv Sistemi (BEYAS) koordinatörlüğü, Öğrenci Ofisleri Binası, L.A.M.E.R, Çocuk Üniversitesi, Ankusev, Gölbaşı Yerleşkesindeki (I, M, J, K, H, L) Blokları, Süper İletkenlik Merkezi, Yer Bilimleri Merkezi, Beyin Araştırmaları Merkezi, Basımevi Binası, AKKEM, ANKEV, Ordinaryus Prof.Dr.Şevket Aziz Kansu Binası, Sualtı Arkeolojik Araştırma ve Uygulama Merkezi Urla/İzmir ve daha sonra hizmete girecek yeni binalar ile açılacak yeni birimler. |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 02.01.2015, işin bitiş tarihi 31.12.2017 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Ankara Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Şubesi Kat: 8 (Ord.Prof.Dr. Şevket Aziz Kansu Ek Hizmet Binası) Yenimahalle/ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 27.11.2014 - 09:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: |
S.No Makinenin Cinsi ve Özellikleri İstenilen Makine ve Ekipmanlar 1-Combine Akülü Kombi Mat Yıkama+Vakum (15 adet) 2-Kat arabası (220 adet) 3-Yer yıkama ve cila makinesi (55 adet) 4-Vakumlu halı ve koltuk yıkama makinesi (10 adet) 5- Islak kuru vakum makinesi (60 adet) 6-Sanayi Tipi Elektrik süpürgesi (65 adet) 7-Ev tipi elektrik süpürgesi (5 adet) 8-Çim biçme makinesi (4 adet) 9-Elektrikli kombine damperli çöp toplama aracı (1 adet) |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Bu ihalede benzer iş olarak, Kamu yada özel sektörde yapılan genel temizlik hizmet alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 300 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ankara Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Şubesi Kat: 8 (Ord.Prof.Dr. Şevket Aziz Kansu Ek Hizmet Binası) Yenimahalle/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Şubesi Kat: 8 (Ord.Prof.Dr. Şevket Aziz Kansu Ek Hizmet Binası) Yenimahalle/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüzseksen) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|