• İhale No
    2015/14321
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Mart 2015 11:00
  • İdare
    Aydın Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Yayın Tarihi
    13 Şubat 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

AYDIN SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

ASKİ Genel Müdürlüğünce 3 yıl (36 ay) süre ile 553 Kişilik personel hizmeti satın alınması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/14321

1-İdarenin

a) Adresi : Cumhuriyet.mah. Cumhuriyet cad. 40 AYDIN MERKEZ/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 5321117009 - 02562152409
c) Elektronik Posta Adresi : canyurtnermin@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 3 yıl (36 ay) süre ile çalıştırılmak üzere 157 sıhhi tesisatçı,61 elektrikçi,32 kaynakçı,11 laborant,5 harita teknikeri,5 inşaat,makine veya elektrik teknikeri,45 şoför,10 inşaat ustası,38 operatör,17 engelli düz işçi ve 172 düz işçi hizmeti alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : ASKİ Genel Müdürlüğü Hizmet Birimleri ve Aydın İlinin İl Mülki sınırları dahilindeki tüm yerleşim yerleri
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 36(otuzaltı) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Cumhuriyet Mah. Cumhuriyet cad. No:40 Efeler / AYDIN
b) Tarihi ve saati : 17.03.2015 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve Özel sektöre yapılan her türlü personel temin işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı ASKİ Genel Müdürlüğü Destek Hizmetler Daire Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Düz İşçi 172 36 işçixay
Sıhhi Tesisatçı 157 36 işçixay
Elektrikçi 61 36 işçixay
Kaynakçı 32 36 işçixay
Laborant 11 36 işçixay
Harita Teknikeri 5 36 işçixay
İnşaat,Makine veya Elektrik Teknikeri 5 36 işçixay
Operatör 38 36 işçixay
Şoför 45 36 işçixay
İnşaat Ustası 10 36 işçixay
Engelli Düz İşçi 17 36 işçixay
Düz İşçi (resmi ve dini bayramlarda fazla mesai) 2.580 gün
Sıhhi Tesisatçı (resmi ve dini bayramlarda fazla mesai) 2.355 gün
Elektrikçi (resmi ve dini bayramlarda fazla mesai) 915 gün
Kaynakçı(resmi ve dini bayramlarda fazla mesai) 480 gün
Laborant(resmi ve dini bayramlarda fazla mesai) 165 gün
Harita Teknikeri(resmi ve dini bayramlarda fazla mesai) 75 gün
İnşaat,Makine veya Elektrik Teknikeri(resmi ve dini bayramlarda fazla mesai) 75 gün
Operatör(resmi ve dini bayramlarda fazla mesai) 570 gün
Şoför(resmi ve dini bayramlarda fazla mesai) 675 gün
İnşaat Ustası(resmi ve dini bayramlarda fazla mesai) 150 gün
Engelli düz işçi (resmi ve dini bayramlarda fazla mesai) 255 gün
Düz İşçi (fazla mesai) 139.320 saat
Sıhhi Tesisatçı (fazla mesai) 127.170 saat
Elektrikçi(fazla mesai) 49.410 saat
Kaynakçı(fazla mesai) 25.920 saat
Laborant (fazla mesai) 8.910 saat
Harita teknikeri(fazla mesai) 4.050 saat
İnşaat,Makine veya Elektrik Teknikeri(fazla mesai) 4.050 saat
Operatör(fazla mesai) 30.780 saat
Şoför(fazla mesai) 36.450 saat
İnşaat Ustası(fazla mesai) 8.100 saat
Engelli düz işçi(fazla mesai) 13.770 saat
18 Şubat 2015

DÜZELTME İLANI

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
AYDIN SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2015/14321
1- İdarenin
a) Adresi:Cumhuriyet.mah. Cumhuriyet cad. 40 AYDIN MERKEZ/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası:5321117009 -
c) Elektronik posta adresi:canyurtnermin@hotmail.com
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :13.02.2015 - 2791
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise): -
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı :

157Sıhhi tesisatçı,61 Elektrikçi,32 Kaynakçı,11 Laborant,3 Harita teknikeri,5İnşaat,Makina ve Elektrik teknikeri,45 Şoför,10 İnşaat ustası,37 Operatör,17Engelli düz işçi,172 Düz işçi,1 Yönetici asistanı,1 Tercüman işçi,1 Halklailişkiler uzmanı


17 Mart 2015

İhale İptal Edilmiş.
Nedeni : İhalenin Niteliğinin veya Miktarının Değişmesi -

18 Mart 2015

İHALE İPTAL İLANI
PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
AYDIN SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2015/14321
1- İdarenin
a) Adresi:Cumhuriyet.mah. Cumhuriyet cad. 40 AYDIN MERKEZ/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası:5321117009 -
c) Elektronik posta adresi:canyurtnermin@hotmail.com
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :13.02.2015 - 2791
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :: -
3- İhale İptal Tarihi:16.03.2015
4- İptal nedeni veya nedenleri

          
Genel Müdürlüğümüzün yeni kurulması ve personel ihtiyacının tam olarak belirlenememesi nedeniyle aradan geçen süre içerisinde yapılan artışlarla mevcut çalışan sayısının 688 olduğu ve ihtiyacın 750 kişi olarak belirlendiği anlaşılmıştır. Dini ve Milli bayramlarda çalışan kişi sayısı hesaplanırken iş programında artış olacağından ve hizmette aksamalar olacağından ihalenin iptal edilmesine karar verilmiştir.