İhale Kayıt Numarası | : | 2015/1829 |
a) Adresi | : | HACISEYITALI MH 233 SK 3 42370 seydişehir SEYDİŞEHİR/KONYA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3325823428 - 3325822211 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | hesapisleri@seydisehir.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 100 PERSONEL İLE FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMET ALIMI
45 KİŞİ 12 AY SÜRE İLE
7 KİŞİ 8 AY SÜRE İLE
48 KİŞİ 6 AY SÜRE İLE
DESTEK HİZMET ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | SEYDİŞEHİR BELEDİYESİ HİZMET ALANLARI |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 12(ONİKİ) aydır |
a) Yapılacağı yer | : | SEYDİŞEHİR BELDİYESİ MECLİS TOPLANTI SALONU |
b) Tarihi ve saati | : | 13.02.2015 - 10:00 |
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin
%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 50
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler
veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1. BELEDİYELERDE FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETİ VEYA FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ YARDIMCI PERSONEL ÇALIŞTIRILMASINA DAYALI HİZMET ALIMI İŞLERİ BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR.
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Park Bahçe İşleri Destek Hizmeti (Çim Biçme-Tırpan) Asgari Ücretin % 5 fazlası ile (Bu Personeller 15 Nisan - 15 Ekim 2015 Tarihleri arasında çalışacaklardır.) | 810 | saat |
Park Bahçe İşleri Destek Hizmeti (Çim Biçme-Tırpan) asgari ücretle, (Bu Personeller 15 Nisan - 15 Ekim 2015 Tarihleri arasında çalışacaklardır.) | 1.215 | saat |
Park Bahçe İşleri Destek Hizmeti (Çim ve Ağaç Sulama) asgari ücretle, (Bu Personeller 15 Nisan-15 Ekim 2015 Tarihleri arasında çalışacaklardır.) | 3.240 | saat |
Park Bahçe İşleri Destek Hizmeti Engelli İşçi (Çim ve Ağaç Sulama) asgari ücretle, (Bu Personeller 15 Nisan-15 Ekim 2015 Tarihleri arasında çalışacaklardır.) | 405 | saat |
Park Bahçe İşleri Destek Hizmeti (Çim ve Ağaç Ekme) asgari ücretle, (Bu Personeller 15 Nisan - 15 Aralık 2015 Tarihleri arasında çalışacaklardır.) | 900 | saat |
İnşaat İşleri Destek Hizmeti Asgari Ücretin % 5 fazlası ile (Bu Personeller Sözleşme Tarihinden itibaren 1 yıl süre ile çalışacaklardır.) | 1.350 | saat |
İnşaat İşleri Destek Hizmeti asgari ücretle, (Bu Personeller Sözleşme Tarihinden itibaren 1 yıl süre ile çalışacaklardır.) | 1.620 | saat |
Asfalt Destek hizmeti asgari ücretle, (Bu Personeller 15 Nisan - 15 Ekim 2015 Tarihleri arasında çalışacaklardır.) | 810 | saat |
İlaçlama Destek Hizmeti Asgari Ücretin % 5 fazlası ile (Bu Personeller Sözleşme Tarihinden itibaren 8 ay çalışacaklardır.) | 360 | saat |
Çöp Toplama Temizlik İşleri Destek Hizmeti Asgari Ücretin % 5 fazlası ile (Bu Personeller Sözleşme İmza Tarihinden itibaren 1 yıl süre ile çalışacaklardır.) | 7.830 | saat |
Çöp Toplama Temizlik İşleri Destek Hizmeti Asgari Ücretin % 5 fazlası ile (Bu Personeller Sözleşme İmza Tarihinden itibaren 1 yıl süre ile çalışacaklardır.) | 420,5 | gün |
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/1829 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | HACISEYITALI MH 233 SK 3 42370 seydişehir SEYDİŞEHİR/KONYA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3325823428 - 3325822211 |
c) Elektronik posta adresi | : | hesapisleri@seydisehir.bel.tr |
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 14.01.2015 - 2769 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : | : | K.İ.K Bülteni - Sayı:2769 - 14.01.2015 |
3- İhale İptal Tarihi | : | 26.01.2015 |
4- İptal nedeni veya nedenleri |